Hoofdstuk ~14~

9K 288 94
                                    

'Sh*t, je bent zo sexy.', gromde hij.

Hij schoof dichterbij en pakte mijn heupen vast. Drukte me op het bed. Hij ging snel tussen mijn benen staan.

'Ik wil je-'

Fluisterde hij in mijn oor en streelde met zijn lippen langs mijn wang.

Hij hield terug en keek in mijn ogen. Zijn grote hand hield hij achter mijn hoofd en duwde het zodat ik opzij keek.

Ik schrok toen ik plots warme lippen in mijn nek voelde. Zijn kusjes lieten een spoor van vuur achter.

'Je hebt geen idee hoe moeilijk het voor me is om je niet hier en nu te markeren Luna.', fluisterde hij in mijn oor. Ik huiverde toen zijn tanden langs mijn nek gleden.

***

Ik kon niet bevatten wat er gisteravond gebeurd was. Na alles wat ik had gehoord en daarna het moment met Kaden. Die gast was zo onleesbaar.

Het ene moment had hij me gekidnapt om tegen mijn oude Alpha te gebruiken en het volgende streelde hij mijn lichaam zo lief alsof ik breekbaar was.

Na ons moment was hij gisteren weggegaan zodat ik alleen kon slapen. Geen idee waar hij heen was gegaan.

Achteraf was ik wel blij dat hij even weg was. dan kon ik tenminste mijn gedachten op een rijtje zetten. Hij had nog wel iets gemompeld dat 'het plan niet door zou gaan', maarja! Welk plan?

Die gast moest echt leren duidelijk te zijn.

*

'Opstaan kleine.', ik gromde iets, mijn hoofd nog diep in de kussens. Ik rolde over mijn zij en viel met een bonk op de grond. Ik kreunde. Waarom overkomt mij dit altijd?

'Nu.', siste een stem vanuit de deuropening. Ik keek op en zag Brad me geamuseerd aankijken.

'Ik kom al.', damn mijn ochtendstem is zo sexy. Kuch.

Ik kwam met moeite overeind en wilde naar de deur lopen toen hij mijn arm ruw beetpakte en me de gang op trok. Blijkbaar was mijn tempo iets te langzaam voor hem

'Hé!', zei ik verontwaardigd.

'Hallo.', ik snoof.

'Dat was compleet onnodig, ik ging hartstikke snel-', ik werd onderbroken toen hij overdreven gaapte. Uhg, die gast had echt een doodswens.

'Hier.', hij schoof een bord naar me toe vol eieren, spek en broodjes en ik begon gulzig te eten.

De activiteiten van gisteren hadden me meer uitgeput dan ik had gedacht.

'Vandaag ga ik je kennis laten maken met onze pack.', zei hij leunend tegen het aanrecht. Hij keek me aan terwijl ik at wat behoorlijk hinderlijk was. Ik slikte.

'Oké.'

'Iets enthousiaster mag ook wel.'

'Oké!'

Hij zuchtte en liep rond het keukeneiland.

'Ook lekker humeurtje vandaag', merkte ik op. Hij keek boos op. Ik grinnikte.

'Pas maar op. Als je niet aardig tegen me bent wordt je training alleen maar zwaarder.', ik keek geschrokken op.

'Training?', waar had hij het over?

'Jazeker.'

Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek me gemaakt onschuldig aan.

'Wist je dat niet?'

The SearchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu