Selamun Aleyküm,inşallah beğenirsiniz.İyi Okumalar.
Herkesin bahsettiği çocuk bu muydu? Ama ben bu çocuğu önceden kürsüde ve rehberlik hocasının odasından çıkarken görmüştüm. Göz göze gelince nasıl kaçtı ama?O an gülmek istedim ama kendimi tuttum ve ne kadar abarttıklarını düşünmeye başladım.Göz göze gelmek neden bu kadar önemliydi ki?Gün de kaç kişiyle göz göze geliyorduk .Kaçıyor muyduk herkesten?
Saçma saçma konuşmaya başlamıştım iyice.Benim tek bir amacım vardı; o da mezun olmak başka şeylere kendimi kaptıramam.Yana döndüğümde Fatma'nın bana baktığını gördüm.
"Testini çözsene, neden bana öyle bakıyorsun dik dik?" Fatma sağ elini çenesinin altına koydu ve kaşlarını çatarak konuşmaya başladı;"Neden kendi kendine mırıldanıp,yüzünü ekşitiyorsun?"
O an da utançtan kıpkırmızı olmuştum ve hemen sınıftan çıktım.Ben sınıfın önüne çıktığımda daha demin ki koca ayaklıyı sınıfın önün de başka bir çocukla konuşurken buldum.Yanında ki çocuk kafasını kaldırıp hemen bana baktı ama koca ayaklı başını bile çevirmedi.Neden bir an da kan beynime sıçrıyor gibi hissettim?Nedensizce koca ayağa sinir olduğumu hissettim.Şöyle bir tane vurmak istemiştim.
Kolumda hissettiğim bir el ile arkama döndüm.Fatma gözlerinden ateş çıkarmışçasına bana bakıyordu;"Erkekler sana bakıyor,nasıl burada böyle durabiliyorsun çabuk içeri gir." Fatma'nın şu haline alçak bir kahkaha attım çünkü çok komik duruyordu.Şu an yanakları al al olmuş, bir şekilde bana bakıyordu.Bu kız ne kadar utangaçtı böyle! Onu daha fazla rahatsız etmeden bende kolundan tuttum ve sınıfa sürükledim.
Fatma sıraya oturur oturmaz bana döndü ve kırılmış bir ses tonuyla bana baktı;"Nasıl erkeklerin sana bakmasından rahatsız olmuyorsun?Ben hayatta senin gibi duramam,utanırım.Sana şaşıyorum!"
Daha demin çok tatlıydı ama şuan da harbiden bana kızıyordu.Ben kızılacak ne yapmıştım ki?Sadece Fatma'nın daha demin ki dediği şeylere utanmış ve sınıftan uzaklaşmak istediğim için dışarı çıkmıştım.Orda da erkekler vardı ve baksalar ne olur ki bunu anlayamıyorum. Benim umrumda olmadıktan sonra,ne önemı vardı ki bakışların?
"Fatma,abartıyorsun ama gerçekten.Ne olacak ki?"
Fatma tam açıklama yapacaktı ki,coğrafyacı sınıfa girdi.Fatma bir şey demeden önüne döndü.Fatmayı gerçekten sevmiştim.Bu yüzden onunla kavgalı durmak istemiyordum.Defterime "Çikolata alayım mı sana :D"yazdım ve Fatma'ya kağıdı uzattığımda Fatma sırıtmaya başladı.Bu kız harbiden çikolatayı çok seviyordu.
Diğer derslere göre coğrafya biraz daha eğlenceli geçmişti çünkü hoca hep temele dayandırarak anlatıyordu.Benim temelim olmadığı için çok zorlanıyordum ama şimdi biraz daha iyi anlayabilmiştim.Ders bitimin de ilk defa bir derste not aldığımı farkettim ve bu gülümsememe sebep oldu.Defterime baktığım sırada bir çift yeşil göz karşıma çıktı.Fatma eğilmiş bana bakıyordu saf saf."Kızım ne gülüyorsun?" O an kahkaha atmak istemiştim çünkü çok safoz görünüyordu.
Sınıf çoktan boşalmıştı biz de hemen çantalarımızı toplamaya başladık. Koridora çıktığımız sırada Fatma'nın arkamdan gelmediğini ve pat diye bir düşme sesini duydum.Hemen arkamı dönünce Fatma'ya birinin çarptığını ve test kitaplarının yere düştüğünü gördüm.Hemen koşup kitapları toplamaya başladım.Çocuk kızgın bir şekilde ;"Önününüze baksanıza!" dedi ve işte, bu laftan sonra benim sinirlerim zıpladı,bu manyak ne diyordu böyle?
"Asıl sen önüne baksana be!İnsan bir özür diler,yardım eder öyle değil mi?Yok,yok! İstediğin kadar konuş kafası basmıyorsa de yapabilirsin ki?" Biz eğilmiş kitapları toplarken koca ayağın ayağını gördüm.Ayağa kalktığımızda göz göze geldik daha demin ki gibi gözlerini kaçırdı ve daha Fatma'ya çarpan gıcıkla konuşmaya başladı. "Hadi gitmemiz lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmam Hatip mi?-TAMAMLANDI.
Spiritual"İMAM HATİP Mİ?" "Amca,ben imam hatipe falan gitmem!Ya ben Allah'a inanmıyorum bile doğru düzgün nasıl gidebilirim?" Amcam sinirle oturduğu koltuktan kalktı ve yüzüme türkürüklerini saçarak konuşmaya başladı,sinirden kıpkırmızı...