Presentera för Mamma

3.4K 42 7
                                    

ok, Maja, jag är sämst på fotboll så yolo

# # # # # # # # # #

Jag vaknade av att Niall rörde på sig. Vi måste ha somnat. Klockan var halv tolv.
- Godmorgon, sa jag och Niall log och öppnade ögonen.
- Godmorgonm sa han och släppte inte tag om mig.
- Vi kanske borde gå upp, klockan är halv tolv, sa jag och Niall släppte mig så jag kunde gå upp. Sen gick jag itill badrummet och kissade. Jag kollade i spegeln och mott smink var fucked up. Jag tvättade bort det och satt upp håret i en knorre. Jag gick ut till köket där Niall stog och stekte bacon. Jag tog fram glas och juice och satt mig. Niall gjorde klart allt och satt sig. Vi åt frukost.

- Asså, sorry om jag bara somnade hos dig, sa jag och tog en tugga på den knaperstekta baconen.
- Det gör inget. Det är kul och vara med dig, sa Niall. Jag log. Undra om jag börjar verkligen bli kär i Niall. Jag får fjärilar i magen varje gång han ler. Jag log vid tanken.


Niall's pov

Undra om jag är kär i Maja. Hennes leende gör mig lycklig. Jag får fjärilar i magen när jag sr henne.

-Ehm, du Maja. Jag har en fråga, sa jag och kliade mig i huvudet.

- Okej, sa hon och kollade på mig.

- Ehm, vill du bli? Frågade jag och kollade på henne och hoppades på att hon skulle säga ja.

- Ehm, ja, sa hon och log. Jag flinade lite och ställde sen mig upp och kramade om henne. Nu visste jag i alla fall att hon kände detsamma.

Majas pov

Vi skuule hem till hotellet och jag skulle presentera Niall. Det kanske var lite bråttom men jag förklarade för Nialll att om  inte jag gjorde  det  så   skulle   mamma  döda  mig. Jag gick upp och lånade en tandborste att borsta tä nderna med. Jag kollade på telefonen och jag såg att jag hade fått några notiser från twitter. Jag öppnade det och där stog det en massa olika.

tweets ffrån: @1Dmine, @NiallMarryMePlease, @Niallsmine ch en massa olika Niall lovers. De hade taggat mig i bilder på mig och Niall från igår när vi höll om varandra på resturangen och allt. De skrev en masssa hat. En tjej hade en bild på Niall när han håller mig runt midjan medans jag kramar om Raqille. Hon skrev till det @MajaGrahn och @NiallOfficial ser ut att ha en jätthärlig stund. Snälla dö. #såfulmajagrahn. Jag kände mig lite ledsen. Niall kom in och såg det: Vad är det, Maja?

- Inget, sa jag och trkade mig på kinderna. Jag gick bort från twitter och Niall tog fram sin telefon. Han gick in på twitter och såg säkert tweetet.

- Maja, kolla, hon är ju typ elva. Snälla, skit i  henne, sa han och kramade om mig.

- Mmm, sa jag och ställde mig upp. Vi gic till hallen ohc klädde på oss. Sen gick vi ut och fixade en taxi. Niall ville inte direkt träffa fans idag. Han ville liksom inte riskera något om oss. När vi kom till hotellet vsr det massvis med fans där. Niall tog några bilder och skrev lite autografer. Några tjejer frågade vem jag var och de ville ta bilder med båda oss. Niall sa att han inte ville det. Efter allt så fixade hotelldirektörerna så att hotellet blev "avspärrat" så att vi kunde komma in. Jag gick in i mammas och Alfons rum. Oliver och dem satt där och kollade på TV.

- Var har du varit? sa mamma. Hon kollade på Niall

- Och du är? frågade hon och kollade sedan över till mig. Hon höjde ögonbrynen upp och ner snabbt.

- MAMMA! sa jag och slängde min väska på henne. Hon skrattade.

- Allvarligt, dig har jag missat, sa mamma och sträckte fram en hand mot Niall.

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang