Cole keze az egész testem bejárta és nem tudtam mit csinálni, egyszerűen nem ment. Teljesen elvesztettem minden erőm.
Úgy érzem mindjárt összeesek.Most a nyakam kezdi csókolgatni és harapdálni, ami fáj, de hiába szólók neki. Nem hagyja abba.
Hirtelen Calumot látom meg félénk közeledni. Egyszerre térek kicsit magamhoz, és nyerem vissza az erőm egy apró részét. Megtámaszkodok a pultnál és próbálom lefeszegetni a kezét magamról.
De már késő..és a próbálkozásom is kudarcba fulladt. Calum elöttünk áll.
Lerántja Cole kezét rólam és behúz neki egyett. Mire a fiú hátra hőkől. És a megütött részhez kapja a kezét. Calum nem elégedett meg ennyivel.
Maga felé fordítja és ütni kezdi az arcát. Nagyon dühös, de szerintem leginkább rám.
Viszont a másik fiú sem hagyja magát. Ő is próbál ütni, ahol tud.
Mindenki leáll a táncolással. A verekedést nézik, ami egészen megdöbbentő. Olyan gyorsan történik.
Sokan a telefonjukat előkapva videózzák a már véres bunyót. Gyökerek.
Holnap az összes közösségi oldalon ezt fogjuk látni, tökéletes.Ha jól látom, Cal szája felszakadt, éppen hogy csak vérzik ellentétben Cole-val az orrából és már a szájából is folyik a vér. Órdítoznak egymással.
Én pedig csak állok, hozzájuk a legközelebb és nem tudok mit tenni. Calum nem áll le.
Cole a földre került. A barátom pedig karon ragad és kiráncigál az épületből, mintha mi sem történt volna és vissza visz a szállodánkba.-Olyan részeg vagy hogy alig állsz a lábadon. Ki engedte meg hogy igyál, pláne azt hogy ennyit? És megengedtem hogy azzal az idiótával beszélgess? Úgy mégis ki a faszom az a gyerek?-kiabál már a szobában.
-Ott leszartál és a kis exeddel foglalkoztál, most miért nem? Ha akartam volna le is feküdthettem volna vele! És képzeld most ismerkedtem meg vele!-emelem fel a hangom, és pofátlanúl az arcába mondom, ezt a hazugságot. Nem is értem hogy volt ehhez bátorságom.Keze az arcomon csattan. Megpofozott.
Az egész fejem hirtelen megfájdúl és egyensúlyom elveszítve zuhanok a padlóra. Az arcom egyik oldala szinte lángol.
Azt hittem ilyenek csak filmekben léteznek..hát tévedtem.
Kezem oda kapom a sajgó részre miközben hangosan kezdek zokogni.Megérdemeltem. Szót kellett volna fogadnom. Nem kellett volna innom. Ha Cal nem lép közbe Cole lehet hogy megerőszakol, vagy tudom is én..
-Talán egy órája ismerted és már engedted hogy ott fogdosson ahol akar?
Az ablakhoz sétált majd mérgesen fujtatott egyet míg én a földön sírtam, és rettegtem mi lesz a következő amit tenni fog velem.
Bocsánatot akartam kérni, azt akartam, hogy lenyugodjon és ne legyen rám ideges. Hogy meg bocsásson nekem. De egy szót sem tudtam kinyögni. Egyszerűen nem ment.
Oda sétált hozzam majd leguggolt mellém. Féltem, hogy újból megüt. De nem tette.
A hátamhoz, majd a combjaim alá nyúlt és felemelt majd az ágyra rakott.
Még most sem volt nyugott, szemében ugyanúgy csillogott a düh, ami miattam van. És valószinűleg rajtam is fogja levezetni.
Az este még csak el sem kezdődött.
-Annyira feltud baszni ha nem fogadsz nekem szót!
-Bocsánat- szipogtam, igyekeztem érthetően beszélni.
-Ugye tudod hogy ez édes kevés? -szorítja le a csuklóm.
-Le feküdhettél volna vele? -veszi keze közé az arcom és az álkapcsomnál szorítani kezd.- Szét tetted volna a lábad neki?-kiabál úgy, hogy minden szavára beleremeg az egész testem.
Megrázom a fejem. Nem merek megszólalni sem.-Válaszolj ha hozzád beszélek!-szorítja mégjobban az arcom, úgy érzem mindjárt szétroppantja az álkapcsom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Félek tőled, Hood |cth|
Fanfic-Te nem vagy normális-nevettem fel kínosan mikor végzett a mondandójával. Ennyit bírtam mondani, majd a 'szobámba' mentem....volna ha nem présel teljes erőböl a falhoz és nem szorítja ki belőlem a szuszt is. -Calum? V-valami baj van?-nyöszörögtem f...