„No a potom jsme zjistily, že to vlastně žádný žralok nebyl!" Vyprskla smíchy Danielle při téhle vzpomínce. Tahle byla její nejoblíbenější.
„Vy dvě jste polena," rozcuchal jí vlasy Harry. Ta se na něj zamračila, ale nemohla se na něj zlobit. Tak si jen poupravila vlasy.
„A jak jste se tady měli vy?"
Všichni se zamysleli. Mají Danielle říct, co se tady doopravdy dělo?
„Až na to, že jsme měli málem infarkt, když jsi zmizela, tak docela v pohodě," pronesl s vtipem Niall, a dívka se cítila příšerně. To od ní nebylo moc hezké.
„Promiňte," sklonila hlavu dolů, „jenom toho na mně toho bylo moc, potřebovala jsem si odpočinout. Vždyť celý rok jsem byla s vámi, a pak se vrátím sem a vidím se na každém rohu. Ne žeby to v Itálii bylo jiné, ale tam mají aspoň moře, ve kterém se dá koupat. A navíc, se Sarou jsme nazkoušely nádherný duet, dokonce máme už i videoklip, takže je to skvělé." Usmála se. Byla z toho klipu doopravdy nadšená.
„A nepustíš nám tu písničku?" Zamrkal prosebně řasami Niall, ale ona ho jen plácla do ramene.
„V žádném případě, budete si muset počkat," vyplázla na ně jazyk, a v tu chvíli uslyšely bouchnut domovní dveře.
„Hej lidi, Danielle viděli v Londýně!" Vykřikl Louis a mával telefonem, kde měl otevřené webové stránky největšího bulváru ve městě. „Měli bychom tam okamžitě..." Strnul, když zjistil, že hnědovláska sedí přímo před ním.
„Ahoj," pozdravila ho dívka, co stěží zadržovala smích. A když se za Louisem objevili ještě Soph, El a Liam se stejnými výrazy, vyprskla smíchy úplně. „To je mi ale přivítání!"
„Ty potvoro!" Vykřikla El a vzala Danielle přímým útokem. Obě dvě se svalily na zem. „Jak si to představuješ jen tak zmizet, nechat tady jeden dementní vzkaz a pak mi nebrat telefony?! Víš ty vůbec, jak jsem se o tebe bála? Co já, my všichni!"
„Klid, El!" Snažila se jí uklidnit hnědovláska a při tom se snažila vyhýbat ránám, které se jí snažila uštědřit El.
„Lásko, no tak, klid!" Odtáhl jí Louis a pevně jí držel. „Ještě jí zabiješ."
El se na Danielle chvíli vražedně koukala, ale poté se usmála, vytrhla se Louisovi a objala Danielle. Ta jenom strnule stála na místě, avšak poté své ruce obmotala okolo své kamarádky.
„Ty jsi trdlo," mumlala jí El do ramene a pak se odtáhla. Koukla se na kluky, pak na holky a pak na Danielle: „Promiňte, kluci, ale teď musíme tady se slečnou něco probrat. V soukromí." Vyhrkla, popadla hnědovlásku a táhla jí nahoru do jejího pokoje. Nepomohlo ani to, když Danielle protestovala.
Jakmile se zabouchly dveře od hnědovlásčina pokoje, Danielle si sedla na postel a dívky si tak různě posedaly okolo ní. Hnědovláska nevěděla, co jim má říct.
„Tak co?" začala vyzvídat Sophie a dívka se na ní zmateně podívala.
„Co co?" Ptala se nechápavě a El se plácla do čela.
„No jak ses rozhodla?"
„O čem?" Nechápala dále Danielle.
„Ježiši maria, ženská!" Vykřikla Lucile. „Jak ses rozhodla ohledně Nialla?"
Dívka se zamračila: „Jak bych se měla rozhodnout? Je ve vztahu? Je! Takže tady není o čem diskutovat."
„Ty seš normálně zabedněná!" Hodila po ní polštář Lucile. „Copak nevidíš, že je Niall z tebe úplně hotovej?!"
ČTEŠ
That Boy || One Direction FanFic
Fanfiction#Pokračování That Girl# Konec X-factoru. Začátek turné. Začátek nové etapy. #### Danielle se v X-factoru umístila jako druhá a na chvíli se zdály její sny zbořené, ale teď se připravuje na turné, kde má být předskokankou nejslavnějšího boybandu souč...