33.

5.9K 233 12
                                    

Calum szemszöge

-Calum.-tol el magától és kapkodja a levegőt.
-Nyugalom kislány.-puszilom meg és elmosolyodok kislányos zavarán
-Inkább menjünk reggelizni aztán vidámparkba.-kezd huncutul mosolyogni.
Elengedem kezeit és egy csók után lemászok róla.
Egy fél óra múlva már a kocsiban ülünk.

Borzasztó jó érzés volt Kellyt boldognak látni. Megállás nélkül mosolygot, mindenre felültünk, és egyfolytába ugrált vagy sikított.
Akár csak egy kisgyerek. Imádtam vele lenni. És látni mennyire örül mindennek.

-Baba mit csinálsz?- sétáltam mögé a làny pedig a telefonjába volt belemerűlve.
-Semmit Apuci-incselkedik
-Tudod mit igértem akkor ha még egyszer így hívsz.-fordítom magam felé.
-Tudom-mosolyog-Apuci.-áll lábujjhegyre és megpuszilja a szám sarkát.
-Meg igértem hogy nem nyulok hozzád.-simítottam végig kezén.
-Akkor szegd meg az ígéreted.-húzza le kicsit nadrágját.
-Hol van Kelly?? Az én félénk Babám?-nevettem fel szokatlam viselkedésén, persze ez nem volt ellenemre.
-Itt előtted, és várja hogy a tettek mezére lépj.
Kezemet lassan rávezettem nyakára majd megcsókóltam. Egyre jobban elmélyítettem csókunkat és közben a hatalmas francia ágy felé lépkedtünk.
Mikor elértük az ágyat óvatosan rá fektettem majd felé másztam.
Csókunkat nem szakítottuk meg, kivéve mikor mindkettőnkről lekerült a póló.
-Még meg gondolhatod magad - fogtam bugyija szélét és közben egy pillanatra sem szakítottam meg a szemkontaktust.
-Nem akarom meg gondolni magam.-mondta kicsit bizonytalanul. Minnél közelebb vagyunk annál jobban kezd félni.
Lehúztam a vékony kis fehérneműt és a melltartójától is megszabadítottam.
Esküszöm nem lehetnék már ennél keményebb..

Végig csókóltam teste minden pontját amit nagy sóhajokkal nyugtázott.
Már elég sokat húztam az időt, nem akartam tovább kínozni így lenyultam puncijához és izgatni kezdtem.
-C-Calum gyorsabban-lihegte alig érthetően. Mire gyorsabban kezdtem mozgatni kezem ezzel a csúcsra juttatva őt.
Néhány perc után teljesen helyre állt a légzése és jöhetett végre az én időm.
Készen állt rám. Tudom, ez már nem az első neki, de biztos vagyok benne hogy még ez is kellemetlen lesz neki, szóval nem akarok vadállat módjára viselkedni. Amennyire tudom vissza kell fogni magam.
Kelly érdekében.
-Mehet Baba?- nyitottam szét lábait és bepozicionáltam magam közéjük.
-I-igen.-dadogott.
-Kelly, figyelj- simogattam meg arcát. -Nem kell félned. Most is vigyázok rád. De nézd.-fogtam meg egyik lábát és az alhasamra tettem azt- Ha ennyire nem bízol bennem akkor ezzel vissza tarthatsz. Vagy ilyen megnyugtatás képpen, ha elakarsz lökni vagy tudom is én. De nem lesz semmi baj.
-Calum én bízok benned.- Teszi le lábát, szabad terepet bíztosítva ezzel nekem.
-Akkor jó Baba!-adok neki egy csókót közben pedig óvatosan belé hatolok.
Felsikít. Pont úgy mint az elsőnél.
Lassan kezdek mozogni. Közben pedig megőrjít az hogy ilyen szűk és forró...
Egyszerűen túl tökéletes. Ami miatt "kicsit" nehéz visszafognom magam.
Egyre gyorsabban kezdek mozogni, Kelly csak úgy vonaglik alattam, és ez ha lehetséges mégjobban beíndít.
-C-caluum-nyögi a nevemet és beletúr a hajamba.
Arca kipirult, haja kicsit izzadt. Imádom ezt a látványt.
Még gyorsabb tempóba kapcsoltam, szinte minden másodpercbe löktem egyett. S minden alkalommal teljesen eggyé váltunk.
Erőteljes lökéseimet borzasztóan élvezte.

Utolérte az orgazmus. Törékeny teste vadul remegni kezdett fejét pedig hátra szegte. Kezénél lefogtam és megvártam amíg lenyugszik.
-Még nincs vége.-ültem oda az ágytámlához és ölembe húztam őt.
-Csinálunk valami ujat.-simogattam a combját. -Ne legyél így meg szeppenve, segítek.-mosolyodtam el rajta-Ülj bele.-igazítottam farkam a bejáratához és szép lassan rá húztam.
Fenekénél fogva tartottam őt és diktáltam a tempót, meg persze azt hogy mit csináljon. Elösször még nagyon új volt neki, de nagyon élvezte.

Nem tudom mit gondolhat a szálloda többi lakója a szinte folytonos sikításról.. de hogy őszinte legyek, nem is érdekel.

Mikor már közel voltam teljesen magamra húztam és őrűlt tempóba pumpálni kezdtem, amíg elnem mentem benne. Kelly pedig ma harmadszorra élvezett el.
Szegény kislány, nem tudom holnap hogy fog járni.

-Jól vagy Hercegnőm?-pusziltam meg homlokát.
Bólógatni kezdett.
-Jó volt?-húztam végig gerincén egyik ujjamat, mire kirázta a hideg.
-Cal, ennél jobb nem is lehetett volna.-piheget mellkasomba.
-Imádlak-nevettem fel és átöleltem őt.





KOMOLYAN, CALUM FÜGGŐ VAGYOK! MENTSETEK MEG!!

Félek tőled, Hood |cth|Where stories live. Discover now