6.

7.5K 252 30
                                    

-Babygirl! Szedd össze magad! Suli van-puszilgatta Calum az arcom ébresztő gyanánt
-Nem akarok menni-nyafogtam
-Hát pedig menni fogsz-adott egy puszit a számra és végül felkellt melőllem az ágyból.
-Legalább tegyél úgy mintha bánnád.
-Cica, nekem ma itt megbeszélésem lesz, nézd a jó oldalát, nem kerülhetsz bajba. Na de öltözz, addig csinálok kaját neked.
Amint kitette a lábát a szobából egyből neki álltam öltözni.
Egy fekete nadrág, fehér nagyméretű polóval és fekete pulcsi. Tökéletes.
Táskámba bepakoltam és márcsak a fejem kellett rendbe rakni.
Vállig érő hajam kivasaltam és a tetejét feltűztem, szempilláimra egy kis szempillaspirál. Kész is.

Lebaktattam a lépcsőn, majd körübelül a konyha közepére levágtam a táskám majd mentem is volna cipőt húzni ha nem köt belém Calum.
-Vedd fel ezt innen és tedd le normálisan!-mondta kicsit nagyobb hangerővel a szokásosnál.
-Mingyárt, csak fel veszem már a cipőm! -forgattam meg a szemem de válaszom talán túl gúnyosra sikeredett. Már itt kihúztam a gyufát.

Miután a bakancsom a lábamon volt táskámba raktam a szendvicseket amit Cal csinált, felvettem a kabátom, és készen álltam a börtönre.

-Kettőre itthon vagy! Vigyázz magadra! -puszilta meg a homlokom majd kiléptem az ajtón. Talán ez a puszi adott nekem erőt egész napra.

Alice az iskola elött várt, persze, hisz a legjobb barátnőm, igaz tegnap Calumnak kicsit mást mondtam, de mindegy. Ennyi belefér.
-Sziaa bébi-ölel meg
-Sziaa-ölelem vissza nevetve és együtt megyünk be a pokolba, ahol az első dolgunk a büfé sorban állás.
-Mi a faszért van ennyi gyerek?- szitkozodik Ali a sor végén. Kicsengetésig tuti itt leszünk!

-Nem érdekel én itt maradok! Nem állom ki ujra a sorom! -igen, már becsengettek vagy 3 perce.

Miután végre megkaptam, elsősorban a kávém, rohantunk a termünkhöz. De a folyosón elváltak utjaink, ugyanis nekem Kémiám van!

-Bocsánat a késésért-lépek ovatosan a terembe.
-Miss. Rose! Beirtam igazolatlannak! De ne is menjen a helyére, meg van a mai felelőnk.
-Ugye most csak szivat??
-Tessék?
-Jöjjön ki felelni! Ugyan is, biztosan azért késet az órámról mert még gyorsan át nézte az anyagot, nincs igazam?
-Még a füzetemet sem nyitottam ki, nem baj.
-Mondja el kérem, mit tanult mára.-dől hátra székében a világ legutálatosabb személye.
-Mr.Fuller nem felelhetnék inkább holnap?
-Ez nem kívánság műsor!
-De mára semmit nem tanultam-fakadok ki
-Semmit?
-Igen, jól hallja!
-Ezt sajnálattal hallom! Beírom az egyest! Remélem a szüleidnek elbüszkélkedsz vele.-motyog az orra alatt mikor a helyemre megyek.
Komolyan mondom! Már rosszabb nem is lehetne. Calum meg fog ölni!

Kémia utáni, dupla tesi igazi megváltás volt, főleg azért mert semmit sem kell csinálni.
Még 4 órát valahogy kibirtam, majd vége is lett. Végre!

-És milyen annál a fiúnál? Tényleg!! Nem is meséltél-kérdezi fülig érő vigyorral Alice

-Hát ez nagyon hosszú lenne elmesélni, majd holnap talán! Most sietnem kell Baba.-adtam puszit az arcára majd egy ölelés mellett elköszöntünk egymástól.

Én pedig hazafelé vettem az irányt.
A februári szél csípte a bőrömet, lábszáram pedig majdnem meg fagyott. Az első az lesz ha hazaérek, hogy megiszok egy jó forró kakaót. Teljesen átfagytam.

-Megjöttem!-kiabáltam amint beértem a házba.
Táskám, és a cipőim ledobtam. Kabátom felakasztottam, és már meg is támadtam a konyhát.

-Késtél!-Calum a konyhapultnak támaszkodva beszél.
-Hát bocs, én siettem. Nincs autóm hogy 2 perc alatt megtegyem ezt a távot a ház és a suli között. Hát az én kurva anyámat nem? - persze, az legyen a probléma hogy 15 percel késöbb léptem be az ajtón! Véletlenülse kérdezd meg mi volt a suliba.
-Hogy beszélsz?
-Én sehogy!-ittam már a kakaóm
Felvont szemöldökkel fürkészte az arcom. Én pedig már most féltem a következő kérdésétől.














Babuk😏 itt a rész ami, szarcsi-foscsi lett. De most nézzétek el nekem pls
Imádlak titeket💖

Félek tőled, Hood |cth|Onde histórias criam vida. Descubra agora