(Leo)
Yine büyük eve çağırılmıştık. Kherion ın bize bir şey söylediği de yoktu neydi bu toplantı şimdi? Kapıyı açıyorum ve içeri giriyorum. Piper Hazel ve yeni gelen kız dışında herkes burdaydı. Sessizliği bozmak için 'Hey millet naber'diyorum. Demeter kulübesinden Kate'iyi sen'diye cevaplıyor beni.'İyi. Yine niye toplandık'diyorum.'Bilmiyorum diye cevap veriyor Athena kulübesinden Jack.Athena çocukları bir şey bilmemekten nefret eder.O yüzden daha fazla üstelemiyorum. Zaten 2 dakikaya öğrenicektik neler olduğunu.'Yeni çıtır kızı gördünüz mü' diyorum ve kendimi yerde buluyorum. Üstümde fırtına grisi gözleri olan sarışın kız hançerini çekmiş boğazıma doğru tutuyor. Diğerleri de şaşkın şaşkın bakıyor. Bakcağınıza yardım etsenize(!) 'Eğer bir daha bana öyle seslenirsen kendi yerde değil Tartarusta bulursun Leo.'diyor. 'Küçük bir şakaydı ' diyorum. İsmimi nerden biliyor. Belki de biri bana seslenirken duymuştur.Aldırmıyor kızların yanına gidiyor. İtiraf etmeliyim bu kız bulaşılcak bir tip değil. Ares kulübesinden Clarisse 'Bu kız kesinlikle Arese ait olmalı 'diyor. O sıra Kherion geliyor içeri. Piper ve Hazel ile gizli gizli konuşuyor. Bi kaç dakika sessizlik oluyor.Kherion .'Herkes buraya neden geldiğimizi merak ediyor. Herkesin de bildiği gibi yakında bir kehanet gelicek. Ve şuandan itibaren de büyük bir savaş bizi beklemekte. O yüzden dışarı yapılacak olan etkinlikler iptal edildi.' Diyor. Birçok kampçı buna itiraz ediyor.'Herkes dağılabilir.Altılı dışında bir de Annabeth'diyor. Bizim ne alakamız vardı dışarı çıkamamamızla hem bu kızla aynı ortamda bulunmak istemiyordum.Bu kız beni korkutuyordu. Her an birini öldürcekmiş gibi bakıyordu etrafa.'Evet kherion dinliyoruz ' diyor Jason.'Bildiğiniz gibi kampa yeni bir kampçı geldi 'eliyle işaret ediyor kızı. ' Ona yardım etmenizi istiyorum'diyor. '6 kişi birden mi 'diyor Percy. Kherion kafa sallamakla yetiniyor. Sonunda Annabeth konuşuyor ' 1. Si benim çalışmaya ihtiyacım yok.2. Si de burda kalcağımı kim söyledi' diyor. Kendisi yerine egosu konuştu sanırım.'Annabeth burda kalmak istemediğini biliyorum. Ama senin de yardıma ihtiyacım var bizimde- ''Hayır benim yardıma ihtiyacım yok. 2 yıldır sokaktayım ve yalnızım. Kendi çaremin başına bakabiliyorum. Yardıma ihtiyacım yok ve olmıycak' diyor sert sözlerle'Biraz sakinleş bir dakika sen 2 senemi dedin. Canarvarlar farketmediler mi? Nasıl hala hayatta olabiliyorsun. Bilirsin bir melez değil 2 sene 1 gün dışarda zor durur.' diyor Hazel.'Bu yaşıma kadar farkedilmedim canavarlar tarafından. Görünmez bir bariyer varmış gibi sanki.Ama bariyer 16 yaşıma girmemle yok oldu.' Dedi sessizce Annabeth. Şimdi farkediyorum bu kız bi yerden tanıdık geliyor ama nerden kestiremiyorum .'Seni bi yerden tanıyorum .'diyor Percy 'Konumuz bu değil Jackson. Annabeth savaş bitene kadar sanırım burda kalıyorsun. Hem Piper ve Hazel bana tanrılar,melezler hakkında bir çok şey bildiğini söyledi.Nasıl öğrendin?' ' Kitaplardan' diyor kısaca 'Burda kalma konusunda fikrini değiştirmelisin . Peki annenin ya da babanın kim olduğuna dair bir fikrin var mı?' 'Hayır hiç kimse beni sahiplenmedi. İstemem de zaten. Babamla yaşıyordum. 7 yaşında evden kaçtım. Sokakta Jace ve Emily diye iki kişiyle karşılaştım 1 sene boyunca sokaklarda yaşadık. Sonra 3 melez ile karşılaştık ve her biri birimize baktı. ' diyor '7 yaşında mı ' diye soruyor Frank . Tamam tüm melezlerin hayatları masallardaki gibi değildi ama 7 yaş nedir yahuu(!) 'Evet. 14 yaşıma kadar savaşmayı dahi bilmiyordum.Alisyha nın verdiği bir hançer vardı sadece göstermelikti. Hançeri kullanmak için bir nedenim yoktu 14 yaşıma kadar.' diyor Annabeth. '14 yaşında ne oldu diyor?' Diye soruyor Percy. 'Bu sizi ilgilendirmez!'diyor . Geçmişten söz etmekten hoşlanmıyor sanırsam. Kherion 'Artık çıkabilirsin. Annabeth umarım kalırsın.Hem Sophie ve Margerıt burda kalmanı isterdi.' Gözleri doluyor. O gözümü korkutan kız şuan dokunsan ağlıcak cinsteydi. Gülümsemekle yetiniyor sadece . ' Bu gece kamp ateşi var' diyor arkamızdan Kherion. 'Seni nerden tanıdığımı bilmiyorum ama tanıyorum.' Diyor Percy ' Evet bana da çok tanıdık geldin. Ayrıca o judo hareketini benim üstümde denemeseydin iyiydi' diyorum. Herkes gülüyor.' İnsan bi yardım ederdi dostum . Çok zor durumdaydım ama siz nabtınız izlediniz ben orda ölüyorum ve siz sadece izliyorsunuz (!)' diyorum. ' Mızmızlanmayı kes Leo.Ayrıca o surat ifaden çok komikti' diyor Frank ve tekrar kahkahalara boğuluyorlar .' Aa evet zaten siz de bana tanıdık gelmiştiniz. Şimdi hatırladım nerde karşılaştığımızı. 1 yıl önceydi. Baloya gelmiştiniz bir görev için . Leo ve Percy de sap gibi dolaşıyordu.' ' Sen o beyaz elbiseli kızsın. Şu güzel dans eden dimi. ' diyor Percy . ' Kıçınızı kurtaran da diyebilirsin ' diyor Annabeth. ' Yorgun gözüküyorsun. Gel sana şimdilik kalıcağım yeri gösteriyim' diyor Percy. Ve ayrılıyorlar . Bizde antrenman sahasına doğru yürüyoruz. Başımı göğe kaldırıyorum. Öğlen olmasına rağmen hava bi bozuktu. Bu melez kampının sonu olabilirdi. Bunu istemiyorum bu melez kampının sonu olmıycak. Kurtarıcaz tıpkı eski günlerdeki gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEMİGOD!
FanfictionPercy Jackson: Tanınan en güçlü melez.Ölümcül hatası onun sonu olabilir. Jason Grace: Lider olmak için doğmuş. Ama yapabilceğinden emin değil. Frank Zhang: Roma kampının yargıcı.Ama işler sandığı gibi gitmiyor. Leo Valdez: Kendini hep yedek anahtar...