chapter fourteen

642 37 9
                                    

Danielle zrovna psala další text, když se vedle ní posadil Harry a usmál se. „Nepotřebuješ pomoct?"

Chvíli nad jeho nabídkou přemýšlela, dokud si nevzpomněla, že by potřebovala pohnout s vokální linkou jednoho duetu, co napsala. A on by jí snad pomoci mohl, ne?

Prohrabala se papíry a poté vytáhla nedokončený notový zápis oné písně. Strčila ho Harrymu pod nos a začala vysvětlovat.

„Tady musí být křížek, ale když to pak zkusím celou písničku dohromady, nesedí to tam. A bez toho to zní jako pohřební melodie. Musela bych změnit celou tóninu, abych to dala dohromady, ale to by mi pak nešla tahle část, a ta je na téhle písničce klíčová..."

Harry jenom poslouchal, o čem mluví, ale moc tomu nerozuměl. Noty nebyly jeho silnou stránkou, ale jakmile mu to Danielle přezpívala, naprosto věděl, o čem dívka mluví. Okamžitě začali přemýšlet a zkoušet různé varianty a rovnou doladili celou písničku. Ani si to neuvědomili a Harry na chvilku zapomněl, o čem si s ní přišel promluvit.

„Byl bys tak hodný, a zkusil si to se mnou?"

Možná byl trochu rozhozen jejím požadavkem, ale nakonec se usmála. „Jistě, rád."

Danielle si jenom odběhla pro kytaru, a jakmile si sedla, přeladila jí, tak se nadechla a začala zpívat.

(Hele, jestli tady někdo skládá písničky, tak ho pro jeho vlastní dobro žádám, aby si to nečetl, protože to složil člověk, který neumí skládat písničky (ehm, ehm, byla jsem to já. Ale tak snad to nebude tak zlý :-D)

„Im standing there, my head is down,

My mind is of my tears are rolling down,

Why must I hide my feelings from the light?

When you are standing there, with here."

Harry se nadechl a začal svoji část.

„I wish that I could take your hand,

Kiss your cheek but I know that I will leave you again,

You know that I know you are hurt baby,

But I just can't hel, just can't..."

Danielle začaly slzet oči. Harryho hlas krásně podtrhoval slova, co zpíval a Danielle přestávala kontrolovat svoje emoce. Tohle dopadne špatně. Každopádně Harryho pokračoval.

„When I see your eyes,

I know that you are mine,

But I don't want to see you hurt, so I looked away,

I wish I knew that I will hurt you again.

If I knew, I would hold you in my arms, and never let you down.

Never let you down.

But baby, like that I broke your heart."

Harry nenápadně sledoval její reakce. Chtěla brečet, bylo to na ní vidět, ale jako správná hrdinka zvládla svoji část s přehledem.

„I know you are messing with my head,

I just can't hear you when I call your name.

One time you are with me and then you are with her..."

Harryho udeřila vlna poznání a konečně mu došlo, jak to mezi těma dvěma je. Ale nechtěl se na to Danielle začít vyptávat teď, uprostřed písně, protože jak říkávala: Píseň musí být dozpívána.

That Boy || One Direction FanFicKde žijí příběhy. Začni objevovat