10.BÖLÜM-Eğlenceli bir kitaptır-

7.4K 687 266
                                    

Selamun  Aleyküm

iyi  okumalar...

"Bu seni ilgilendirmez!"

O kadar şaşırmıştım ki onun burada olmasına,hala şok olmuş bir şekilde, sırıtarak bana bakan Serkan'a bakıyordum.

"Yeter artık bu kadar şaşırdığın,hadi bırak şu imam hatip saçmalığını da gidelim.Uyuşturucu temin ettiğimiz patron bizi ispanyaya yolluyor.Bu fırsat kaçmaz!Ne yapacaksın ki buralarda,saçma sapan bir okul,saçma sapan insanlar!Gece gündüz yere başlarını koyup duruyorlar değil mi? Ahahahahaha!"

Serkan namaz kılan insanlarla dalga geçip gülmeye devam ederken sinirle ona baktım,demek İspanya'ya gidiyordu,bu benim için iyi haberdi.Ondan kurtulurdum en azından.Ben bir şey demeyince devam etti.

"Biliyor musun geçen hafta grubumuza saf bir çocuk katıldı o kadar komikti ki!Çocuk namaz kılıyor,pazartesi Perşembe oruç tutuyordu,İlk çok zor olur onu bu saçmalıklardan kurtarmak diye düşündüm ama hiç te zor olmadı,meyve suyuna biraz dozu ağır hap atınca ve bu bağımlılık yapınca hallettik.Şimdi bir numaralı satıcımız oldu."

Ona iğrenerek bakıyordum artık,tamam Müslüman değilim ama yine de böyle şeyler demesi sinirlenmeme sebep oluyordu,her şeyi geçtim insanları uyuşturucu bağımlısı yapmanın iyi bir şey olduğunu düşünüyordu,bu ne kadar tuhaf ve sapkın bir düşünceydi böyle!Kendime tekrar lanetler okudum!Nasıl insanlara uyuşturcu temin etmiştim?Nasıl ben de bu iğrençliğin bir parçası olmuştum böyle?

Bunları düşünürken o eğlenerek anlatmaya devam etti;"Çocuğun annesi babası hacıymış varya,kafası güzelken her şeyi anlatıyor ya,saatlerce hepimiz gülüyoruz,çocuk kızların yüzüne bile bakamıyordu şimdi kaç kişiyle.!"

Omzuna bir yumruk daha attım,etkilenmese de sinirim geçer diye düşündüm."Böyle iğrenç işlerin içinde bir zamanlar barındığım için kendimden utanıyorum emin ol!Beni rahat bırak,nereye gidersen de git!Umrum da değilsin artık anla bunu!"

Serkan söylediğim şeyler karşısında daha demin ki neşeli halinden sıyrıldı ve yüzünde ki acı gülümseme ile konuşmaya başladı;"Yoksa daha demin seni buraya getiren o.. çocuğundan mı hoşlanıyorsun?"

"Sen ne saçmalıyorsun?Ne hoşlanması ya!Kimseden hoşlandığım falan yok! DEFOL GİT ŞURDAN!"

Dediklerimi umursamadan bana doğru yaklaştı ve sol kolumu tuttu. "Benden başkasını seversen o kişiyi de seni de öldürürüm!" dedi ve odadan çıktı.

Dehşet içerisinde gidişine bakıyordum.Evet,Serkan'ın bana olan s evgisinden hiçbir zaman şüphe etmedim ama bu kadar saplantılı olabileceğini hiç düşünmemiştim.Korkmuştum.Yusuf olmasa da belki de bir gün beni başka biriyle görecekti,işte o zaman olacakları düşünmek bile ürpermeme neden oluyordu.

Serkan buraya nasıl girebilmişti?Güya kapıda güvenlik vardı!

Sinirle üzerimde kileri çıkarmadan yatağıma uzandım,sırtüstü. Bugün gerçekten çok güzel birgündü. Zehra'yı gerçekten çok sevmiştim.Çok sevecen bir kızdı. Ağabeyi ile arası çok iyiydi. Gerçekten Zehra ile bir kez daha buluşmak ve vakit geçirmek istemiştim.

Ben bunları düşünürken telefonumun çalması ile çantama uzandım. Fatma arıyordu."Meryeeeeem!Seni çok özlediiiim!!!" Fatma'nın sesini duyunca onu ne kadar özlediğimi farketmiştim.Bu oda gerçekten onsuz çok sıkıcıydı.

"Ben de seni çok özlediiiim!" Ben susar susmaz konuştu;"Özlediysen gel!" Şaşkın bir şekilde cevap verdim;"Nasıl geleyim kızım? Olur mu öyle şey?" "Ya,neden olmasın hem annem seni çok seviyor,babama geldiğimden beri senden bahsediyorum.O da seni çok merak ediyor." Gülmeden edememiştim.Deli kız,herkese anlatmış beni resmen.

İmam  Hatip mi?-TAMAMLANDI. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin