(Annabeth)
Bu kolye felsefe taşının bir anahtarıydı. Bizi felsefe taşına götürcek bir parçaydı. 'Nasıl anladın' dedi Perce. 'Felsefe taşı ile ablamın bi alakası vardı. Yani bende düşündüm ki benimle de bi alakası olabilir. Parçalardan birini bana vermiş olabilir diye düşündüm. 2 yol vardı önümde . 1. si eskiden babamla yaşadığım yere gidicektik ya da buraya gelicektik. Ben de burdan başlamak istedim. Her yeri aradık ve bir şey çıkmadı biliyorsunuz. Masallarda en önemli şeyler göl gibi yerden çıkardı. Göl' e gitmemiz bu açıdan iyi oldu. Ama gölde de bir şey yoktu. Tek bir şey dışında. Size demiştim ya kolyemi Sam ve Alisyha gölde buldular hemde o gölde. Anladığımda zaten kendini belli etmişti. ' dedim ' Baya ince düşünülmüş. Sen bi harikasın.' Dedi Leo. 'Şimdi ne yapıyoruz?' Diye sordu Piper. 'Beklemedeyiz. Burda beklicez. Boş boş gezinmektense burda beklemek daha iyi.' Dedi Jason. 'Kolye bize gösterebilir diğerlerinin nerde olduğunu ama Jason'ın dediği gibi burda beklemeliyiz bir kaç gün daha.' Dedim. Anlaşmıştık. Bi kaç gün daha burda kalcaktık. Bu fikirden nefret etmiştim. Ama başka yapcak bir şeyimiz de yoktu. Eve doğru yürümeye başladık.
(Hazel)
1 tanesini bulmuştuk. Geriye kaldı 3 tane ve bu üçününde Annabeth ile bağlantısı olduğunu sanıyorum. Sophie kapıyı açıyor. Salonda herkes toplanıyor. Olanları anlatıyor Piper. 'Bunca zamandır boynundaydı yani. Nasıl farkedemedin?' Diye soruyor Margerıt. 'Bu zamana kadar felsefe taşını duymamıştım bile' diyor Ann. O sıra yüzünü buruştuyor. 'İyi misin' diyorum. Kafa sallıyor. Bir şeyler oluyordu. Bi anda rengi gitmişti. Ayağa kalkmaya çalıştı. Düşcek gibi oldu Percy onu tuttu. 'Neler oluyor?' Diye sordu Percy. 'İyim ve bilmiyorum.'diye cevaplıyor Ann. 'Bir şey mi hissettin.' Diye soruyor Frank. 'Hayır daha çok bir şey gördüm gibi.' Diye yanıtlıyor. 'Gel odana çıkarıyım seni.' Diyor Percy.
(Percy)
Ann'i odasına çıkartıyorum. Yatıyorum. 'Percy' diyor 'Efendim' diyorum. 'Hatırlamıyorum' diyor.'Neyi' diye soruyorum. 'Dademin gördüğüm kızı ' diyor. Hangi kızdan bahsediyorudu. 'Ann baştan al.' Diyorum. '2-3 hafta önce görmüştüm ilkini. Birileri taşınıyordu. Sonra başka bi kız görüyorum. O eve doğru yürüyor. Taşınan kişilere doğru. 2 küçük kız çarpışıyor. Eve taşınan kızın elinde koli gibi bir şey var. Yüzünü görmüyorum kızların. Ve el tokalaşıyorlar. Ve bitiyor.Bu kızların kim olduğundan emin değildim ilk başta. 1 hafta önce yine bir şey görüyorum. Yine aynı kız ama yüzünü görmüyorum. Kız 'Annabeth hadi gell' diye sesleniyor bana . Ben penceredeyim. 6 yaşındayım. Babamın evindeyim. Ve dışarı çıkamazdım. Babam izin vermiyordu hiç bir zaman çıkmama. 'Babam izin vermez.' Diyorum pencereden. 'Baban gelene kadar eve girmiş olursun hadi gel.' Diye sesleniyor yine. Ve bitiyor. Dademin gördüğümde de elin de oyuncak ayı gibi bir şey var. Sadece elini görüyorum. 'Al bu benden sana hediye.' Diyor. Benim hiç oyuncağım olmamıştı Percy. Hiç. Taki o kız verene kadar . Ama o kızın kim olduğunu hatırlamıyorum.' Diyor.'6 yaşında olduğunu nerden biliyorsun?' Diyorum. 'Çünkü babamın evindeyim Percy. O evin duvarını, penceresini,odamı hatırlıyorum. Ama o kızın kim olduğunu hatırlamıyorum. Sanki hatırlamamam için özle bir şey yapılmış. Birileri o kızı hatırlamamı istemiyor. ' diyor. 'Ama şuan kimseye bir şey deme. Belki de öyle biri ile hiç tanışmadım.'Diye devam ediyor. 'Hayır Bilmiş kız o kızı tanıyorsun. Dediğin gibi birileri hafızanı silmiş.' Diyorum. Korkmuş gibi bakıyor. 'Neyse şimdi düşünme bunu dinlen biraz.' Diyorum. Tam gitcekken elimden tutuyor.' Gitme. Burda kal .' Diyor . Dediğini yapıyorum. Yanı başında bekliyorum.
(Frank)
' Diğer 3'ününde Annabeth ile ilgili olduğunu mu düşünüyon?'diyorum. 'Evet ' diyor Hazel. 'Şuan bize yol göstercek tek bir şey var zaten.' Diyor Jason. 'Bugünlük bu kadar yeter. Herkes yatağa. Zaten yoruldunuz. Sonra sabah kalkmak bilmiyosunuz.' Dedi Margerıt. Emily Ann'in odasına çıkmıştı. Ve yanımıza geldi. 'Percy Annabeth'in yanında uyumuş.' Diyor. Kızlar benim odama' diyor Emily. Bizde erkekler olarak misafir odasında yatıyorduk. Uykuya dalmıştım. Rüya görüyordum yine. 'Efendimiss hatırlamıyorrrrr. Henüzzz diğğill. Daha vaktimizzz çokkk vırrr. Bi yerde konaklıyolarrr zzzattenn. İlkini buldularr. İsssterrsseniizzz gidip alalımm onlardann.'diyor bir ses. 'Şimdi değil. Ama onları takip edin. Sıkı takip. O kolyeyi istiyorum.' Diyor kadın sesine ait ama insan olmayan bir yaratık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİGOD!
FanfictionPercy Jackson: Tanınan en güçlü melez.Ölümcül hatası onun sonu olabilir. Jason Grace: Lider olmak için doğmuş. Ama yapabilceğinden emin değil. Frank Zhang: Roma kampının yargıcı.Ama işler sandığı gibi gitmiyor. Leo Valdez: Kendini hep yedek anahtar...