Ik kon het niet laten om jullie een geheim voorproefje te geven ; )
Ik ben gewoon iets TE enthousiast om Alexia binnenkort met jullie te kunnen delen!
Het is het eerste boek wat echt een spannend en door en door doordacht plot heeft en een opbouw en ALLES
Say whaaaat
<3
Hij had iets bedacht was hij wilde uitproberen.
Hij voelde zich onzeker worden bij de gedachte eraan, want hij wist niet of ze het goed zou vinden, maar hij kon zichzelf simpelweg niet meer inhouden.
Toen ze vlak voor elkaar stonden bleven ze stilstaan, ze keek met haar grote, zilveren ogen naar hem op.
"Hoi.", fluisterde ze glimlachend. De wind zorgde ervoor dat haar heerlijke zoete geur van vanille en honing zijn neus bereikte.
De geur die hem vanaf het begin al naar haar toe gelokt had.
"Hey.", antwoordde hij, "Ik heb je gemist.", gaf hij toe.
Zijn knappe gezicht fronste en hij keek naar beneden, hij zei het alsof hij zich er zelf over verbaasde dat hij die emotie überhaupt kon voelen.
Alexia had erom gelachen als ze zich niet exact hetzelfde had gevoeld.
Hij keek op en zag dat haar ogen hem nooit verlaten hadden. Met elke minuut dat ze in elkaars ogen bleven kijken leek ze zelfs dichterbij te komen.
Ze voelde tintelingen in haar buik ontstaan door zijn grote lichaam wat hard en klaar voor haar stond. Geen opgehoopt vet ergens, hij was pure perfectie.
Zijn donkere haar glansde in de zon en zijn hoge jukbeenderen en strakke kaaklijn werden verzacht door het licht.
Hij trad dichterbij en zijn ogen schenen onzeker, afwachtend.
Hij overbrugde de afstand tussen hen en trok haar aan haar middel dichter naar hem toe. Ze hapte naar adem door zijn plotse bewegingen.
Hij keek haar diep in haar ogen aan, zoekend naar een vorm van tegenstand, maar het enige wat hij zag was vertederende nieuwsgierigheid en pure lust.
Hij drukte zonder er verder aan te twijfelen zijn lippen op die van haar. Haar volle, zachte mond paste perfect tegen de zijne. Hij genoot van het gevoel van haar warmte tegen zich aan voor hij terug trok.
Het was een zachte kus geweest, hij had hem niet verdiept, hij wilde slechts zijn emoties kunnen uiten en hij wist niet hoe hij dat met woorden moest doen.
Hij liet zijn lippen boven de hare hangen, slechts millimeters van haar vandaan. Niet klaar om de afstand tussen hen groter te maken.
Als ze hem nu niet terug zou zoenen, zou hij het laten. Hij zou haar niet dwingen.
Ook al brak hij vanbinnen alleen al bij de gedachte van zijn lieve Alexia met een ander.
Zij was zijn perfectie. Ze was alles wat hij niet was en tegelijk was ze zo hetzelfde.
Hij kon niet eens bevatten waarom, maar hij wist vanaf het eerste moment dat zij het was. Ook al had hij het ontkend tegen iedereen die het hem had gevraagd.
Ieder moment dat ze bij hem was geweest had ze hem gelijk bewezen. Haar emoties, waar hij meer en meer van kreeg te zien. Hoe ze zich langzaam maar zeker aan hem bloot stelde.
Haar lach, die hij steeds vaker te zien en te horen kreeg. Zijn hart kneep samen bij alleen de gedachte eraan alleen al. Zo mooi.
Hij keek naar haar van onder zijn wimpers, haar reactie peilend. Ze had niet van hem weg bewogen, ze opende langzaam haar prachtige ogen en keek naar hem op.
Haar lippen openden lichtjes, ze sloot haar ogen en even dacht hij dat ze van hem weg zou stappen, zijn hart zonk als een baksteen en zijn armen liet hij slap van haar midden glijden.
Tot ze zich plots tegen hem aandrukte en met haar zachte, roze lippen de zijne claimde.
Deze keer was het hij die naar adem hapte, zijn ogen wijdden en hij zag dat haar ogen gesloten waren, haar wenkbrauwen samengetrokken van passie.
Met een grom wond hij een hand in haar haren en een ander om haar heup. Hij trok haar dichter tegen zich aan en liet zijn vingers om haar heup krommen tot hij met zijn hand een homp van haar heerlijke vlees kneedde.
Ze maakte een geluidje en zachte handen sloeg ze om zijn hals heen. Haar vingers streken over zijn nek en in zijn haar.
Zijn hart maakte een sprongetje en hij drukte haar volle achterzijde dichter tegen zich aan.
En dat was wanneer hij het zich realiseerde, hij hield meer van haar dan hij ooit had kunnen denken.
Voeg Alexia snel toe aan je leeslijst!
JE LEEST
The Search
WerewolfZijn ogen blikten naar beneden. 'Sh*t, je bent zo sexy', gromde hij. Hij pakte mijn heupen vast en drukte me op het bed. Hij ging snel tussen mijn benen staan. 'Ik wil je-' Fluisterde hij in mijn oor en streelde met zijn lippen langs mijn kaak. Hij...