New Friends

2.3K 40 5
                                    

Hello babes! Bara en kommentar från förra kapitlet😟.<3 Det ög inge. Det här kapitlet kommer bli kort, men hoppas ni kommer gilla det! ❤️❤️

Puss På Er!!
- Maja😘

#"#"#"#"#"#"#

Majas pov*

- Men du får ju lägga åttan pucko! sa jag och Harry skrattade.

- Men förlåt om jag är bäst och du suger på kort! sa han. Jag kände Nialls arm runt min midja.

- Nej, det är bara att erkänna att du kommer få spö av en tjej! sa jag. iall pussade mig på axeln.

- Vad vill du då? frågade jag och kollde på Niall med ett leende.

- Äta mat, sa han. Vi skrattade.

- Killar! knackade Paul på dörren.

- Kom in! skrek de alla och Paul kom in och satt sig på stolen. Han såg allvarlig ut. De släppte sina saker.

- Vi kommer vara kvar i en vecka till i Sverige, men ni får inte skriva något om det! sa han. INGET! på twitter eller något, lade han till.

- Varför ska vi vara kvar längre? frågade Zayn.

- Frö ni ska ha intervjuver, sa Paul. För att ni typ ska få lite mer status eller vad man ska säa i Sverige, sa Paul. Jag kollade på Niall. Han log och pussade mig snabbt på munnen. Jag kollade på Paul. Han kollade på mig med ett ledsamt leende.

- Jag försöker fixa det här! Jag ska se vad mer jag kan göra! sa han och klappade mig på armen. Sen ställde han sig upp.

- Glöm inte att vi ska åka om två timmar! sa han och gick sedan ut.

- Du följer väl med? frågade Niall.

- Ehh, ja det ör ju självklart! sa jag och han log. Han kramade mig och jag lutade mig mot hans axel. Louis tog hela kortleken och blandade den. Sen började han dela ut korten igen. Jag tog upp mina kort och fick de sämsta.

- Vafan1 stönade jag och de s,rattade åt mig.

- Yolo, sa jag och sorterade mina kort.

#¤#¤#¤#¤

- Nu drager vi! sa Liam och vi satt på oss bilbälterna. Jag la upp mina knän på Nialls och vi alla fiskade upp mobilen. Jag hörde Louis gå in på Flappy Bird och han började spela. Han hade typ ljudet på högsta volym. Vi alla suckade åt honom och han flinade. Jag gick in på twitter och skrollade igenom det lite snabbt. Jag gick in på facebook och ficken ny notis. Det var en taggning i ett foto. Jag tröck på notisen.

'' taggar konsert med mina fem bästa vänner! Maja Grahn, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Niall Horan!'' Jag gillade fotot som Liam hade lagt ut.

- Hröni, vi är frammer0! Sa Ben och drog upp dörren åt oss. Vi klev ut lch jag kollade ut över Froends Arenas baksida det var sjuktstort. Det var flera fans där bakom gallret som stog och skrek. När vi klev ut skrek de ännu högre. Killarna gick dit och tog några bilder och så. Sen guck vi in. Vi kom in till scenen. Det var några människor som stog och prövade lysena. Luke, Calum, Michael och en tjej kom in.

- Eyy, t'sup bro? Sa Calum och fist pumpade med killarna. Tjejen kollade på mig. Hon hade rosa hår. Vad var det med alla tjejer med fint färgat hår?!

- Ni kanske inte träffats? Sa Luke.

- Maja, drt här är, Li, Li det där ör Maja, sa han och kramade mig. Tjejn skakade min hand. Vi presenterade oss.

- Hur känner du killar a? Frågade Li.

- Ehm, jag är ihop med Niall, sa jag. Li tog en flaska med vatten och tog rn klunk.

- Coolt! Jag dejtar Luke, eller vi är ihop också, sa Li.

- Vad kul! Hur länge har ni varit ihop? Frågade jag.

- 3 år i Januari, sa Li.
- Shit! Ste ha varit jobbigt med alla fans? Frågade jag.
- Nja, de har ju inte världsmycket fans,e ller det där lät tasligt, men de är ju inte like kända som One Direction. Men ändå, de har skickat hat och så, men man får lära sig att ignorera det, sa Li.

- Ja, jag vet hur det är! Sa jag och nickade instämande.

- Ska du vara med under konserten? frågade jag. Li kollade på mig.

- Ja, ska du? frågade hon.

- Ja, jag ska spendera så mycket tid med Niall som möjligt! sa jag.

Li log.

- Ni älskar verkligen varandra! sa hon. Jag kollade mot Niall. Han stog och läste något med Louis från något häfte.

- Ja, det gör jag. Verkligen, sa jag och kände hur det flyttade in ett fjärlishus i min mage.

#¤#¤#¤#¤#¤#¤

Skkkiiiiiitkort kapitel! jag vet... Men jag hade bra avslut på kapitlet i alafall. YOLO! Hoppas det inte blev för dåligt för er!!

Elva votes! <3 Det klarar vi!<3<3

Fråga: Vad tror du kommer hända?

Fråga2: Vad vill du ska hända?

Puss på er!<3<3<3

- Maja

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora