(Frank)
Romalı kampı yok olmuştu. Hepsi şuan Melez Kampındaydılar. Reyna biraz endişeliydi. Ama Ann onu teselli etti. Hem yeni yer için mimar Ann'di. 'Ne düşünüyorsun?' Dedi Hazel. 'Roma kampı, görevimi herşey aslında ' dedim. 'Endişe etme şuana kadar her şey iyi gidiyor.' Dedi Hazel. 'Şuana kadar peki bundan sonrası...'dedim. 'Bilmiyorum. Ama negatif düşünmenin kimseye faydası yok.' Dedi. Haklıydı. Fazla gerilmiştik. O yüzden konuyu değiştirmem gerekirdi. Yine aynı sesi duydum.' Roma kampı yok oldu peki halkın hala güvende mi?'. Uranüsü pataklamak istiyordum. 'Seninle de konuşuyor mu? dedim. Böyle bir soru beklemiyordu. 'Kim ?' Dedi. 'Uranüs. Yani sana da saçma saçma şeyler diyor mu?' Dedim. Kafa salladı. 'Dirilceğim gibi ölüceğimi söyleyip duruyor.' Dedi. 'Senin ölmene izin vermem biliyorsun.' Dedim. 'Peki sana ne diyor?' Dedi. 'Roma kampı ile ilgili şeyler. Sonu gelmiş falan filan...' Dedim. 'Başlarında sen olduğun sürece onlara bir şey olmaz' dedi Hazel gülümseyerek. Küçük bir öpücük kondurdum dudağına. 'Seni seviyorum Hazel.' Dedim. Percy' Aşk muhabbetiniz bittiyse toplantı yerine.' Diye böldü bizi. Ölümcül bakışlar atmaya çalıştım. Ama Percy kadar becerikli değildim. 'Hadi gel!' Diye elimden tutup çekiştirdi Hazel.
(Jason)
Herkes toplanmıştı. Leo'nun deyimiyle aşk böcekleri de gelmişti. Yerlerini aldılar. 'Rato nereye?' Diye sordu Leo. 'İşaret falan mı bekliyoruz yine?' Diye sordum. 'Sanmam. Bence kolyeler bizi diğer ikisine ulaştıracak.' Dedi Piper. İşte benim kızım. 'Nasıl? Bunun nasıl çalıştığını hala çözemedik.' Dedi Ann. 'Öğrenmenin sırası geldi sanırım.' Dedi Leo ve kolyeleri Ann'den aldı. Aletleri ile tam üstüne vurcakken bir şey onu geri püskürttü. Elektrik şaçıyordu. Güçlü bir eşyaydı. 'Leo!' Dedik hep birlikte. 'Bu da neydi böyle? Savunma mekanizması mı?' Diye tersledi Leo. Elektrik çarptığı belliydi. 'İyi misin dostum?' Diye sordum. 'İyi görünüyor muyum sence bütün şeklim kaydı.' Dedi Leo. 'Leo kolye sendeki elektriği hissetmiş olmalı ki seni çarptı.' Diye bir espri patlattı Perce. 'Ha ha ha eksik kalmayın şakanızdan' dedi Leo. Piper'a baktım. Çoktan oturmuştu. Diğerleride tabi. Piper'ın yanına geçtim. 'Bu da işe yaramadığına göre napıyoruz?' Diye sordu Leo. 'Yol almaya devam.' Diye önerdi Percy. Başka yapcak bir şeyimiz yoktu zaten. Piper'ın elini tuttum ve gülümsedim.
(Percy)
'Haa bu arada Ann o Melez Kampındaki adam da kimdi?' Diye sordum aniden. Sanki herkes sormamı bekliyordu. Niye kendileri sormuyorlardı? 'Tanıdık' dedi düşünceli bir şekilde. 'Tanıdık olduğunu anladık zaten ama aranızda ne geçti?' Dedi Hazel. Ann ayağa kalktı. 'Psikopatın teki.' Dedi ve hikayeyi anlattı. 'Ne kadar havalı psikopat bir sevgilin var.' Dedi Leo. 'Merak etme Leo. Percy ve senin sayende psikopatlarla nasıl başa çıkılır iyi biliyorum.' Dedi Ann. Herkes güldü. Bizde gülüyorduk Leo ile. Diğerleri bize bakıp daha çok gülmeye başladı. Yeni idrak etmiştim. 'Bi dakika sen bize laf mı soktun?' Dedim. 'Uff boşver şimdi bunu.' Dedi Jason. Şimdilik boşvermiştim. Ama şimdilik. 'Bugünlük bu kadarsa odama gidiyorum.' Dedi Ann ve gitti.
( Annabeth)
Odama gittim. Uzandım ilk olarak. Bugün olanları düşündüm. Gördüğüm düşü, Isaac'i, görevi... Hepsi birbirinden saçmaydı. Tek istediğim intikamdı. Ama basit bir şey olmayacaktı. 'Bunu yapıcak muazzam bir gücün var' dedi ses. Hazırlıksız yakalanmıştım. Hançerimi aldım. 'Bir daha sormucam kimsin sen!' Diye bağırdım. 'Daha önce de söyledim Athena kızı. Bilemezsin benim kim olduğumu. Bulamazsın' dedi kendinden emin bir şekilde. 'Benden uzak dur' dedim. 'Maalesef bunu yapamam' dedi. 'Nedenmiş o' dedim. 'Çünkü biz birbirimize bağlıyız' dedi. Ne bağlılığıydı bu? Herşey bitmişti de bi bu eksikti. 'Biz birbirimize bağlı değiliz!' Dedim sinirle. 'Kaos yaklaşıyor değil mi? Ölüme doğru yol alıyorsunuz.' Dedi. 'Ölüme falan yol almıyoruz! Dedim sinirle. Biraz fazla sesimi yükseltmiştim ki bardaklar çatlamıştı. 'Ann! İyi misin' diye sordu Piper. 'Evet sadece güç kontrol denemesi yapıyorum. Odama girmezseniz iyi olur' diye bağırdım kapıdan. Ses gitmişti. Bilgisayarımı açtım. Kaos yazdım arama butonuna. İlk yükleniyor yazdı ekranda sonra ise kapandı aniden. Tekrar denedim. Bu seferkinde sonuç bulunamamıştır yazıyordu.
(Hazel)
Frank ve ben güvertedeydik. Leo dümen başında. Piper ve Jason odadaydılar. Ann kendi odasındaydı. Percy ise suyla oynuyordu. Bir an arkamızda biri belirdi. Nemesis. 'Melezler!' Dedi. Gülümsedim. Herkesi toplayıp salon yerine geçtik. 'Ee neden buraya geldiniz' diye sordu Ann. 'Ufak bi arama için' dedi Nemesis. 'Ne araması bu?' Diye sordu Ann. 'Söyleyemem.' Dedi Nemesis. 'Söyleyemeyeceğin bir şeyi de arayamazsın.' Dedi Ann. 'Annabeth Chase başın büyük bela da!' Dedi Nemesis. Bu ne demekti. Neler oluyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİGOD!
FanfictionPercy Jackson: Tanınan en güçlü melez.Ölümcül hatası onun sonu olabilir. Jason Grace: Lider olmak için doğmuş. Ama yapabilceğinden emin değil. Frank Zhang: Roma kampının yargıcı.Ama işler sandığı gibi gitmiyor. Leo Valdez: Kendini hep yedek anahtar...