18.

7.2K 239 14
                                    

CALUM
Nem lett volna baj, ha tudok koncentrálni a filmre, de hogy is tudtam volna? Ha mellettem Kelly olyan édes volt, olyan ártatlan, olyan kívánni való. És az, hogy a horror közben az ilyesztő részeknél hozzám bujt, csak hab volt a tortán.
Puha fehér bőre akárhányszor hozzám ért jóleső érzés ragadott el. S mikor ártatlan szemekkel rám nézett, majd hirtelen megcsókólt, nembírtam tovább.
Vadul kezdtem falni az ajkait, majd felvettem az ölembe és a hálószobába vittem.
Lefektettem az ágyra és felé másztam.
Kezeimmel feje mellett támaszkodtam meg. Ujból lecsaptam ajkaira, amik oly puhák és finomak voltak.
Elváltam szájától, és az arcát kezdtem puszikkal behinteni, majd a nyakára tertem át.
Szájából halk nyögések csúsztak ki.
Meg szívtam egy helyen aminek, biztos nyoma marad. De csepett sem zavar.
Jó lesz, ha mindenki tudja. Kelly CSAK az enyém.
Visszatértem ajkaihoz és egy csókót loptam tőle.
Megfogtam pulcsija alját majd lassan megszabadítottam a fölösleges ruhától a lányt.
Márcsak egy melltartó és egy bugyi volt rajta, így én is gyorsan megszabadultam ruháim nagy részétől.
Vékony kis teste alattam feküdt, szeméből máskor olyan könnyen ki tudom olvasni mit érez, de most egyszerűen nem megy.
Miközben elkalandoztam szemeiben, ő megelégelte a várakozást és addig mocorgott alattam és próbált felülkerekdni rajtam hogy végül megadtam magam.
Rá ült a csípőmre és csókókkal hintette be arccsontom, és ajkaim.
Nadrágom egyre jobban csak feszített.
Nem bírtam tovább ezt a játékot.
Fordítottam a helyzeten.
Ujra alattam volt.
Benyultam bugyijába és izgatni kezdtem csiklóját. Már szinte csöpögött a nedvességtől. Közben vad táncba hívtam ajkait.
Hamar a csúcsra juttattam, és vártam néhány percet, amíg az orgazmustól remegő teste megnyugszik.
Olyan izgató látványt nyujtott, hogy alig bírtam magammal, alig bírtam ki hogy ne dugjam meg rögtön.
-Ezt most lehúzom, jó?-fogtam meg bugyija szélét. És vártam a válaszra.
Bólintott egyett, és volt bugyi, nincs bugyi.
Melltartóját is levettem, mire egyre szaporábban kezdte venni a levegőt. Arcán hirtelen rémület futott át.
-Calum!-szólít meg halkan, mire megsimítom arcát
-Igen, Baba?-mosolygok rá, de közben  tudom mi a baj. Fél.
-É-én n-nem tudok s-semmit-dadog édesen zavarában
-Nem lesz más dolgod, csak élvezni.-Adok neki egy csókót, mire elmosolyodik.
Ujra izgatni kezdem, majd mikor ismét elérné a csúcst abba hagyom.
Morcisan néz rám.
Leveszem boxerem és óvatosan szét nyitom lábait majd bepozicionálom magam közéjük.
-Akkor mehet?-nézek a szemébe mire hevesen bólogatni kezd.
-De Cal!-hadarja gyorsan-megfogod a kezem? Az megnyugtat.-mosolyog zavartan.
Megfogom kezét és ujjainkat össze kulcsolom.
-Szolj ha fáj, rendben?
Nyomom be kicsit magam, mire egy  hatalmas nyögés hadja el a száját, ami inkább sikoly volt.
Ó Baba, mit fogsz csinálni akkor ha teljesen benned leszek?
Vissza fogom magam. Hihetetlen nagy önkontrol kell hozzá, de nem akarom bántani, nem akarom hogy rossz legyen neki.
Hagyom hogy szokja az érzést.
A fájdalmát úgy akarom elmúlasztani hogy testét végig csókólom, amit láthatóan élvez.
-Még!-nyöszörgi halkan és közben nagyokat sóhajt.
Még beljebb nyomom magam.
Az első pillanattól kezdve erre vártam, amint betette lábát az ajtón.
Puncija nagyon szűk, szinte érzem hogy feszítem szét.
Megszorítja a kezem, és elfordítja fejét.
-Abba hagyjuk?-kérdezem a kezét simogatva
Nemlegesen megrázza a fejét.
-Csak várj egy picit.-szinte suttogja.
-Félek hogy nem birom sokáig visszafogni magam.
Mikor úgylátom elmúlt a fájdalma fokozatosan beljebb nyomom magam, majd teljesen eggyéválunk. Teljesen benne vagyok.
Elkezdek óvatosan mozogni, élvezem hogy irányítom a testét,  hogy teljes mértékben uralom.
-Gyorsabban-nyögi alattam és többsem kell.
Elkezdem pumpálni és érzem ahogy szűk puncija teljesen rászorul farkamra, majd köré élvez. Szinte sikítva éri utol az orgazmus, de nekem még több kell.
Vad tempóba kapcsolok és pumpálni kezdem.
Mielött elmennék kihúzom belőle farkamat, és a hasára élvezek.
Melé dőlök az ágyon, és pihegő testét nézem.
Arca kipirosodott, homloka izzadt, mellkasa iszonyú tempóval emelkedik és süllyed le.

-Gyere, menjünk fürdeni-húzom fel az ágyról és a hátánal fogva finoman kitolom a fürdőbe.

-Milyen volt Hercegnőm? -puszilom meg a vállát miközben már a zuhany alatt állunk mindketten, ő pedig végig hozzám bújva áll.
-Csodálatos-emeli rám a tekintetét és mosolyog -Soha nem éreztem még ilyet. Ilyen leirhatatlan érzést. Ezerszer rosszabnak gondoltam.
-Azért féltél az elején?-mosom meg közben a hátát is
-Csak egy picit tartottam tőle, hogy..khm..nem fogsz figyelni rám.-bújik mellkasomba és átölel ismét.
Visszaölelem. Állunk még így néhány percig és utána ténylegesen megfürdünk.

-Elfáradtál cica?-kérdezem a nappaliban ülve miközben a hercegnőm a konyhában van.
-Fogd be Calum!
-Remélem nem, estére is tervezek egy menetet.-kiabálom vissza és tovabb nézem a tv-t










Oke az első igazán 18+os rész
Véleményt! Véleményt! Véleményt! Pls😂💖
Ja és nagyon szeretlek titeket💖
(Cal is azt üzeni, itt mellettem.)
😂😈😍

Félek tőled, Hood |cth|Where stories live. Discover now