(Jason)
Annabeth gemiden iniyordu. Peşinde de Percy. 'Gemide bekleyin' diye bir şey söyledi Percy. Gemide beklemeye başladılar. Başlarına bir şey gelmesinden korkuyorlardı. Ama o Percy di. Sayısız kere başını belaya sokup kurtulan kişi. Sonunda uzaktan biri gözüktü. Herkes trabzanlara koştu. 'O Annabeth mi?' Dedi Piper Percy nin kucağındaki kişiyi göstererek. 'Olamaz' dedi Hazel. Geldiği gibi Annabethin odasına yöneldi. Kızlar Annabethin başında bekliyordu. 'Neler oldu dostum' dedi Leo. 'Bilmiyorum. Tek bildiğim Annabethin çılgınlar gibi kendini arabanın önüne attığı-' 'Ne!' Dedi Hazel . 'Hazel öyle değil. Son anda onu yoldan çektim. Ama gözleri maviydi!' Diye cümlesini tamamladı Percy. 'Eidonlar!' Dedim . 'Ben de öyle düşündüm' dedi Percy. 'Hayır Edionlar değildi. Onları hissetmedim gemide. Eğer gemide olsaydılar hissederdim .' Dedi Hazel.' O zaman ne?'dedim. 'Gücü olabilir mi?' Dedi Frank . Aslında mantıklı bir şey demişti. 'Kalktığında öğreniriz.' Dedim .' Hey Perce sende git üstünü değiştir biraz uzan' dedim. Kafa salladı ve odasına yöneldi.
(Piper)
Arkadaşını o halde görünce öldü sanmıştı. Ama ciddi bir şeyi yoktu. Sadece bayılmıştı. Onun başında bekliyorlardı. O sırada Hazel neler olup bittiğini anlatıyordu.' O Athena kızı aptalca bir şekilde kendini arabanın üstüne atmaz' dedim onu savunma ihtiyacı hissederek.' Bilmiyorum. Ama Frank gücü yüzünden böyle davrandığını söyledi. ' dedi Hazel. Bak işte bu mantıklıydı. Annabeth uyanmaya başlamıştı. ' Hey Ann iyi misin' dedim. 'Araba ,Percy o nerde?' ' Hey o iyi ,yukarda dinleniyor' dedim. Rahatlamıştı. 'Arabayı farketmedim. Üstüne bilerek yürümedim aksine o benim üstüme yürüdü. Percy beni çekene kadar farketmemiştim.' Diye açıklamaya koyuldu.' Yukarda anlatırsın ,dinlen biraz' dedim. 'Yok saol ben almıyım. Sonra kabus görüyorum falan . İstemez' dedi. Gülümsedim . Ayağa kalkmasına yardım ettik. Yukarı çıktık birlikte. Percy de ordaydı. Annabethi görünce ' Sen iyi misin , bi anda kendini arabanın önüne attın yani beni de duymadın?' Dedi merakla . ' İyim ben . Gerçekten. Hem arabanın önüne atlamadım. Bilakis o beni bilerek ezmeye çalıştı. Sen beni itene kadar farkında değildim. O zamana kadar bir şeyler görüyordum.' dedi. 'Ne görüyordun' diye sordu Jason. Ayaktayken de mi bir şeyler görüyordu? Heralde gücü yüzünden diye düşündüm. ' Ormanlık alandaydım. Arkamdan sesler geliyordu. Ama ne dediklerini anlamadım. Sonra koşmaya başladım. Biraz ötede 6 daire biçiminde sütun gördüm. Ortada kürsü gibi bir şey vardı ama yakından bakmaya fırsatım olmadı.' Dedi sessizce. Bu da neydi şimdi?
(Frank)
Anlatımını bitirmişti. Mavi gözleri ve uyanıkken bir şeyler görme . Bu nasıl bir güçtü böyle. Jason' Felsefe sütunlarını görmüş olabilir misin ?' Diye sordu. ' Bilmiyorum.' Diye yanıtladı Annabeth. Bir dakika felsefe sütunları da neydi? ' O ne yaa' dedim. 'Felsefe taşının etrafında bulunan sutünlar.' Diye açıkladı Jason. 'Saol dostum çok açıklayıcı oldu(!)' diye yakındı Leo. 'Yani felsefe taşı o düşmana karşı kullanacağımız en büyük silah. Efsaneye göre yeni bir boyut açabilirmiş. Ya da düşmanlarını gayet güzel bir şekilde yenebilirmiş . Felsefe taşının çevresini saran 6 tane sütun bulunurmuş. Şifreyi oluştururmuş bu 6 sütun. Daha önce biri denemiş şifreyi. Ama bir şey olmamış aksine o günden beri kimse felsefe taşının yerini bulamıyormuş.' Diye açıkladı Jason. 'Vay bee . Başımıza gelen şeye bak. Bulunmayanı bulmaya çalışıcaz yani? Pekala bunu nasıl yapıcaz bilge Jason(?)' dalga geçer gibi demişti Leo. 'Orasını sen düşünürsün diye tahmin etmiştik' diye lafı yapıştırdım. Percy bana söylemeli miyim der gibi bakıyordu. Yani Annabeth'in gözlerinin mavi oluşunu . Kafa salladım . Annabeth farketmişti.' Bana da söyler misiniz artık neler olduğunu' dedi bir bana bir de Percy e bakıyordu. 'Bilmen gereken bir şey var' diyorum. 'Ee dinliyorum.' Diyor. 'Senin gözlerin maviydi. Bildiğimiz parıldayan gözlerden . Kurtadam filmelerindeki gibi ' diye açıklıyor Percy. Bu şekilde mi açıklanır diye imalı imalı bakıyorum Percy e. 'Kherion söylemişti.' Dedi ' Neyi' dedim. ' Eğer 3 kişi senin yüzünden ölürse bunun anısı olarak gözlerin mavi olurmuş. ' dedi .'Bir dakika 3 kişi mi? Ben niye iki biliyorum. Yani Sam ve Alisyha dan başkası da mı var ? 'Diyor Leo. Hazel öfkeli öfkeli bakıyor Leo ya. 'Ablam. Efsanelerden de bildiğiniz üzere Athenanın 2 kızı vardı . Ve o zamanlar Kronos ile ciddi bir savaş vardı. Athena da beni ablam Miley ın yanına verdi beni koruması için. Gizli bir yere götürdü beni. Orda bir ay kaldık . 12 Ağustos günü bizi bulmuşlardı. Ablam beni korumak için ölmüştü.' Dedi sessizce. 'Bunların hiç biri senin suçun değil' diyor Piper. 'Eğer benim suçum olmasaydı gözlerim mavi olmazdı. Her neyse şimdi ne yapıyoruz?' Diye soruyor. Piper ise ' Annabeth anlatmadığın bir şey var mı çünkü Percy o arabanın tanıdık olabilceğini söyledi' diyor. Percy ise Piper'a neden şimdi söyledim der gibi bakıyordu. ' O araba tanıdıktı. O araba Sam'i öldüren arabaydı. Beni buldular'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİGOD!
FanficPercy Jackson: Tanınan en güçlü melez.Ölümcül hatası onun sonu olabilir. Jason Grace: Lider olmak için doğmuş. Ama yapabilceğinden emin değil. Frank Zhang: Roma kampının yargıcı.Ama işler sandığı gibi gitmiyor. Leo Valdez: Kendini hep yedek anahtar...