✧゚*・ ✧゚*・✧゚✧゚*・ ✧゚*・✧゚
Bilden är på Lia!!<3<3<3:D:D
Majas pov
Jag slände in mina väskor på Lias rum och sedan drog jag upp min bikini. Jag betämde mig för att byta om här. Jag tog av mig linnet och satt på mig bikinin. Jag tog min underdel och gick in på toan och satt på mig underdelen. När jag gick ut stog Kian där.
- Oj, var det du, flinade han. Jag skrattade lite stelt.
- Maja, du får åka med killarna för min bil är full, ropade Lia.
- Vilka killar? frågade jag.
- Ricky och Kian! sa hon och sedan hörde jag ytterdörren stängas.
- Ehm, okej, sa jag för mig själv och gick in oå rummet igen. Jag tog min väska och packade ner devärse. Handduk, olja, glasögon, shorts, solskyddskräm och lite mer.
- Kian, vi ska dra nu! ropade Ricky nedifrån. Jag tog min väska och gick ner.
- Åker inte du med Lia? frågade han.
- Nej, hon dissade mig så jag får åka med er, sa jag. Ricky log. Jag hörde steg i trappan och Kian kom. Vi gick ut och hoppade in i bilen.
- Nej, du ska sitta i fram, sa Ricky när jag tänkte hoppa bak.
- Okej, sa jag och hoppade fram. Jag la väskan mellan benen och satt på mig bältet. Kian suckade och slog till Ricky i bakhuvudet. Jag skrattade lite tyst och Ricky startade bilen.
././././././.
Vi kom fram till stranden och vi letade reda på var resten av folket låg. Efter några minuter av letande så hittade vi de. Jag la ut min handduk brevid Lia och Kian la sig brevid mig.
Så vi låg: Trevor, Sam, Connor, JC, Lia, jag, Kian och Ricky.
Jag satt mig upp och tog ut oljan.
- Kan jag få? frågade Lia och sträckte ut sin hand. Jag hällde lite i hennes hand och hon smrjde in sin mage och sina ben samt hennes axlar. Jag smörjde in benen, magen, axlarna, armarna och bröstkorgen. Jag ställde mig upp ch drog av mig shortsen. Sen tog jag på mig mina ray-band och sedan la jag mig ner.
- drygt 15 minuter senare-
- Kom vi måste bada! ropade Trevor och ställde sig framför oss.
- Okej om du slutar tjata, sa JC. Han kollade på Lia och hon ställde sig upp. Jag ställde mig också upp och sedan gjorde resten av killarna det. Lia, JC, Ricky Kian och Sam kutade in i vattnet.
- Du vet om du inte hade följt med så hade inte Ricky eller Kian badat, sa Trevor och slog till sin axel mot min. Jag skrattade.
- Jag är seriös, sa Trevor och slängde sig. Jag gick ut så vattnet täckte upp till mina lår.
- Varför badar du inte? frågade Connor.
- Varför badar inte du? frågade jag.
- Jag vet inte, jag gillar inte att liksom gå runt utan tröja och typ hålla på, sa han och drog armarna runt sin midja. Vi stog likadant.
- Varför? Du har inget att oroa dig för, sa jag.
- Jo- började han men jag avbröt honom.
- Nej, kom! Det är säkert jättevarmt! sa jag och drog tag i hans hand. Han skrek till lite när vattenytan slog till hans kropp. Jag skrek rakt ut för jag väntade mig inte att vattnet skulle vara så kallt.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niall Horan- Our Moment (Svensk)
Hayran KurguDu får det att se magiskt ut, din röst får mig att rysa, din kärlek får mig att koka. Dina ögon får mitt hjärta att bulta. Varje gång du tittar på mig blir jag darrig och knäsvag. Din kärlek är min drog. Maja och Niall har aldrig varit ett vanligt...