Az ágyon ültem és bámultam a földet.
Calum oda jött elém és leguggolt. Kezét a combom mellé rakta, az ágyra. De pont úgy hogy a lábamat elérje.
Láttam hogy ideges. Mégis próbál magán uralkodni. Izmait megfeszíti. Én pedig próbálom nem elbőgni magam.-Baba, nem azt mondtam hogy nem mehetsz el semmi féle buliba? -Nem kiabál, de így még félelmetesebb. Az a hangsúly..
-D-de és én mondtam Alinak hogy én nem mehetek.
-Érdekes mégis elmentél!-ezt már hangosabban mondja. Hm ezaz!- És ilyen ruhába?! Nem is kellett volna felvenned nadrágot!
-De nem én akartam..
-Ne próbáld másra fogni.-egyenesedik fel elöttem, és már nem fogja vissza magát. Kiabál velem.
-De én nem..-kitört belőlem a sírás.
-Azt fogod kapni, amit megérdemelsz. Sem többet sem kevesebbet.
De kezded egyre töbször kihúzni a gyufát. Ez nem tetszik.
Vedd le ezt a szart. -Nyúl a nadrágomhoz. Én pedig azonnal oda kapom a kezem.-Nehogy már ne nyúlhassak hozzád!-kiabál a fejemtől 10 centire.
Eldönt az ágyon és egyik kezével lefogja a felső testem, hogy ne tudjak felülni. Másik kezével pedig a nadrágom gombját gombolta ki.
Majd le húzta azt.-Calum, istenem kérlek ne.-sírtam a szavakat.
-Ne kérj semmire, te se tartodbe azt amit én kérek, akkor én miért?
A bugyimat is szinte letépte rólam.
Egyszerűen nem tudtam mit csináljak.
Lebénitott a félelem.Elengedett végre én pedig azonnal takarni kezdtem magam.
Leült az ágyra majd oda húzott az ölébe.
A lábammal és a kezemmel egyfolytában hadonáztam, csak hogy engedjen el.-Kibirod nyugton a büntetésed vagy kikösselek? Akkor már a kezed sem fogom fogni, csak szólók.
Ja, hogy foghatom a kezét? Mintha ettől bármi is jobb lenne..
Na jó igen jobb lesz. Hiába utálom most perpillanat. Megnyugtat kicsit..Abba hagytam a ficánkolást.
-15-öt fogsz kapni. -mondta ki és máris éreztem hatalmas tenyerét a hátsómon.Inkább maradtam volna itthon ma, és néztem meg volna tizedjére a Szerelmünk Lapjait...sokkal jobban jöttem volna ki az egészből.
A fenekem már nagyon fájt, de még vissza volt kettő.
Miután végre befejezte végig simított néhányszor a fájós részen, és felültettet. Vagyis inkább akart. Nem voltam hajlandó a lábam szét nyitni.
-Ahj, akkor vegyed fel gyorsan a bugyidat- engedett el, én pedig villám gyorsasággal csináltam azt amit mondott.
De utána ismét ölébe húzott, úgy hogy egymással szemtől szembe legyünk.
A sírást nagyjából már abba hagytam.
-Baba..-kezdet volna bele mondandójába de közbe vágtam.
-Annyira hiányoztál.-pityeregtem és a kezemmel szórakoztam. De pármásodperc után, hirtelen átöleltem. És oda bújtam a nyakhajlatához.
-Te is Baba. De örültem volna ha itthon találak egy pizsibe. És nem kell meg keresni mert te épp kirúgni készülsz a hámból.
És akkor nem kurtad volna fel az agyam.-Bocsánat.-motyogtam a bőrébe.
Egyikkézel a hátam simogatta, a másikkal pedig a csípőmnél karolt át, ezzel teljesen közel tartva magához.
-Nagyon megijedtem.-suttogtam
-Mikor?
-Amikor lefogtál hogy ne tudjak felülni és...
-Bébi, ugye tudod hogy nem csinaltam volna semmit?
Nemlegesen megrázom a fejem.
-Ne legyél buta, nem akarlak egy életen át lelki roncsá tenni. -tol el magától majd lecsap ajkaimra.
Annyira hiányzott ez az érzés..
KAMU SEDANG MEMBACA
Félek tőled, Hood |cth|
Fiksi Penggemar-Te nem vagy normális-nevettem fel kínosan mikor végzett a mondandójával. Ennyit bírtam mondani, majd a 'szobámba' mentem....volna ha nem présel teljes erőböl a falhoz és nem szorítja ki belőlem a szuszt is. -Calum? V-valami baj van?-nyöszörögtem f...