61.

4.8K 142 52
                                    

Reggel arra ébredtem hogy egyedül fekszem a hatalmas ágyban.
Összeszorult a szívem. Máris hiányzik Calum.
Kétségbe esetten pattanok ki az ágyból és miután a fürdőben nem találtam lesietek a lépcsőn.
Csak szükségem van rá. Arra hogy megöleljen.
-Calum!-szólítom meg hangosan mikor még a lépcsőn vagyok.
-Itt vagyok Baba-jön ki a konyhából én pedig oda futok hozzá és a nyakába ugrok -Mi történt?-kérdezi aggódva.
-Nem voltál mellettem mikor felébredtem.-egy puszit nyomtam a nyakhajlatába és szépen lassan halladtam, az egész állkapcsát végig pusziltam majd mikor a szája elé értem meg csókóltam. -Melletted akartam ébredni- bigyesztem le a szám
-Meglepetést csinálok.-mosolyog rám, -Menj gyorsan vissza, takarózz be és mindjárt jövök.-homlokon puszil majd amikor elindulok rá csap egyett a fenekemre. Ezt természetesen nem hagyhatta ki..
-Ígéred?-fordulok vissza
-Ígérem, mindjárt ott leszek veled.-mosolyog rám. Ezzel sosem tudnék betelni.

Vissza mentem a szobába és tettem amit mondott. Betakaróztam és vártam.
Közben a telefonomon végig pörgettem a közösségi oldalaim, de egyiksem tudott lekötni.
Nem sokkal később Cal betoppan egy tálcával a kezében és befekszik mellém az ágyba.
Gofri és kávé. Már nagyon tudja mi kell nekem.
-Ezt nekem csináltad?-mosolygok rá
-Nem, igazából magamnak csak azt akartam hogy nézd hogyan eszek.- el neveti magát.-persze hogy neked-megcsókól. Van nála édesebb fiú a földön?

-Ez annyira finom volt, köszönöm szépen.-adok egy puszit arcára
A tálcát lerakja maga mellé.
-Gyere ide-megfogja a kezem és magára húz. Mellkasán fekszem.-Mit csináljunk ma?-előveszi közben a telefonját és azt kezdi nézni.
-Hmm..-gondolkodom.-azt nem tudom hogy később mit, de most..-tetoválásait kezdem piszkálni.
-De most?-eltûri hajam, hogy láthassa az arcom de én oda rakom a kezem.
-Le akarok feküdni veled-felnevetek majd még jobban átölelem és fejem a mellkasába fordítom, ahogy teljesen elönti arcom a pír. Csodálatosan festhetek
-Ohh-kuncog-ez simán megoldható-lerakja telefonját is.-Kelly nem ismerek rád-simogatja a hajam-imádom amikor kimered mondani mit akarsz- eltol magától és megcsókol.-Nem kell szégyenlősnek lenni.-mosolyog és puszikkal teríti be az arcom ami olyan csikis hogy elnevetem magam.
Felülök csípőjére és úgy folytatjuk tovább a csókolózást.
A hátam és a combom simogatja.
Elszakadok ajkaitól és egyenesen a mellkasán a hasa legaljáig végig csókolom testét.
Lejjebb húzom boxerét és oda is nyomok egy picit aztán még lejjebb addig amig teljesen elém nem tárulkozik büszkesége. Leveszi a fehérneműt és ledobja valahova a földre.

-Én még mindig nem vagyok valami  jó ebben- turok zavartan a hajamba miközben Calum megszabadít óvatosan a ruháimtól.

-Baba, miért van az hogy az egyik pillanatban van önbizalmad a másikban pedig sehol semmi? Miért félsz ettől? Miért hiszed azt hogy nem tudsz semmit? De mindig. Olyan régóta együtt vagyunk. Semmi okod ilyeneket mondani.. És úgy érzem hogy én erőltetek rád mindent, pedig ezt neked is annyira kell akarnod mint nekem. Vagy legalább fele annyira-mosolyog az utolsó mondata után.

-Pedig én is akarom és nem erőltetsz rám semmit. Sőt..felőlem kipróbálhatunk mindent amit te szeretenél. Én azt akarom hogy jó legyen neked, hogy ne kelljen visszafognod magad. És én csak attól félek tudod..-egy pillanatra rá néztem de el is kaptam a fejem-hogy nem vagyok elég jó neked-kezeimmel eltakarom az arcom.

-Mivan?-elhúzza kezeim arcom elöl és fejemet az államnál fogva maga felé fordítja, így rákényszerít, hogy a szemébe nézzek. -Éreztettem veled valaha is, hogy kevés vagy nekem? Ne mondj ilyen hülyeséget! Jézusom! Bébi! Kibaszottul szexi vagy! Gyönyörű és édes. És annyira feltudsz izgatni. Szerinted ha nem lennél nekem jó eltunád ezt érni? -a merev férfiasságára mutat.
Elvörösödve megrázom a fejem.
-Na akkor meg? Persze, hogy még nem tudsz dolgokat. Mindenkinek megkell tanulni egyszer. És imádom, hogy én mutathatok meg neked mindent.- megcsókol és közben kezével puncimhoz nyúl és izgatni kezd.-És ez még jobban felizgat.- újra megcsókol- Az hogy én nyúltam hozzád elösször. Az hogy az enyém vagy. - és újra..- És ne aggódj, nem fogok semmit erőltetni, bizhatsz bennem Baba. Csak add magad nekem. Ne félj semmitől. Itt vagyok és vigyázok rád. -összekulcsoljuk kezünket és én már közben majdnem a csúcson vagyok amikor abba hagyja és felül, az ágy végébe ül, hátra dől majd magához hív.

végre valahára itt van az új rész. köszönöm, hogy ha még itt vagytok💕

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 22, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Félek tőled, Hood |cth|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang