44.

4.4K 154 22
                                    

Vagy tíz perce tette le Calum a telefont. És én azóta pedig csak a telom bámulom és az ujjaim tördelem.

Nagyon hasznos tevékenységem egy kopogás zavarja meg.
Luke az. Nagyon örülök!

-Bejöhetek? -hajol be az ajtón.

Csak meghúzom a vállam.

-Oké-lép be, és maga után becsukja az ajtót.- Most beszéltem Calummal.

Oda ül mellém az ágyra. Tejóég! Mit csináljak?

-Nem értem mi van?! Kelly, én nem akarlak bántani.-neveti el magát. -Ami volt.. a suli után és a suliba. Az mind azért volt mert próbáltalak megvédeni. Nem tudtam hol van Cal. Minden azért volt hogy elvegyem a kedved az idegen fiúkkal való találkozgatástól, mert akkor még veszélyes lett volna. Mert elakartak kapni.
De figyeltelek. És így nem sikerült.
Nem vagyok egy erőszakos barom.
Pont tőlem  félsz? Mikor a barátod a környék legindulatosabb pasija?-neveti el magát.

-Calum nem az. -ráztam meg a fejem

-Oké, akkor nem. De érdekes mindig olyan nagy volt a kis szád mikor elkellett engem küldeni melegebb éghajlatra. Akkor most, mi van?
Nem kell félned.

-Oké.-bólógattam

-Akkor segítsek megtanulni úszni?

-Nem tudom hogy merek e elötted fürdő ruhában lenni..

-Semmi gond nem lesz Kicsi. Én is át öltözök és lent a medencénél talizunk.-hagyta el a szobát.

Jaj istenem.

Gyorsan átvettem a fekete fürdőruhám és a hajam kontyba kötöttem és leballagtam a beépített medencéhez.

-Na bejössz?

-De ugye nem akarsz belfujtani?

-Kelly -nevet fel- Ezt hagyd abba.

Óvatosan belépkedtem az egyre csak mélyülő medencébe.

-Pont ott a legvégébe kell? -kérdeztem hitetlenkedve. -Ott már az én lábam nem ér le.

-Gyere csak. -húzott oda magához és a medence szélébe kezdtem kapaszkodni 

-Bizol bennem?

Most vágjam rá azt hogy nem, vagy húzzam kicsit az időt?

-Honnan tudhatom hogy bizhatok benned?

-Hát erről szól a bizalom. Nem tudhatod. Csak engedd el magad, ne kapaszkodj, én foglak.

Kezét hasam és combom alá vezette majd a vizen tartott. Mondta hogy mit csináljak a kezemmel és a lábaimmal.
Oda vissza mászkált velem a medencében majd egyszer csak kezeit kivette alólam. És fent maradtam a vízen.

-Na látod, de ügyes vagy!-dícsért meg mire szinte abban a pillantban elkezdtem fuldokolni.

Még szerencse hogy ott volt mellettem Luke.
Felhúzott,és egy kezével tartott meg engem.

-Te jó ég! Majdnem meghaltam.-fogtam fel a dolgokat, halálra rémülten.

-Semmi baj. Most talán menjünk ki egy kicsit aztán késöbb folytatjuk.

-Vissza nem megyek oda.- vergődtem ki az udvarra majd megtörölköztem.

És bent a kanapéra  lefeküdtem.

-Hoztam kaját.-ül le Luke mellém, vagyis a lábaimat felemelve helyet foglal a kanapén és bekapcsolódik a tv nézésbe.

Leveszem az egyik szendvicset a tányérról, és enni kezdem.

Félek tőled, Hood |cth|Onde histórias criam vida. Descubra agora