-Ja igen, persze-engedem el zavartan kezét, majd a másik oldalon beszállok a kocsiba.
-Mit szolnál hozzá, ha a hétvégére elmennék pihenni, tengerpart, meg hasonlók. Egy száloda legfelső emelete, egy luxus lakosztály..-pillant rám miközben haza felé megyunk.
-Csak azért hogy több időd legyen, és még véletlenűlse zavarjanak meg miközben engem..-nem hagyta befejezni a mondatom.
-Reggel azt hittem komolyan gondolod azt amit mondtál.-államnál fogva maga felé fordítja a fejem.
Ugyanis lehúzódtunk az út szélére!!
-Ha szeretsz, megbízol bennem. Nem igaz? Na akkor nem hordasz itt össze minden hülyeséget, értve vagyok? -bólintottam.-Minek nézel te engem különben is?
Indítja ujra a kocsit.
-De ha szeretnéd be bizonyítom. Ha elmegyünk hétvégére, ott egy ujjal sem fogok hozzád érni, mármint olyan helyen.-mosolyog perverzen.
-Két nap, mikor nem foghatod meg a popsim se?-húzom fel a szemöldököm
Bólint egyet.
-Úgyse bírod ki.- nevetek
-Vagy inkább te nem bírod. Te állítasz be engem rossznak, pedig neked is szükséged van rám, az éríntésemre vágysz. Tudom én-mosolyog fél oldalasan.
-Álom világban élsz-makogtam vörös fejjel.
-Imádom hogy ilyen reakciót váltok ki belőled.
-Milyet? -nézek rá furán
-Meg remeg a lábad és teljesen zavarba jössz. És fogadni merek tiszta nedves vagy már.-Tűri fel a szoknyám szélét és puncimhoz nyúl bugyin keresztűl.
-Calum!-kiáltok rá és lefogom a kezét
-Tudtam-vigyorog nagyképűen.
-Hagyj békén.-fordulok az ablak irányába, amennyire csak lehet, egész testel.
-Naa, Baba.-teszi combomra a kezét
-Inkább a kormányt fogdosd helyettem! -lököm le lábamról a kezét.
-Ne hisztizz.
-Nem hisztizek. Csak mi a fasz?!
-Vigyázz a szádra.
-Szóval megint igy vagyunk? Hogy megint mindenért lebaszol? Megint kiabálsz velem? Mert igy a kocsiba te kezdted el a mindent? Ne főnökösködj feletem!
-Nem kiabálok, higgadj le jó? Cica semmi baj. Nem történt semmi.
-mondta mondatai közt időt hagyva.
Nem szóltam egész úton.
Utáltam magam mert egy másik ember is látott, úgy ahogy nem akartam volna. Lehet hogy ez volt a helyes.. De akkor is! Fuj!!
Haza értünk majd néztem a sorozatomból két rész, és aztán neki álltam tanulni.Másnap délután fáradtan esek be a házba.
Egész este nem aludtam. Komolyan. Egyre jobban nem birom hogy Calum mellettem van.
És ez nem rosszból, csak gyomorgörcsöm volt este szinte egyfolytába, főleg mikor átölelt egyik kezével.
Olyan megnyugtató volt, lehet hogy az örömtől nem tudok aludni.
Le kell állnom.. Nem lehetek mégjobban szerelmes!
Mondjuk szerintem ennél az állapotnál nincs "jobban".-Szia Baba.-jön a nappaliba Calum és fejem felemeli a kanapéról -ahova másodperceken belül kiterültem- leül majd fejem ölébe hajtja.
-Haliho Calum-veszem viccesre a figurát. És elkezdek integetni neki.
-Mi volt ma?
-Kaptam matekból egy hármast. -sütöm le szemeim
-Ugye megmondtam mi lesz ha..
-De Calum, kérlek, ne. Kijavítom! Csak nem értettem a feladatokat.
-Nem tudom, bekéne tartani a szabályokat, főleg ha hétvégen elmegyünk!? Csak ha jó kislány leszel akkor jöhetsz velem.
Feltápászkodok a kanapéról és ölébe ülök.
-Jó kislány leszek Apuci.-ölelem meg.
Felnevet viselkedésemen. Egyik kezével átöleli a derekam, másikat pedig lassan lecsúsztatja a fenekemre.-Mindjárt jön Luke. Csináld meg a házid meg tanulj meg, oké? -megcsókólt, végre. Függővé váltam, ajkai akár csak drog. Nem lehet belőle eleget kapni.
-Baba, most nem azt mondom hogy nem folytatnám szívesen, de tudod. Még a végén tulságosan beindulnék..és lehet felavatnánk ezt a kanapét. Ami nem lenne baj, ha lenne még időnk..-ad egy ujjabb csókót.
-Oké, oké, felfogtam. Megyek is.
Indulok meg a szobánk felé.
És inkább neki állok filmezni, meg enni.Időközben megérkezett Luke!! Igen! Jól hallottad. Én is azt hittem hogy egy vicc amíg megnem hallottam hogy csengetnek.
Hihetetlen mennyien olvasátok a könyvem!😱 Nagyon köszönöm!!♥♥♥
ÉS IGEN! HALLGASÁTOK MEG AMIT CSATOLTAM VIDEOT!!⇧⇧⇧
ÉS HANGOSÍTSÁTOK FEL, MAJD HALLGASÁTOK AZ ÉN SZERELMEM MÉLY HANGJÁT AMITŐL EGYFOLYTÁBA KIRÁZ A HIDEG! CALUM, EGY KIBASZOTT ISTEN!♥
🔊🔊🔊🎶
Megint sikerült fangörcsölni így, egy rész végére, ne hari de szívroham kerülget perpillanat😂♥♥Ily♥
YOU ARE READING
Félek tőled, Hood |cth|
Fanfiction-Te nem vagy normális-nevettem fel kínosan mikor végzett a mondandójával. Ennyit bírtam mondani, majd a 'szobámba' mentem....volna ha nem présel teljes erőböl a falhoz és nem szorítja ki belőlem a szuszt is. -Calum? V-valami baj van?-nyöszörögtem f...