Válaszolnom kell.
Hazudjak neki?
Talán jobb lesz.
-A-az egyik b-barátnőmmel. Voltam- köszörültem meg a torkom.
-Mond csak, Kelly. Én emlékszek rosszul, vagy tényleg azt mondtad, hogy nincs egy normális barátnőd se.
-D-de egy van.
-Szóval még hazudtál is. Oké. És mivan a szoba fogsággal? Te tudod mit jelent az? Vagy elmagyarázzam?
-T-tudom mit jelent.-mostanra már teljesen neki szorít a pultnak.
-És akkor miért van az, hogy mikor felmegyek, nem találak a szobába?
-N-nem tudom. Calum ne haragudj.
-MOND EL HOL VOLTÁL! TUDOM HOGY NEM A BARÁTNŐDNÉL.
-D-de....
-KELLY, NE HÚZD KI MÉG JOBBAN A GYUFÁT!-kiabál 5 centire az arcomtól
-Egy fiú a-aki most jött át az osztályunkba, meg kért hogy m-menjek el vele sétálni.-kitört belőlem a zokogás. Szégyeltem magam.
Calum erre olyan erősen megragadta a csuklom hogy ujjai vége elfehéredett, fel ráncigált a szobába.
-HOL MENTÉL KI?-órdítozott
-O-ott-mutattam az erkélyre
Le ült az ágyra majd a térdeire fektetett.
-Akkor össze foglalom neked miért fogsz HARMINCAT kapni!
Elszöktél, pedig büntetésbe vagy.
Kétszer hazuttál nekem!
Egy fiúval találkoztál.
PEDIG TE CSAK AZ ENYÉM VAGY!-kiabál és lerángatja a nadrágom majd a bugyim.
-És csináltatok mást is, sétálgatáson kívűl?-kérdezi gúnyosan
-Megfogta a kezem és puszilgatott-suttogtam sírva.
-A SZÜZESSÉGED NEM ADTAD VÉLETLENŰL NEKI??
-Nem-motyogtam de nem hallotta meg.
Az első ütést mérte a hátsó felemre majd azt követte még egy, aztán még egy.
Ideges volt rám. Nagyon ideges.
Csodálom hogy harmincnál tényleg abba hagyta. Abban pedig még reménykedni se mertem hogy majd a sírásom meghatja.
Az egész fenekem sajgott. Szemeimből megállás nélkül folyt a könny.
-Akkor meselj-mondta még mindig ingerülten-Mit is csináltatok ti? Meg is dugott?
-C-calum. -húztam össze magam és kezemmel az arcom kezdtem törölgetni. -Én nem akartam ezt az egeszet! Nem akartam hogy meg pusziljon és azt sem hogy kézen fogva sétáljunk. Más nem volt. De én mondtam hogy nem csinálom, és akkor ő azt mondta hogy ne idegesítdem fel-hajtom le a fejem.
-Nem hazudsz?-fogta meg egyik kezével az arcom, és felemelte hogy a szemébe nézzek.
-Esküszöm hogy így volt.-mondtam halkan, a sírástól olyan szinten kimerültem hogy beszélni is alig maradt erőm.
-Ugye nem kell benned csalódnóm?
Nemlegesen megrázom a fejem.
-Jó kislány vagy. -arca meglágyul, én pedig prólábok minnél messzebb kúszni tőle az ágyon.
-Menj fürdeni! Siess!-simít végig a combomon amitől testemen borzongás fut át.
De csinálom amit kért.
Össze szedem a pizsim és befutok a fürdőbe.
Gyorsan letusolok, de a forro víz égeti a kissé felsértett bőrőm .
Sietve fogat mosok majd vissza megyek a szobába.-Héé.-kapja el karom miközben megyek el mellette lehajtott fejjel. Csak minnél elöbb legyek rajta túl.
-Mit csináltam most?-buggyannak ki a könnyeim ujból.
Bögőmasina.
Calum nem szól semmit csak ismét hasra fektett a térdén.
Amitől már a rosszul lét kerülget.
Nem merek ellenkezni.Lehúzza az egyszál bugyim..
Awww még én is izgulok mi lesz a következő részben😂😍
YOU ARE READING
Félek tőled, Hood |cth|
Fanfiction-Te nem vagy normális-nevettem fel kínosan mikor végzett a mondandójával. Ennyit bírtam mondani, majd a 'szobámba' mentem....volna ha nem présel teljes erőböl a falhoz és nem szorítja ki belőlem a szuszt is. -Calum? V-valami baj van?-nyöszörögtem f...