ŞOK

730 25 1
                                    

(Piper)
Rachel'in dedikleri karşısında herkes şok olmuştu.Özellikle de Athena çocukları.Yani bu gerçek miydi yoksa bir tür oyun mu? Uğuldamalar başlamıştı. Kherion 'Herkes sussun'diye bağırınca salonda bir sessizlik oldu.'Malcolm Rachel gelmeden önce bir şey diyordun devam et' 'Annemi rüyamda görmüştüm dün gece bizi bir şey için uyarmaya çalıştı ve şöyle dedi 'Bu diğer savaşlara benzemicek. Bu yaşadığınız herşeyden daha büyük ve daha kötü olucak. Ve bu sadece başlangıç.Hepiniz hazırlansanız iyi olur.Çünkü yakında yeni kehanet gelicek' dedi ' dedi Malcolm. Ama şuan kimsenin onu dinliyor gibi bir hali yoktu özelliklede kendi kulübesinden Jack isimli kardeşi. 'Kherion bu nasıl mümkün olabilir.Bunca zamandır Athena'nın bir kızı vardı da gizledi mi yani bu kadar.Peki bu melezin konumuzla ne alakası var?' bir soru belirttim. Kherion 'Piper bak bu o kadar kolay bir şey değil geçmişte yaşanan o kadar çok şey var ki ancak Athena izin verirse anlatabilirim.' Bu da ne demekti şimdi. Ortada büyük bir şey vardı ve tanrılar sır mı saklıyordu.Bu adil değil. Gerçi onlar ne zaman adil olmuşlardı ki. Frank' Kherion Athena kızını bulmamız gerekiyor mu? Ya da en azından yerini söyleyebilirler mi?' 'Yerini söyleyebilceklerinden emin değilim. Çünkü onlarında şu zamana kadar bildiklerini sanmıyorum. Eğer Athena bundan haberdar olsaydı o kız şuan burda olurdu.Ne yazık ki beklemekten başka çaremiz yok. Belki de kendi bulur burayı. Her neyse bu günlük bu kadar. Herkes kulübelerine' dedi kherion ve herkes dağıldı. Jasonla birlikte yürümeye başladım 'Jason sence o kız kim ya da Athenanın bunca zamandır neden bir kız çocuğu olmadı ya da-'O an konuşmam onun dudakları ile kesildi 'Bunu sonra düşünürüz pipes. Şuan ihtiyacın olan bi güzellik uykusu. İyi geceler' 'İyi geceler Jason'
Yatağıma uzanıyorum ama düşünmeden edemiyorum.O kız kimdi,şimdi nerdeydi ve neler oluyordu?Nihayet uyumuştu ama rüyaları tabiki de onu rahat bırakmamıştı.Bir ses duyuyordu ve kesinlikle ne kronosa aitti ne de gia ya aitti.' Buraya kadar melezler son oyununuzu oynayın en iyi planlarla en iyi kılıçlarla en iyi ustalarla karşıma çıkın ama bilinki hepiniz yenileceksiniz' .Kan ter içinde uyanmıştım.Kimdi bu ve ne istiyordu.Rüyasını Kheriona anlatmalıydı hem de hemen. Koşarak büyük eve gittim. Nefes nefeseydim. 'Kherion Kherion! Sana anlatmam gereken çok önemli bir şey var.Rüyamda onu gördüm. Daha doğrusu onun kim olduğunu bilmiyorum ama gördüm işte sesi diğer düşmanlara benzemiyordu tıpkı bir- ' cümlesi yarı da kesilmişti Hazel' radyo sesi gibiydi cızırtılı ve hırlamalı' diye cümlesini tamamladı .Kherion ise hiç şaşırmamıştı sanki düşmanın kim olduğunu biliyordu. ' Umarım bizi bulur' 'Kherion ne demek istiyorsun' dedi Hazel. Kherion ' Gün geldiğinde öğreniceksiniz zaten şuan çok erken.' Bu da neydi şimdi bize yardım etmesi beklenen Kherion sadece susuyordu ve bu hiç iyiye işaret değildi.Hazel ile birlikte büyük evden çıktılar.

DEMİGOD!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin