Hoofdstuk ~13~

8.3K 298 28
                                    

~ Kaden

Toen ik dichterbij haar kwam gleed ze van het bed af en ging ze ervoor zitten met haar rug tegen het voeteneinde. Ik voelde warmte in mijn borst opgloeien. Mijn wolf wilde niks liever dan haar lichaam tegen het mijne voelen.

Ik moest zo snel mogelijk weer terug veranderen.

Bang dat ik de controle zou verliezen.

***

~ Lily

Ik stormde het huis binnen, de trap op en was de eerste kamer binnengerend die ik zag.

Sophie had wel gezegd van wie de slaapkamer was, maar ik was zo opgewonden dat ik het even vergat.

Even geschokt bleef ik staan. De kamer was precies die waar ik altijd van gedroomd had om op een dag in te slapen. De grote ramen die tot de vloer reikten waren bedekt met dikke rode gordijnen.

Het kingsize bed dat tegen de muur stond was bedekt met rode en zwarte dekens en kussen in dezelfde tinten als de gordijnen.

Verder waren er nog twee deuren, een bureau, spiegel en een ladekast.

De afstand tussen mij en het bed was zeker een paar meter maar ik besloot het erop te wagen.

Ik kwam er in één sprong. Dit gevoel was echt geweldig! Een giechel ontsnapte mijn mond (of eigenlijk bek, maar dat klinkt stom) waardoor ik harder om mezelf moest lachen.

Nooit gedacht dat ik in een random slaapkamer in een random droomhuis zou lopen giechelen.

Ik vroeg me af waarom we niet vaker mochten veranderen van Marius. Het voelde zo gaaf!

Door de gedachte aan Alpha Marius werd ik ineens bang. Wat als Kaden echt boos was dat ik was verandert zonder het eerst met hem te overleggen.

Hij leek dan wel speels te zijn, maar misschien was dat om me op het verkeerde pad te brengen? Ik wist van Marius dat hij het zeker leuk vond om spelletjes met zijn prooien te spelen.

Het terugveranderen ging tot mijn verbazing een stuk sneller dan het veranderen zelf.

Ik sloot mijn ogen en toen ik ze opende zag ik mijn benen glanzen in het kaarslicht.

Ik was weer terug verandert. Toen ik eenmaal verandert was besefte ik dat ik naakt was. Ik schrok. Mijn kleren waren natuurlijk gescheurd toen mijn wolf het had overgenomen. Facepalm. FML.

Onthouden voor volgende keer: éérst je kleren uitdoen en dán pas veranderen.

Ik hoorde Kaden door de gang dribbelen en trok snel een random kleedje voor mijn blote borst in een poging mezelf een beetje te bedekken.

Zonder succes, het dekentje was gehaakt...of gebreid ik kon het verschil nooit zien, maar het zat dus vol met gaatjes waardoor je mijn blote huid erdoorheen kon zien.

Kaden kwam binnen, nog steeds in zijn wolfvorm en ik keek op. Was hij boos?

Ik kon geen boosheid zien, maar besloot me toch ondergeschikt op te stellen, voor de zekerheid.

Misschien zou hij dan zien dat ik het niet zo bedoelt had. Ik was niet klaar om gestraft te worden.

Niet nu ik me net zo gelukkig begon te voelen. Gelukkiger dan ik ooit was geweest.

Ik liet mezelf van het bed zakken zodat ik ervoor zat met mijn rug tegen het voeteneinde aan. Ik boog mijn hoofd en bleef naar de grond kijken.

Ik hoorde hem halt houden in de deuropening. Tot mijn verbazing kwam hij niet op me af, maar ging hij een deur door die naast het bed stond.

Vast een badkamer ofzo, dacht ik. Ik sloeg het dekentje steviger om me heen en rilde.

Hij kwam weer teruglopen met een donkergekleurde spijkerbroek aan, hij was ook weer terug verandert. Hij knielde voor me neer zodat hij op dezelfde ooghoogte als ik was.

'Ben je boos?', ik bleef naar een punt op zijn schouder staren.

Ik kon nergens anders naar kijken wat me niet zou afleiden. Tussen de keuze van de opgebolde spieren in zijn torso of zijn hypnotiserende ogen koos ik toch maar voor zijn schouder.

'Wat? Waarom zou ík boos zijn?', hij klonk verward en ik keek op.

'Bij mijn oude pack werden we gestraft als we veranderden.', ik keek op in zijn groene ogen en even werd ik, zoals ik al had voorspeld, gehypnotiseerd door de donkergroene massa waar ik in verdronk.

Hij leek inderdaad niet boos en ik geloofde hem toen hij dat zei.

'Je oude pack is hier niet.'

'Ik zou je nooit iets aandoen Luna.'

Mijn haar had ik zodra ik terug verandert was naar voren geduwd zodat het mijn blote borsten drapeerde. Met een warme hand streek hij het naar achteren zodat het langs mijn rug golfde.

Zijn hand gleed naar beneden en pakte mijn hand. Hij tilde hem op en door zijn beweging gleed het kleedje half van me af.

Zijn ogen blikten naar beneden.

Ik had het niet eens doorgehad dat ik het kleedje had losgelaten en met beide handen zijn gezicht vasthield. Ik bloosde toen ik merkte dat ik niet meer zo bedekt was als ik had gedacht.

'Sh*t, je bent zo sexy.', gromde hij.

Hij schoof dichterbij en pakte mijn heupen vast. Drukte me op het bed. Hij ging snel tussen mijn benen staan.

'Ik wil je-'

Fluisterde hij in mijn oor en streelde met zijn lippen langs mijn wang.

Hij hielt terug en keek in mijn ogen. Zijn grote hand hield hij achter mijn hoofd en duwde het lichtjes  zodat ik opzij keek.

Ik schrok toen ik plots warme lippen in mijn nek voelde. Zijn kusjes lieten een spoor van vuur achter.

'Je hebt geen idee hoe moeilijk het voor me is om je niet hier en nu te markeren Luna.', fluisterde hij in mijn oor. Ik huiverde toen zijn tanden langs mijn nek gleden.


***

Oké jongens de eerste BELANGRIJKE melding! Jeeeeeee

Ik heb vandaag en gisteren alle vorige hoofdstukken aangepast ( dus 1 t/m 12) zodat ze MINSTENS 1000 woorden zouden zijn want een super lief iemand had me gevraagd of ik langere stukken wilde schrijven en ik was zelf ook niet helemaal tevreden <3

Ze klopten ook niet helemaal meer met het plot dus er zijn een paar dingen anders.

Hopelijk hadden jullie een betere dag dan ik, ik ben vandaag random uitgescholden door mijn Frans leraar lol

Peace out!


The SearchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu