3 AY SONRA
(Piper)
O olay üzerinden 1 hafta geçmişti. Annabeth 1 haftadır kimseyle komuşmuyordu. Kendi kardeşleri ile de. 1 hafta önce yatağıma oturmuş hançerime bakıyordum. Bana yine bir şeyler gösterdi. Annabeth bi odanın içindeydi. Kapı gibi bir şeyi tekmeliyordu. Kapıyı açmaya çalışıyordu. Bir şeyden kaçıyordu. Görüntüler Annabethin arkasına yönlendi.Örümcekler. Görüntü bitmişti. Kendimi direk dışarı attım.(Ve Leo hala 2. Argonun tamiriyle meşguldü.) Hera nın kulübesinin önünde Jason vardı. Kapıyı açıyordu. Jason Annabethi görünce şaşırdı. Karnının biraz aşağısında solundan kan akıyordu. Jason Annabethi yere yatırdı. 'Annabeth iyi olucaksın' dedim. Canı acıyordu belliydi. Yarayı açtım. Bu da neydi böyle 5 tırnak izi vardı. Bildiğimiz tırnak izi gibi değildi. Büyüklerdi ve kanıyordu. Jason onu kucakladı ve revire götürmeye başladı. Bende peşinden gidiyordum. 3 ay sonra düşmanımızdan bir işaret almıştık ve bu işaret az daha Annabethin ölümüne neden oluyordu. Evet o günden beri kimseyle konuşmuyor. Yine Annabethin yanına gidiyorum. Athena kulübesindekilere 'bizi yalnız bırakın' diyorum. ' Annabeth konuşmak istemediğini biliyorum ama cidden konuşmamız gerekiyor.' Diyorum. Sadece bakıyor konuşmuyor. Bu içten içe sinirimi bozuyordu ama en azından dinliyordu. Geçenkiler gibi kalkıp gitmiyordu. Bu da bir gelişmeydi.' Annabeth orda ne gördüğünü biliyorum.' Diyorum .Bir şey dicekmiş gibi bakıyor.
(Annabeth)
'Ama ne dediğini bilmiyorsun' diyorum. 'Amacım seni kırmak ya da üzmek değil Piper gerçekten sadece biraz düşünmeye ihtiyacım vardı herşey hakkında ve 1 hafta sonunda bir sonuca ulaştım. Ama emin değilim. Bulduğum sonuç bu olamaz. Olmamalı . ' diye bitiriyorum cümlemi. Bakıyor beni anlamaya çalışıyor gibiydi. ' Üstelemicem bu konuyu daha fazla . Ama şunu bil Annie ben hep yanındayım. Konuşmak istediğin biri olursa diye diyorum' dedi. Gülümsüyorum. 'Teşekkürler. Ve en yakın zamanda kim olduğunu öğreniceksin. Bugünkü toplantı da' Diyorum. Gülümsüyor. Jasonla buluşcağını söyleyip ayrılıyor odadan. Bende ayrılsam iyi olur. Sonuçta 1 haftadır kendimi odaya kapatmış bulunuyorum. Temiz hava almam şart. Yemek alanına doğru yürüyorum. 'Şu işe bakın kimler odasından çıkıp buralara kadar teşrif etmiş' diyor Percy. Bende '1 haftada değişirsin diye düşünüyordum . Ama yanılmışım . Hala gıcıksın' diyip gülüyorum. ' Kıyamet mı kopucak? Yoksa sen gülmezdin de 'diyor. Pis pis sırıtıyor. 'İstersen somurtadabilirim' diyorum .' Gülmek sana yakışıyor.' Dedi . Bir dakika bu az önce bana iltifat mı etmişti? Aman ta- ' Her neyse Bilmiş Kız buraya gelde bir şeyler atıştır' diyor. ' Bilmiş Kız mı o da ne 'diyorum . ' Lakabın' diyor sırıtıyor. Athena masasına oturup yemeğimi yiyorum.
(Percy)
1 hafta sonucunda odasından çıkmıştı nihayet ve gülüyordu hemde bana ;) ne diyom ben yaa. Kendine gel Perce . Kafamı toplamaya çalışıyorum ama o burdayken biraz zorlanıyorum. Yemeğimi bitirip kalkıyorum . Leo geliyor koşarak 'Dostum gözün aydın olsun nihayet odasından çıkmış diyor.' Kes sesini Valdez. Aramızda öyle bir şey yok' diyorum. Var mıydı yoksa . Kahretsin Afrodit. ' Her neyse gemi işleri nasıl gidiyor' diye soruyom ' Az kaldı' diyor. Her sorduğumda aynı şeyi söylüyor. 'Neyse bugün yine toplanıyoruz' diyor. Bu sefer niye acaba ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİGOD!
FanfictionPercy Jackson: Tanınan en güçlü melez.Ölümcül hatası onun sonu olabilir. Jason Grace: Lider olmak için doğmuş. Ama yapabilceğinden emin değil. Frank Zhang: Roma kampının yargıcı.Ama işler sandığı gibi gitmiyor. Leo Valdez: Kendini hep yedek anahtar...