Grace Peterson

912 23 2
                                    

Bild är på "Grace"

Följ mig på insta: majadarbom

Följ mig på twitter: Darbom12

:¤:¤:¤:¤:¤:

Majas pov*

So, vi skulle ut... och bada, i stort sätt. Jag visste inte vad vi skulle någonstans för att det var Louis som hade fixat, och om det var en tomlinson som hade fixat något så kunde det bli galet. Det ända han hade sagt var att vi skulle ha badkläder med oss och ha shorts och linnen istället för snygga festklänningar typ.

Så jag hade mina blåa slitna jeansshorts med mitt vita linne som var uringat och under hade jag min chockrosa ärmlösa bikini.

Jag hade flätat klart den utbakade fiskbensflätan, jag plockade upp mina solglasögon och tog min mobil och sen gick jag ner. Niall låg på soffan men fjärrkontrollen i handen. Han hade sina orangea nike badbyxor och ett vitt linne med texten: "Yees, man slow down". Han hade en svart keps på sig med något konstigt märke ibak och så var det en vit text i fram där det stog: fangirl 100%. Nejmen, mogen kille man har.

- Vilken tid skulle vi åka? frågade jag och kollade på klockan.

- Ehm, nu, sa Niall och ställde sig och satt sig upp.

- Ska alla med? sa jag och gck ut till hallen. Niall ställde sig vid dörren.

- Ehm, ja, killarna, och tjejerna, jag tror inte att det kommer mer, jag tror det bara är vi, sa Niall och öppnade dörren. Jag tog min väska och sen låste jag dörren. Niall satt redan i bilen. (en röd ferrari 458, men den här låtsas vi att man kan fälla ner taket på).

Jag kastade över nycklarna till honom och hoppade in i bilen.

-

När vi kom fram till där Louis sagt att vi skulle åka till så såg jag några människor, bilar, dyra of course.

Det var ganska mycket människor och det ända jag kunde se var en skitstor blå sak som låg längs en nedförsbacke. Jag kollade på Niall och han röck på axlarna.

- Jag vet inte vad den där saken har planerat, sa Niall och tog bilnycklarna ur bilen och slängde över de till mig.

(KOLLA VIDEON! FÖRKLARAR ALLT DE GJORT!:))

-

Herregud.

Var det ända jag kunde göra.

Vi hade varit här snart hela dagen, vi hade precis packat ihop och vi stog och pratade vid paerkeringen. Louis och resten av killarna hade kommit med tjejerna och vi hade åkt ner för den där Urban Slide som just den kallades. Det var som en slide som gick längs en gata. Och den var sjukt stor och det var jätteroligt. Jag hade åkt med Niall, killarna, alla tjejer, tilloch med främlingar.

Vi hade lärt känna nya människor och det hade varit jättemysigt. Vi hade ringt killarna i 5s (vi kallar de five s så länge, hahaha). Och de hade kommit.

- Så, det här var ääl en bra present, Liam? sa Louis och alla kollade på Liam. Han flinade och kramade om Louis.

- Det var helt otrolig present i förskott. ! sa han och alla skrattade. Jamen, ja, det borde jag ju fattat. Liam skulle ju fylla år om en vecka.

- Men vart ska vi nu? frågade Zayn och drog Perrie till sig. Jag awade hans beteende och hans kinder blev en aning rosa.

- Ehm, kan inte vi alla bara åka hem till någon av oss och vara tillsammans, vi har ointe gjort det på jättelänge, sa Liam. Alla kollade på varandra och nickade sedan sakta.

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin