bir

19K 532 220
                                    

"En iyi çaylak ödülü," adını bilmediğim aktris hanım elindeki zarfı sinir bozucu bir yavaşlıkla açarken nefesimi tuttum.

Bizimle birlikte aşırı iyi olan birkaç çaylak grup daha buradaydı fakat tabii ki bizim almamız taraftarıydım. İki tane single çıkarmıştık ve çok beğenilmişti. Netizenler bile pozitif yorum yapmıştı. Ülkede büyük etki bırakmıştık.

"Hygge! Tebrikler!"

Hayranlarımız çığlık atmaya başladığında sırıtmadan edememiştim. Boğazları acıyacaktı, kendilerine dikkat etmeleri lazımdı fakat hoşuma gittiği gerçeğini de değiştirmiyordu. İlk Nayeon ayağa kalktığında onu takip ettik ve sırayla koltukların arasından çıktık. Oturduğumuz yer biraz geride olduğundan etraftaki sunbaelere selam vermekten başımı adam akıllı kaldırıp sahneye bakamamıştım bile.

Sonunda merdivenlere geldiğimizde arkadan elimi tutan Jennie'ye karşılık verdim ve aktris hanıma selam vererek mikrofonların önüne yürüdük.

Lider Irene, Tanrıça Irene, gelecekteki karım Irene, ödülü kibar bir şekilde aldı ve hepimizin yerlerimize geçtiğinden emin olup mikrofona uzandı.

Boyu yetmemişti, tam bir minnoştu. Sırıtmamak için dudaklarımı ısırırken Jennie'ye döndüm.

"Çok sevimli be!"

Aynı anda söylediğimizde hafifçe kıkırdadık ve tekrar önümüze döndük.

Irene, bize işaret verdiğindeyse "Merhaba, biz Hygge!" dedikten sonra eğildik.

Hayranlar tekrar çığlık atarken onlara bakıp sırıttım. Ellerindeki balonları olağanca güçleriyle sallıyorlardı. Cidden, kolları ağrıyacaktı.

"Ah, öncelikle hayranlarımıza çok teşekkür etmek istiyoruz." Tekrar çığlık attılar ve biz de başımızı aşağı-yukarı sallarken onlara kalp yaptık.

"Ve PD-nim! Bizi bir araya getirdiğiniz için teşekkür ediyoruz!"

Kameraya bakıp sırıttı ve boşta olan eliyle el salladı. Bu kadar güzel olma kadın, benim bile kalbimi çarptırıyorsun.

"Ah, ah! Ben de konuşmak istiyorum!"

Wendy, elini kaldırarak bağırdığında sesi mikrofona ulaştı ve salonda yankılandı. Biz ona gülerken Jisoo, eliyle Jennie'nin omzuna vuruyordu ve onun elini tutan ben, sarsıntıdan etkileniyordum.

"Aaaah, çocuklar, öncelikle bu ödülü bize layık gördüğünüz için teşekkür ediyoruz ve sizi çok çok çok- gerçekten çok seviyoruz ve ailemize buradan çok çok selam gönderiyoruz ve onları da seviyoruz! Tabii ki seviyoruz! Ve bizim için çalışan menajerlerimize, stilistlerimize ve şirket çalışanlarına da çok teşekkür ediyoruz! Hepinizi çok seviyoruz! TEŞEKKÜRLER!"

Rapçi Wendy, sahadan ayrıldı. Hayranlar bir yandan gülerken diğer yandan çığlık atıyorlardı ve biz kahkaha atmamak için sarsılan bedenlerimizi zar zor zapt ediyorduk. İleride duran Hani sunbae, sürenin bittiğine dair bir işaret yaptığında tekrar eğildik ve teşekkür ettikten sonra sahneden indik.

-

"Acıktım ben!"

Arabanın içinde bağıran Jisoo'ya döndüm ve dudaklarımı büzüp başımı olumlu anlamda salladım.

"En iyi çaylak ödülünü aldığımız için," Seulgi başını öne doğru uzatıp menajere bakmaya başladı.

"Güzel bir yemeği hak ediyoruz bence!" Yumruk yaptığı elini havaya kaldırdı ve sesini yükseltti. Bağırarak ona katıldığımızı belirtirken menajer sessiz olmamız için elini kolunu oynatıyordu fakat kimse bunu umursamıyordu.

Fated♧JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin