(Piper)
Her şey aniden oldu. Normal bir şekilde dizilmiştik masa etrafına. Rachel kehaneti söylemişti. İşte herşey o sıra oldu. Annabeth nefes alamıyor gibiydi. Yüzü bembeyaz oldu. Sanki karar veremiyormuş gibiydi. Sonra bir çığlık. Kulağım uğuldadı bi kaç saniye. Herkes afallamıştı. Kimse ne olduğundan emin değildi. Herkes Annabethin olduğu yere baktı. Yerde baygın yatıyordu. Kimse anlam veremiyordu.Normal bir çığlık gibi değildi. Aksine güç gibi bir şeydi. Tıpkı benim büyükonuş gibi bir şeydi. Kendimi toparladıktan sonra Annabethin yanına gittim. Will nabzının normale göre çok düşük olduğunu söyledi. Herkesle aynı şeyi düşündüğümden emindim. Kherion bir şeyler biliyor olmalı. Anlamış gibiydi çünkü. 'Ben kherionın yanına gidiyorum' dedim. 6 lı da benimle gelmeye başladı. 'Kherion bi cevap bekliyoruz' diye kükredi Percy. Eyvah! Şimdi yandık diye düşünüyordum ama hiç bir şey olmadı. Kherion ise gayet sakin bir şekilde 'Güçlü bir ses patlaması öyle değil mi?' Dedi. Nasıl bu kadar sakin olabiliyordu. 'O kim Kherion, biliyorsan söyle.Gücü ne ?' Dedim. Kherion ise aptal bir kitap gösterdi. Sanki okumamızı istiyor gibiydi. 'Kısaca onu okumamızı istiyorsun değil mi? Sen neden söylemiyorsun kısa yoldan?' 'Kısaca bir şekilde anlatırım ama bundan daha detaylı olduğu için kitabı okusanız daha iyi olur ' dedi. Tam anlatıcaktı ki kapıda Annabeth belirdi.
(Annabeth)
6 lı ve Kherion beni süzüyordu. Tamam ayakta durcak gibi gözükmüyordum ama iyiydim . Gerçekten. 'Burda ne işin var Annabeth. Senin yatman gerekmıyor mu?' Gülümsedim 'Kaçtım' dedim. Bana bakıp gülümsüyorlardı. 'Benim hakkımdaki hikayeyi ben de duymak isterim' dedim. Kherion ' Bundan 100 sene önce Clamore(çığlık) adı altında bir topluluk vardı. Bunlar özel güçleri ise duvarlarıydı. Tıpkı bir duvar misali dışardakilerin içeri girmesini engelliyordu. Seslerini de tehlikeyi haber vermek için kullanıyorlardı.- 'Şimdi nerde o topluluk? Bizim niye haberimiz yok böyle bir topluluk olduğundan.'diye isyan etti Leo. 'Sabırlı ol Valdez. Bu topluluğun en büyük düşmanları Avcılardı, bir de Karanlık . Avcıların özel silahları vardı duvarları etkisiz hale getirmek için. Sanki beyninin içinde bin tane ses varmış gibi hareket ediyorladı. Ve karanlıkla da bir olunca bu topluluğu yendiler. Geriye hiç bir Clamore kalmamıştı ta ki sen gelene kadar ' dedi. Tamam bu her şeyi açıklayabilirdi.bunca zamandır saklı olmamı canavarların saldıramaması.' Allison' dedim. 'Evet canım en güçlü ve liderlerinin adı Allison dı. Nerden bildin?' Dedi . Diğerleri şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Söylemek zorundayım. 'Rüyamda gördüm. Kristal diye bi yerden başlamalıymışız' dedim. 'Vayy bee demek sen bir Clamore sin . Çok havalı. Yani bir koruma duvarı oluşturabilirsin. Bu çok işimize yarardı dostum' dedi Leo. Gülümsemekle yetindim.' Yapabildiği tek şey bu değil Leo. Çığlığı ile kolayca birini öldürebilir.' Dedi Kherion. Leo nun beti benzi attı. Bende dahil olmak üzere herkes gülüyordu. 'Bunu bana söylediğin iyi oldu Kherion. Bir daha sana saldırmamaya karar verdim Annabeth' 'Sorun değil Leo. Seni öldürmem. En fazla judo hareketlerini senin üzerinde denerim' dedim. Hepimiz kahkahalara boğulmuştuk. 'Yok saol. Kobay faren için başkasını seç 'dedi. Kafa salladım. 'Kherion bi sorun var ama bu gücü nasıl kontrol ediceğimi bilmiyorum.' Zamanla öğreniceksin. Hadi yarın yola çıkıcaksınız. Hazırlansanız iyi olur' dedi. Ve dağıldık.
(Hazel)
Bu olanlara inanamıyordu. Yeni bir görevleri vardı ve yeni bir arkadaşları. Ve yeni arkadaşlarının yaklaşık 100 yıl önce ölmesi gerekiyordu ama hayattaydı. Yarın zor bir gün olacağı için uyumaya karar verdim. Ve uykuya dalar dalmaz kabus görmeye başladım. Rüyamda bir tepedeydim ve yine aynı ses radyo sesi gibiydi hırıltı ve cızırtılı. 'Hazel Levesque , seni burda görmek ne güzell hatırladığıma göre seni en son yeraltında görmüştüm' dedi. Bi anda buz kesildim.' Ne istiyorsun ,kimsin sen?' Diye sorular yağdırdım. ' Merak etme yakında hepiniz öğreniceksiniz benim kim olduğumu. Ama ben durdurulamazımm.7 kişi beni durduramayacak. Buna sende dahilsin Hazel Levesque. Ölümden döndüğün gibi ölüme dönüceksin. Sen ve arkadaşların bu yolculuğa başlarsanız kampınızı lanetlemekle mühürlüyorsunuz!' Diye kükredi o ses. 'Kim tarafından ' diye sordum tekrardan ama duyduğum tek şey kahkaha oldu.' Hazel ,Hazel uyan göreve gitmemiz gerek' Neler oluyordu. Ahh görev vardı. 'Annabeth diğerlerini çağır konuşmamız gerek' Annabeth neden bahsettiğimi anlamıştı. Yani rüyamdan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİGOD!
FanfictionPercy Jackson: Tanınan en güçlü melez.Ölümcül hatası onun sonu olabilir. Jason Grace: Lider olmak için doğmuş. Ama yapabilceğinden emin değil. Frank Zhang: Roma kampının yargıcı.Ama işler sandığı gibi gitmiyor. Leo Valdez: Kendini hep yedek anahtar...