TANIDIK

426 21 0
                                    

(Percy)
Diğerlerinin yanından ayrılmışlardı. Hermes kulübesine doğru götürüyordu onu. Yorulmuştu belliydi. Balodaki güzel kız,hayatımı kurtaran kız şimdi yanımdaydı. Gerçi bende onunkini kurtarmıştım. O gece rüyamda babamı gördüm. Onun sana ihtiyacı var demişti.Sonra kendimi deniz kıyısında buldum. Hemen uyandım. Nöbet tutanlara biri boğuluyor gibisinden şeyler söyleyip denize doğru gittim. Gece bir melezin çıkması çok tehlikeliydi. Ama biri vardı ve şuan benim yardımıma ihtiyacı vardı. Durmak bilmeden deniz kıyısına koştum. Ve kendimi suyun içine attım. Görebiliyordum onu. Yanına yüzdüm ve onu kucaklayıp sahile çıkarttım. Kaç gündür sudaydı acaba? İlk yardım müdahalesini yaptım. Diğerleri de bana yetişmişti. Gözünü açar gibi olmuştu.' Hayatta kal' diye seslendim. Ve onu revire götürdüm. Kheriona anlatmıştım herşeyi. O kızın neden bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum. 3 gün boyunca uyanmamıştı. Ve sürekli sayıklıyordu. Ben öldürmüş olamam gibisinden. 'Hey orda mısın dünyadan Percy e ' onun sesiyle kendime gelmiştim. Çoktan gelmiştik kulübe önüne. 'Yorgun değilim 'dedi ' Benimle gel o zaman' dedim. 'Nereye' diye bağırıyordu. Cevap vermeden beni takip etmesi gerektiğini işaret ettim. Arkamdaydı. Posedion kulübesinin arkasında götürdüm nehir kenarına yani. Tahtanın üstüne oturdum. Gelmesini işaret ettim. O da oturdu yanıma. Bir şey düşünüyordu belli. Ne düşündüğünü merak ediyordum. Ne yaşadığını kim olduğunu kısaca onun hakkındaki her şeyi merak ediyordum. Ama o kapalı kutu gibiydi. ' ee kalıcak mısın burda ' diye soruyorum. ' bilmem, ama Margerıt ve Sophie kalmamı istiyor. Ve onlarla konuşmak zorundayım. Lanet olsun!' Dedi. Kızmıştı neye kızdığına dair en ufak fikrim yoktu 'Onlardan nefret mi ediyorsun ?' Diye sordum. Tamam biliyorum aptalcaydı ama napıyım. Güldü ' Hayır onları çok seviyorum sadece 14 yaşımda o yerden ayrıldığımdan beri onlarla konuşmuyorum yani hiç yüzlerini görmedim. İlk 1 yıl hiç bir şekilde iletişim kurmamıştım. Öldüğümü sanmışlardı. Sonrası ise telefonda ayda bir konuşmaya başladım. Bilmiyorum. Onları görmek için hazır değilim sadece. O olaydan sonra ...' Sustu.'Hangi olay diye sordum.' 'Boşver 'dedi. Bu olay herneyse onu çok etkilemişti ve hala etkiliyordu. En sevdiği kişiden ayrılcak kadar kötü bir şeyler olmuştu. ' Bence bunu da yapabilirsin . 2 yıl sokakta hayatta kalmış birisin. Onları da tekrar görebilcek kadar güçlüsün bence .' Dedim sırıttı 'Teşekkür ederim' dedi . 'Neden' dedim. 'Hayatımı kurtardığın için ama bir daha ki sefere kurtarma olur mu' şaşırmıştım. Ama bir şey dememeyi tercih ettim ' Bu gece sahiplenirsin.' Dedim Onlar tarafından hiç bir şey istemiyorum. 'Onlara ihtiyacım yok benim. Bunca zamandır onlar olmadan hayatta kaldım. Ve umurlarında değildim açıkçası şimdi de ben onların umrundayım ama onlar benim umrumda değil.' Dedi. Bu kız benim kafamdaydı. Ama ben affetmiştim. ' Affetmelisin onları burdaki herkes kolay şeyler yaşamadı ama herkes affetti ' dedim. Ters ters baktı.' Bana bakmamalarını kastetmiyorum . Keşke sadece o olsa . Ama bunu affedemem. Affedilcek bir şey yapmadılar' sesi çatlamıştı , ama merak ediyordum o yüzden konuşmaya devam ettim ' Ne yaptılar ' ' Öldürdüler, en sevdiklerimin ölmesine göz yumdular' dedi. Ağlamaya başlamıştı. Bu durum karşısında o kadar şaşırmıştım ki ne yapcağımı şaşırdım.ve kendimizi suya attım baloncuk hayal ettim . Şaşırmıştı gözyaşları dinmişti. Etrafa bakıyordu.' Beğendin mi ' dedim 'ıslanmadın ' sırıttım 'evet ama sen ıslandın ' güldü. ' çıkar bizi burdan üstümü değiştirmem gerek' sırıttım hayır manasında kafamı salladım. ' Percy! Hasta olursam bana sen bakmak zorunda kalırsın ' sırıttım. Pişkin bir şekilde 'olur' dedim. ' seni boğmak istiyorum'diye bağırdı. 'Ben posedion oğluyum boğulmam' dedim. ' Uff gıcıkk' dedi. Onu sinir etmeye bayılmıştım ama hasta olsunda istemiyordum . Hava da da zaten fırtına vardı malum (!) şey yüzünden . Kendimizi yukarı çekemeye hayal ettim . Gülüyordu. Koşarak uzaklaştı yanımda . ' Kulübe 11' diye bağırdım arkasından . Su da bi hareketlilik vardı. Garip şeyler olucaktı. Her şey bitti dediği anda baştan başlıyordu resmen. Kehanet, bilinmeyen bir düşman ve bir de Athena kızı bunların 3 ü bağlantılıydı (yine çok zekiyimm ;)) Tabi bi terslik olmassa dünyayı kurtarabilirlerdi. Ne tersliği olabilir ki sanki(!)

DEMİGOD!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin