Selamun Aleyküm.
Çok beklettim biliyorum.İyi okumalar...
Büyük konuşmamak gerekiyormuş...
İnsan bazen,bir daha yapmam dediği şeyleri çok rahat tekrarlayabiliyormuş meğerse.
Şuanki durumumum biraz içler acısıydı.Sırf Yusuf 'u merak ettiğimden dolayı tüm sosyal medya hesaplarımı tekrar kurmaya karar vermiştim.Birde bunu gecenin ikisinde akıl etmem ayrı bir saçmalıktı.Eminim şuan ergen bir kız çocuğu gibi görünüyordum.Sultan okuldan geldiğinden beri odasında ders çalışmış ve saat on bir civarı uyuyakalmıştı.Canparem okuldan geldiğinden beri derslerin sıkıcılığını vurgulayıp yatsıyı kıldığı anda kendini yatağına atmıştı.Ben ise,güya yarın erken kalkayım diye on bir de yatağa yatmıştım ama Yusuf'u düşünmekten uyuyamamıştım.İnstagram hesabımın profil fotosuna yazın kızlarla gittiğimiz piknikte çektiğim bir çiçek fotoğrafını koydum ve biyografi kısmına arkadaşlarımın beni tanıması için gittiğim okulları yazdım.Okuldan tanıdığım kızları ve lisedeki can dostlarımı takip ettim.Aradan on dakika geçmeden geri dönüşler aldım hemen.Şaşırmamıştım...Sonuç olarak günümüzün çoğunu sosyal medyada geçirir olmuştuk.Peynir ekmek gibi bir ihtiyaca dönüşmüştü.
Tüm enerjimi topladım ve arama butonuna Yusuf'un adını yazdım.Tabikide hiçbir sonuç çıkmadı.İstemsizce göz devirdim.Fatih'in ismini yazdığım anda çıkmıştı.Bunada bir adet göz devirdim.Fatih'in profil fotoğrafına girince,son attığı fotoğrafın nişanlarındaki Fatma'nın elinde bulunan çiçeği ve nişan davetiyesini gördüm.Fatih tahminimden dahada romantik çıkmıştı bence.Her ne kadar Fatma ile Fatih'in nasıl olduğuna hala şaşırıyor olsamda;Fatih iyi çocuktu.Fatma onunla evleneceği için şanslıydı.Biraz altlara gittiğimde en sonunda sol yanımı delice arttıran adamı bulabildim.Allah'ım bu nasıl bir gülüş!Bu nasıl bir duruş!Fatih ile Yusuf yan yana.Fatih,Yusuf'un omzuna kolunu atmış.Yusuf'un elleri ise ceplerinde.Tüm dişlerini göstererek gülümsüyor.Yusuf,siyah tişört ve siyah pantolon giymişti.Arkalarında muhteşem bir şehir manzarası vardı.Yusuf ile Fatih'in dostluğunun bunca sene hiç yara almadan devam etmesi çok mutluluk vericiydi.Herkes böyle bir dostluk isterdi.Ben biraz daha aşağılara inip Yusuf'u bulmayı umut ederken telefonuma gelen mesaj ile yatağımın yanına gittim.Mesajı Yeliz atmıştı."Vaayyyy!!Sosyal Medya hesaplarını açtığına göre bu iş olacak he;)" yazmış.Gözlerimi devirdim ve;"Her sosyal medya hesabı açanın amacı kısmet bulmaksa;sen neden boştasın kuşum?" yazdım. Aradan iki saniye geçmeden cevap geldi;"Yarama basma be kuzum!" Gülme isteği geldi aniden ve sırıtarak;"Eyvallah aslanım." Yazdım. Yeliz;"İyice hayvanat bahçesine döndü burası.Neyse yatıyorum ben.Bakalım Yusuf Enişte ne gibi bir adım atacak senin için.Yeter artık.Pasif pasif durmasın bir adım atsın.Eğer atmazsa şansımızı Ömer'e kullanmalıyız bence;sonuç olarak çocuğun gücü kuvveti yerinde;);)" yazmıştı.Yeliz'in son attığı mesajdan saçmalamaya oldukça müsait olduğunu anladım ve;"Yat hadi." Yazdım sadece.
Fatih'in fotoğraflarında gezinmeye devam ettim.Yusuf'u görmem için müthiş bir profildi ama ne yazıkki tahmin ettiğim gibi olmadı.Başka fotoğraf bulamadım.Fatih'in etiketlendiklerine baktığımda bir hastahanede çekilmiş fotoğraf olduğunu gördüm.Hastahanenin üzerine tıkladığımda,özel bir yer olduğunu anladım.Aşağılara indiğimde kalp atışlarım aniden hızlandı.Bir insana ancak bu kadar yakışabilirdi önlük ve hastahane kıyafetleri.Yusuf birçok genç doktorun arasında ay gibi parlıyordu.Üzerinde mavi üniformalar ve doktorluğun baş temsil kıyafeti beyaz önlük.Kirli sakalları,uzaktan çekilmesine rağmen belli olan gamzesi ile şahaneydi yine.Elimi farkında olmadan çenemin altına koymuş öylece resmi yakınlaştırmış bakıyordum.İyice kafayı yemiştim ya neyse.Yusuf daha tıp öğrencisiydi.Nasıl hemen hastahanede çalışmaya başlamıştıki?Ameliyatlara girdiğini söylemişti nişanda;nasıl sokuyorlardıki bir çömezi?Allah Allah.Meraktan ölecektim.Öylece bir süre fotoğraflara baktım durdum.Daha sonra yaptığımın kocaman bir saçmalık olduğunu düşünüp laptobu kapattım ve hızlıca yatağıma uzandım.Üzerimi güzelce örttüm ve aklımda sadece Yusuf olmasına rağmen hiçbir şey yokmuş gibi düşünüp kendimi uykunun eşsiz bucaksız diyarına sürüklemeye çalıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmam Hatip mi?-TAMAMLANDI.
Spiritual"İMAM HATİP Mİ?" "Amca,ben imam hatipe falan gitmem!Ya ben Allah'a inanmıyorum bile doğru düzgün nasıl gidebilirim?" Amcam sinirle oturduğu koltuktan kalktı ve yüzüme türkürüklerini saçarak konuşmaya başladı,sinirden kıpkırmızı...