-Vacsorázni?-nevetek fel kínosan.-Calum mindenhova vinne, csak vacsorázni nem.
-Mit műveltél tegnap?- húzza fel a szemöldökét.
-Talán kicsit többet ittam a kelleténél és így nem nagyon tudtam megakadályozni hogy rám másszon egy fiú.
-Na jó, ha ilyeneket csinálsz, Calum mellett az életedet kockáztatod.
-Mi? Dehogy is! Nem ismered Calt!
-Ah -forgatja meg zöld szemeit- csak induljunk!
-De hova? Fáj a fejem!
-Hát először szerzünk valahonnan neked vagy egy liter kávét, aztán veszünk valami ruhát, meg valami sminkeshez is kéne mennünk.
-Te jó ég. Ezt nem fogom bírni!
-Ó! Dehogynem!-fogta meg a karom és behúzott a fűrdőbe.
Esküszöm, halára rémültem a saját tükörképemtől. Lefojt a sminkem, a hajam mint egy szénakazal. Hogy érhetett hozzám Calum? Úristen! Ez undorító.
-Mosd le az arcod, fésülködj meg, és egy fürdés sem ártana. Addig keresek neked egy ruhát. Na siess!-rám csukja az ajtót én pedig teszem amit mondott.
Egy óra múlva már készen is lettem. Mindennel.
Felkapva a táskám rohantam Alice után a folyosón, persze előtte még az ajtót is bekelett zárni..Ahogy leértünk a portához leadtuk a kulcsokat.
Az ajtó előtt Calum és Luke beszélgetett.Nem vettek észre minket, ahogy kimentünk. Így Calum mögé osontam és lábujjhegyre állva eltakartam a szemét.
-Kelly-szedi le a kezeim magárol és velem szembe fordul.-Most mentek?-fogja a derekam.
-Ühüm. De nem is mondtad!-bigyesztem le a számat. -Nem haragszom meg.. ha azt mondanád hogy én inkább ne menjek. Tudom hogy szerinted nem érdemlem meg. De nyugi, szerintem se.
-Baba-húz magához mégjobban.-Ne hülyéskedj! Tegnap volt egy nem túl jó napunk. De attól még minden ugyan olyan. Én ugyanúgy szeretlek. -megcsókól majd egyik kezével simogatni kezdi az arcom.
-Nem haragszol rám amiért úgy viselkedtem mint egy ri-ujját a szám elé rakja, nem engedi befejezni a mondatot.
-Csak ne emlegesd, rendben? Minden oké.-puszilja meg a homlokom majd elenged.- 7-re azért érjetek vissza!-szól inkább Alinak, mintha valami bébiszitter lenne..
-Jaj srácok, most komolyan? Miért kell így viselkedni velem? Csak egy évvel vagytok nálam idősebbek! Nem vagyok ovis!
-Én négy évvel vagyok!- szól Calum és Luke is helyesel mellette.
-Na jó, fárasztóak vagytok! Inkább menjünk.
Épp indultam volna meg de Calum a felkaromnál fogva visszarántott.
-Még egy csókót sem kapok?-kérdezi miközben felhúzta a szemöldökét és "úgysem tudsz nekem ellenállni" nézéssel fürkészte az arcom
-Ahogy mondod! Na sziasztok-léptem el tőle
-Jaj kislány, ha tudnád most mibe keveredtél, de te okoztad magadnak a bajt. -mondja elég vészjósóan és rácsap egyet a fenekemre, mire nekem a reakcióm a középső ujjam felmutatása volt.
Csak Luke röhögését hallottam mikor beszálltunk a taxiba. Kelly-Calum 1-0
-Szerinted melyik lenne jó?- emel fel két ruhát Alice. Mindkettő szinte ugyan olyan, csak az színük más.
-Egyértelműen a kék!
-Ühm, igazad van! Na és te?
-Hát nekem ez tetszik-mutatom meg a kezembe tartott gyönyörűséget
-Jaj próbáld fel légyszi még egyszer! Nem emlékszem pontosan hogy állt.
Eleget tettem a kérésnek és a piros combközépig érő ruhában léptem ki a próbafülkéből.
-Csajszi!-kapja kezét a szája elé.-Most már emlékszem! Ha Calum ebben meglát biztos lehetsz benne hogy valami vad késztetést fog érezni hogy letépje rólad! de ha szerencséd van uralkodik magán a hálószobáig.-vigyorog rám úgy mint egy őrült.- Annyira szexi vagy!-simogatja ruhát. Ez Alice..
-Tudod mi kéne még ehhez? Egy ugyan ilyen színű magassarkú!
Végre vissza értünk a szobánkba, egy méregdrága ruhával és cipővel gazdagodva.
Sminkeshez nem mentünk, őszintén szólva, se időnk, se pénzünk nem maradt... szóval be kell érnem egy remélhetőleg egyforma tusvonallal és egy vörös rúzzsal.
Hét órára bőven végeztünk, így az időt persze hogy úgy töltöttük el, hogy képeket csináltunk. khm.
A fejem szerencsére már nem fájt és úgy érzem teljesen rendbe jöttem. Tudtátok hogy a vásárlásnak ilyen hatása van?
YOU ARE READING
Félek tőled, Hood |cth|
Fanfiction-Te nem vagy normális-nevettem fel kínosan mikor végzett a mondandójával. Ennyit bírtam mondani, majd a 'szobámba' mentem....volna ha nem présel teljes erőböl a falhoz és nem szorítja ki belőlem a szuszt is. -Calum? V-valami baj van?-nyöszörögtem f...