7.

7.2K 260 4
                                    

-Kaptál valamilyen jegyet?-jön közelebb
Te jó ég, kezdek pánikolni
-Nem. Illetve....lehet kaptam...
-Szóval rossz jegyet hoztál haza?-hmm, Calum légyszi nehari. De a tanárom egy nyomorék és gyűlöl engem.
-Egyest-hajtom le a fejem.-és egy igazolatlant is, mert elkéstem.
-Mivan? KELLY! TE NORMÁLIS VAGY??? SZERINTED TEGNAP VICCBŐL MONDTAM? TE HA HALLASZ VALAMI SZABÁLYT, EGYBŐL MEGSZEGED??
EZT ÉLVEZED VAGY MIVAN??-kezd ordibálni-SZERINTEM TEGNAP VILÁGOSAN ELMONDTAM HOGY NEM HOZHATSZ HAZA ROSSZ JEGYET. ÉS EZT MÁR AZ ELSŐ NAP MEGSZEGED?
-C-calum! Bocsánat! Csak nem tudtam tanulni azok után amit csináltál...-suttogtam szinte és majdnem elkezdtem a sírást.
-Szóval még rám fogod az egészet! Mert egyeset kapsz.-mondta a hangjában annyi gúnnyal amennyivel lehet.-Megse tudom számolni mennyi dologért kell megbüntetnem téged!
-De Calum, kérlek. Hagyj békén.-Megint féltem! Te jó ég! Inkább rettegtem.
-Gyere fel!-parancsol rám, hangjától össze rezzenek.
Követtem az emeletre.
Ahogy beértünk a szobába bezárja az ajtót.
-Térdelj le!
-Mivan?
-MOST!-ordít rám. Szeme szinte szikrákat szór. Olyan dühös rám hogy azt szerintem már nem lehet fokozni. Juj dejó!
Remeg a kezem és a térdem, de lassan térdre ereszkedem. Jobbnak láttam engedelmeskedni Neki.
A nadrágját kezdi kigombolni, majd lehúzza azt, az alsónadrágjával együtt.
Cal mi a jó istent csinálsz?
Elfordítom a fejem.
-Babygirl, ne forgasd a fejed, inkább szopj le. Azonnal, ha nem akarod hogy elfenekeljelek.
Idegesen letöröltem a könnyeim majd felpattantam a földről és a falhoz rohantam. Ez nem normális!
Oda lép elém majd a nyakamnál fogva lenyom a földre. Túl erős hogy ellenálni tudjak.
-Nyisd ki a szád!-nyomja elém nemiszervét, ami olyan hatalmas, hogy kizárt dolog hogy beférjen a számba. Fúj!
-Ne akard hogy felpofozalak!-fenyeget meg.
Résnyire nyitom a szam és egyből kapott az alkalmon. Belém tolta magát hajamat eltürte és fejem húzkodni kezdte a farkán, én pedig annyira undorodtam tőle, hogy nem lehet elmondani sem.
Mikor egyre többet akart és lejjebb nyomta a torkomon a nemiszervét. Úgy éreztem megfulladok. Kezével diktálta a tempónt, de a végén azt hiszem..konkrétan baszni kezdte a szám! Egyik kezével az arcom "simogatta" másik pedig a hajamat markolta.
Egyszer csak egy undoritó ragacsos folyadék öntötte el szám.
-Nyeld le szépen.
Azt már nem! Testem annyira undorodott hogy örüljön hogy nem hánytam össze magam. Kiköptem, félig. De hirtelen szájba vágott!
-Nyeld le!-kiált rám. Én pedig engedelmeskedem.
Hányni akarok!
Felhúz a földről majd két kezem lefogja és 5 hatalmasat csap a fenekemre, aminek olyan csípő hatása volt, hogy sikítanom kellett.
-Remélem megtanultad a leckét!
Arca megenyhült, de undorodom tőle.
Torkomba hatalmas gombóc van. Vissza kell nyelnem a sírást!

Vissza öltözik majd hozzám lép.
-Jól vagy?-simogatja a hajam
-Rohadtul nem vagyok jól-fakadok ki és elököm a kezét-menyj ki most jó!?
-Nem hiszem hogy ez jó ötlet!
-Miért ne lenne az?? Menyj már ki kérlek!-Csak egy könycsep! Semmi baj.
-Jó-jó már itt sem vagyok.-lép ki végre az ajtón.
Nemsokkal később villám sebességel száguldottam a fürdőbe majd fogatmostam, és bögtem egy sort a fürdőkád felet. És aztán ujra megtaláltam a pengéket....







Oh God! Miez a rész? WTF?
Igen, nekem is ez a véleményem, nem csak neked😂.
Azért remélem tetszik🔥💗

Félek tőled, Hood |cth|Where stories live. Discover now