7.BÖLÜM-SENİ ÖZLEMEDİM!

7.5K 697 155
                                    

Selamun  Aleyküm

"Meryem!Türkçede sadece iki yanlışın var!"

Şaşkındım,gerçekten okul denemeleri çok zor oluyordu ve Fatma'nın bile beş yanlıştan aşağı çıkmıyordu.Sosyal bilimlerim biraz düşük olsa da Türkçe için mutluydum. YGS'ye çok az kalmıştı,bu beni her ne kadar strese soksa da bir yandan da kendimi kanıtlayacağım hissi veriyordu,bu nedenden ötürü bir an önce gelmesini istiyordum.

"Kim birinci olmuş?" Meleğin bu sorusu ile ona döndük hepimiz,kendi netlerimi görünce hiç ona bakmamıştım.Turna memnun olmamış bir şekilde konuştu;"Tabi ki de Fatih birinci olmuş,şu çocuğun adını görünce sinirlerim bozuluyor,hiç ders çalışmıyor diye duydum,eee o zaman nasıl başarıyor?Derslerde de uyuyor diyorlar."

Berrin konudan bağımsız bir şekilde ellerini birbirine çarpıp,sevinçle konuşmaya başladı;"Fatih puan olarak birinci olabilir ama matematikte okul birincisi Yusuf olmuş,ayyyy nasıl çalışıyor ya,sonuna kadar hakediyor."

Yeliz;"Çalıştığını nereden biliyorsun? Sürekli yanındasın sanki." Berrin;"Dün annem telefonda Yusuf'un annesiyle konuşuyordu o söyledi gece gündüz çalışıyormuş."

Yusuf'un adını duyunca aklıma dün ki bana olan bakışı geldi,beni duymuş olmalıydı.Kendimi çok kötü hissediyordum.Aklında o kadar kötü bir profil çizmiştim ki...Onun bir daha yüzüne hayatta bakamayacaktım herhalde.Ben insanlara uyuşturucu temin eden biriydim bir kaç ay önce...İnanılır gibi değil.

Ben kafamı sıraya gömüp biraz kestirmeye karar vermiştim ki Fatma kolumu dürttü;"Ne oldu kız sana?Bu ne sıkılmışlık böyle?" Dünden beri doğru düzgün testte çözememiştim, ne zaman kendimle baş başa kalsam aklıma Yusuf'un yüzü geliyor ve morelim bozuluyordu.

"Bir şeyim yok,sıkıldım." Fatma kolunu omzuma attı ve sevinçle konuşmaya başladı;"Kızım Türkçe de okul ikincisi oldun,daha ne istiyorsun hadi gidelim kantine bana çikolata,al da kutlayalım."

Fatma'nın sırıtarak bana bakması sonucu benimde gülesim geldi ve beraber kantine inmeye karar verdik.Şu kızın tatlı hallerine hiç dayanamıyordum.

Biz kol kola sınıftan çıktığımız da Coğrafya hocası da elinde bir sürü kitapla bizim olduğumuz tarafa doğru geliyordu. Bizi görünce durdu;"Kızlar sizden bir yardım istesem,şu kitaplarımı öğretmenler odasına götürür müsünüz?" Fatma hemen atladı;"Tabi Hocam." Onun cevabı ile gözlerimi devirerek baktım .Yani ne gereği vardı şimdi?Ne güzel kantine gidecektik.

Kitaplar elimizde öğretmenler odasına girdik.İçeri girdiğimiz de karşılaştığımız tablo ile şoka uğramıştım.Orta da bir sürü börek,kek,açma gibi hamur işleri vardı.Öğretmenler odasına girmişim gibi değil de; güne katılmış gibi hissetmiştim .Biz kitapları masaya bırakıp gidecektik ki,diğer bir coğrafya hocası bizi gördü,"Kızlar buraya kadar bizim test kitaplarını taşımışsınız, çok teşekkür ederiz;şuradan açma alın isterseniz."

Ben tam yok diyecektim ki Fatma koluma vurdu ve masaya ilerledi ben Fatma'nın bu hareketi ile şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum ki omzumda hissetiğim kol ile hemen yanıma baktım.Dil ve anlatım hocası kolunu omzuma koymuştu."Tebrik ederim deneme de ikinci olmuşsun Meryem." Ben mahcup bir şekilde tebessüm etmiştim ki odaya Fatih ve Yusuf ellerin de bir sürü test kitabı ile geldiler.Dil ve Anlatım hocası onları görünce hemen seslendi;"Çok teşekkür ederim çocuklar,yardımınız , çok makbule geçti doğrusu."

İmam  Hatip mi?-TAMAMLANDI. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin