19.BÖLÜM-KAZANACAĞIZ!

8.2K 652 375
                                    

Selamun  Aleyküm.

Uzun  zaman  oldu  bölüm  atmayalı,bazı  aksaklıklardan  dolayı  gelemedi; ama  bunun  telafisi  olarak  uzun bir  bölüm  attım.İyi  okumalar....

Hayat benim için ne ifade ediyor?Ben ne için yaşıyordum?Bu dünyaya neden gönderildim? Bu soruları kendime sayısız defa sormama rağmen,hiçbir zaman kesin;net bir cevap alamadım ve alacağımı düşünmüyordum.Annem vefat etmeden önce neden bu sorular aklıma gelmedi ve neden hiç beynimi meşgul etmedi anlayamıyordum.Sanki beynim dondurulmuş gibiydi.Sadece yaşayacağım sürenin bitmesini bekliyordum.Saçmaydı...Şuan olduğum durum kadar; önceden hiçbir şeyi sorgulamamamda saçmaydı.

Sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim.Dünki an gözlerimin önüne geldiğinde sımsıkı yumdum.Kurtulmak istedim;beynimde öyle bir anın barınmasını engellemek için çaba sarfettim.Boğuluyordum sanki o an aklıma geldiğinde.Nasıl?Nasıl benim ateist olduğumu bilebiliyordu ki?Ne yapmıştım da bunu belli etmiştim?Meslek derslerini sevmesemde hiçbir zaman saygısızlık etmedim ve aklımda ki düşünceleri etrafıma söylemedim.Hocalara karşı dersler hakkındaki hoşnutsuzluğumu belli edecek davranışlar sergilemedim.O zaman nasıl biliyordu?Nasıl?Kafamı sırama daha çok gömdüm ve onu düşünmemi engellemek için aklıma dersleri getirmeye çalıştım.Bu sırada kolumda hissettiğim dokunuşla bakışlarımı başımda bekleyen Fatma'ya yönelttim.Gözlerinde endişe ile bana bakıyordu."İyi misin?gözlerin kıpkırmızı ve yanaklarında al al olmuş!" dedi.O tam elini anlıma koymuş ateşimi kontrol ederken,yanımıza Berrin ve Turna geldi.Turna beni gördükten sonra endişeli bir şekilde yanıma geldi ve;"Meryem!İyi misin?" O da Fatma'nın yanında endişeli bir şekilde bana bakarken Berrin konuştu,üçümüzünde bakışları ona yöneldi;"Meryem,şuan kötü olmamalısın!Birkaç gün sonra yarışmaya katılacaksın ve Züleyha gıcığına bu yarışı bırakmamalısın!" dedi.

Züleyha'dan bu kadar nefret ettiğine şaşırmadım.Sonuç olarak kız Yusuf için ölüp bitiyordu.Ben bakışlarımı eğmiş Berrin'in Yusuf'u ne kadar sevdiğini düşünürken Fatma konuştu;"İnat etmede revire gidelim hadi,en azından bir ateş düşürücü içersin ve biraz dinlenirsin.Ben Kuran hocasına durumu anlatırım sorun çıkaracağını sanmıyorum." Dedi.Ne yapacağımı düşünmeye fırsat kalmadan Turna lafı devraldı;"Evet Meryem,hadi gidelim revire.Gerçekten iyi görünmüyorsun." Dedi.Onları daha fazla başımda tutmamak ve biraz uyuklamak için tekliflerini kabul ettim ;Fatma'nın koluna girerek sınıftan çıkmak için adımlarımı hızlandırdım.Koridora çıktığım anda birçok bakışın bize döndüğünü görünce bir yarışmayı ne kadar daha abartabilirler onu düşündüm ve gözlerimi devirdim.Yani saçma değil miydi?Bu yarışma sayesinde bir an da okulda ki çoğu kişinin dönüp baktığı kişiler haline gelmiştik.Amcam gerçekten haklıymış,benim bu okula girebilmem şansmış.Böyle düşünmemin sebebi;herkesin aşırı hırslı olmasıydı.Okulda puanları düşük çok az kişi vardı.Bu söylediğim şey erkekler içinde geçerliydi.Bu bir yandan gurur verici olsada;bir yandan da fazlasıyla can sıkıcı olabiliryordu.

Turna;"Aahahahha,resmen okulun popülerleri oldunuz kızlar!" dedi. Ben tam onun dediklerinden sonra bir kez daha göz devirecekken Fatma konuştu;"Ne popüler ne popüler ama!Herkes bize neden sen seçildin der gibi bakıyor!" dedi.Onun lafından sonra ufak bir kahkaha attım.Gerçekten de öyleydi.Herkes bizim bu yarışma için doğru kişiler olmadığımız kanaatindeydi.Revir okulun giriş katındaydı.Etrafımızda ki kız erkek, bir sürü bakışla beraber giriş kata indik.Revire ilk defa girdiğim için biraz garipsesemde hemen uyum sağladım ve ortada bulunun iki sedyeden daha derli toplu olana oturdum ve etrafı incelemeye başladım.Sedyelerin arasında perde,tam karşısında ise camlı ,iki kapaklı bir ilaç dolabı vardı.İçinde ise envai çeşit ilaç vardı.

Fatma dolaptan termometre getirdi.İlk onu vücuduma temas ettirmekten çekinsem de daha sonra ucunu peçete ile silip koltuk altıma koydum.Bir şey olmayacağını umut ediyordum.Birkaç dakika sonra Fatma termometreyi eline aldı ve;"Çok değil ama yinede verelim ateş düşürücü." Dedi. Benim merak ettiğim soruyu Berrin sordu;"Kızım kaç olduğunu söylesene şu zımpırtının!" dedi.Fatma benim meşhur göz devirmelerime benzer bir eylem uyguladı kendine ve daha sonra derin bir nefes alışverişi gerçekleştirip konuştu;"37.5" dedi.Normal bir insanın vücut ısısı 36.5 olması gerekiyordu,bundan çok fazla ateşimin olmadığı kanaatini getirdim ve rahatladım.Her şey bu kadar yoğunken hiç hastalıkla uğraşamazdım.Ateş düşürücü ilacın midemde yer edinmesine izin verdim ve bu halsizliğin biran önce vücudumu terk etmesini umut ettim.

İmam  Hatip mi?-TAMAMLANDI. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin