Myskväll Med Familjen Horan Och Frukost

3K 46 6
                                    

Efter att jag och Niall hade packat upps å gick vi ner och kollade på TV. Efter en stund så kom Maura, Bobby, Gre, Denise och Lilla Theo in. De hade med sig filmer, glass och sånt. Jag hade inte ätir glass på skitlänge. Jag och Niall satt i en jättestor fotölj, Maura, Bobby och Greg i en soffa, och Denise i en fåtölj med Theo i sitt knä.  Greg gick och la in skivan i DVD:n och gick och satt sig närmast Denise. Niall tog en skål och två stora slevar med glass, sen tog han en sked och gav den till mig.

- Men jag behöver inte såhär mycket, sa jag och skrattade.

- Jo, du måste bli tjock, sa han och tog en egen skål med ännu mer glass. Maura, Gre, Bobby och Denise tog också. Theo kollade på mig,. Jag log tillbaka och han började skrattskrika som bebisar gör när de blir glada. Söt han var. Vi kollade mot TV: n och det var någon film som jag inte hade sett förut. Den hette allt för min syster. Hmm, undra vad den handlade om.

- Gud jag älskar den här filmen, sa Maura och skrattade med Denise.

- Ja den är verkligen jättebra, sa Denise och kollade mot TV:n igen.

en timme senare.

Okej nu vet jag vad filmen handlade om, den var hemsk och Jag, Maura och Denise grinade för fulla halsar.

- Nej, gud vad sent det är. Jag måste gå upp nu! sitt inte uppe försent nu! Imorgon ska vi vara med varandra hela dagen min älskade son! sa Maura och pussade Niall på kinden sen kramade de varandra. Niall ställde sig upp och kramade Bobby, sen kramade han Denise och Greg.

- Vill du hålla honom? frågade Denise.

- Va? Jag? ja jttegärna, sa jag

- Mmm, sa hon med ett leende sen räckte hon över Theo försiktigt till mig. Jag höll upp hans huvud som man ska göra på bebisar. Sen gulllade jag med honom en stund.

- Gud, han ee så sööt! sa jag och Denise och Greg skrattade lite löst.

- Nu ska bara du och Niall skaffa barn, sa Denise. Jag blev röd i asniktet

- Det får nog vänta ett tag, sa jag. De kollade på mig och skrattade.

- Hur gammal sa du att du var? frågade Greg.

- 17, sa jag och de kollade på varandra.

- Aa, orkar du med brorsan så länge så kan ni skaffa om två år, sa han seriöst.

- Vad tidigt, sa jag.

- Man får barn tidigt här i Irland. Min mamma var 17 när hon fick mig, sa Denise.

- Oj, Vad tidigt, sa jag.

- Mmm, sa Denise.

- Nej vi ska nog ta ch gå upp, godnatt,sa Greg och jag gav Theo till Denise.

. Godnatt, sa vi och de gick upp. Niall ville sita uppe ett litet tag.

- Så hur var min familj då? skrattade Niall.

- De är jättetrevliga, jag älskar de redan, sa jag.

- Förlåt för det där Greg var, sa Niall och kliade sig i nacken.

- Hhaha, nej det gör inget. Mamma sa ju det också efter att hon träffat dig, sa jag till Niall och han kollade på mig.

- Vad sa hon.

- Men när jag presenterade dig, efter det när jag kom hem så sa hon: Aa, han ser ut att vara en riktig fadersfigur, vänta inte för länge, sa jag och härmade mamma.

- Hahha, jag som är så dålig med barn, sa Niall.

- Nej det är du inte, du är jättegullig med Theo, sa jag och Niall kramade mig.

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora