<3<3
- Maja <3
#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤
Majas pov
Jag kollade upp mot det mörka rummet! Min mobil ringde. Jag kliade mig i ögpnen och såg Niall. Jag svarade oh tröck luren mot örat.
- Hej , älskling! Förlåt om jag väckte dig! sa han.
- Nej det gör inget, sa jag och gäspade.
- Jag ville bara säga att vi kommer landa om tjugo minuter! Och de vill att vi sska stämga av mobilen så jag måste lägga på! Men jag älskar dig! Vi syns snart! sa han.
- Okej, älskar dig också! Ja, puss hej! sa jag och skyndade mig upp. Jag drog på mig ett par jumpa brallor och min slitna Mrs. Horan tröja. Jag tog av mig tröjan när jag kom på att jag glömt bh. Jag satt på mig den svarta som låg pågolvet och drog på mig linnet. Sen tjocktröjan. Jag satt upp håret i en knorre.
Jag smög ut till vardagsrummet och försökte aatt inte väcka de andra.
Jag tog på mig skorna och tog nycklarna och mobilen. Sen ringde jag min faster. Hon skulle hämta mig och skjutsa mig till flygplatsen.
- Hej! sa ajg och klev in i bilen.
- Hej Maja! Så träffa pojkvännen efter? frågade hon.
- Åtta månader, sa jag och hon körde iväg.
1 Timme Senare
Jag kollade runt men såg ingen. Det var bara några människor där. Inte lika proppat som det brukade vara när det var dag eller aftonhelg. Jag kollade runt återigen och såg på skylten där det stog flygtiderna.
" Flight 819, London- Arlanda. 03:00." stog det med orangea stora bokstäver. Jag tog upp mobilen.
Den var 02:53. Jag började trppa med benet. En dålig vana, hehe. Jag bet mig tanklöst i läppen och drog upp mobilen igen. Den var fortfarande 53. Jag kollade runt igen. Sen gick jag till incheckingen.
- Hej ursäkta om jag stör, men när kommer Flight 819 in? frågade jag. Tjejen skrev något på datorn.
- Ehm om 6 minuter! sa hon med ett brett fejk leende.
- Okej, tack! sa jag och gick och satt mig igen. Jag tog upp min mobil och skrev på twitter:
"Väntar... @NiallOfficial" Jag väntade en stund och hade två tusen retweets och favoriter. Jag kollade upp igen och klockan var 57.
Jag började gnissla tänder. Jag gjorde alltid så när jag var förväntansfull. Jag kollade runt en gång till cóch mins ögon fastnade på en man. Han hade en alldeles för trång kostym och hans hår var akåtslickat. Han var säkert en Stockholmsdrygare.
Jag suckade och kollade på en tant. Hon såg ut att vara i 60-årsåldern.
Hon hade en vit köänning ner til knäna. Hon hade bruna tajts och en grön kappa. Hon hade lila örhängen som var knappar och så hade hon en blå klämma i håret.
Hon kollade i sin väska och letade efter något. Jag kollade över på jag antog en mamma med sin son. Han såg ut att vara 3-4 år.
Jag log när jag såg honom leka med en legobil. Han sprakade med benen och hans blåa jacka var alldeles för stor och sträckte sig över hans ansikte så han fick sträcka på sig för att se något. Jag kollade mot klockan och den var tre över. Jag fick stora ögon. Jag tog upp mobilen en stund tills jag hörde röster tusentals steg komma gående. Det var massa män och kvinnor som småsprang. Sen var det en äldre man med käpp. Efter några minuter var det nästan tomt.
Då såg jag Ben, Jhon pch Paul. Jag såg Lou, och några mer. Sen, kom Zayn gående och jag ställde mig upp.
Jag gick mot de och jag såg Niall. Jag sprang mot honom och han spg mig. Han stannade och släppte sina grejor. Jag hoppade upp i hans famn och kramade honom. na snurrade runt när han kramade mig och han kollade in i mina ögon.
Jag försvann en stund i hans havsblåa, vackra ögon. Jag kunde inte sluta tänka på hur länge ja hade saknat honom. Jag tog mina händer runt hans ansikte. Han tog bort mina händer.
- Nej, det ör min tur att göra så! sa han och ställde ner mig. Han la sina händer runt mitt ansikte och lutade sig fram. Han slöt ögonen och jag detsamma. Sen pressade han sina läppar mot mina. Vi conectade perfekt. Jag kände den elektriska stöten genom min kropp och jag höll om Niall runt hans midja. Jag ville inte släppa. Våra läppar rördes i pefekt rytm och jag kände hur fjärilarna flög runt i min mage. Jag hade verkligen saknat den här människan. Jag kollade på Niall och vi kramade om varnadra.
- Känns konstigt att hålla i dig! sa han. Det han sa skrämde mig men lättade ändå lite på mitt hjärta. Just att han kunde vara med mig och för att han nästan hade glömt hur det var att hålla om mig.
- Gud, vad jag har saknat dig! sa jag och kramade om honom hårt.
- Jag har saknat dig också, så otroligt jävla mycket!
- Du betyder allt för mig, sa jag och kände tårarna tränga fram.
Jag föll en tår på hans tröja och hans händer vandrade ner runt min midja. Ja slöt mina händer runt hans nacke och vi kysstes igen.
- Förl¨t, om jag sör, men vi måste röra på oss! sa John och vi tog varandras händer. Sen gick vi mot deras buss. De hade hyrt en minibuss typ och vi åkte mot hotellet. De skulle bo på Tyresö Hotell. För att ha det lite avsiktigt. När vi kom dit gick vi till lobbyn och möttes av fler bodyguards och hotellpersonal. Jag och Niall delade rum. Vi kom in till ett vit rum. Det var en vit dubbelsäng med sotar vita väggar och bruna lister. Det var ett badrum som var riktigt lyxigt. Niall ställde ner väskan på golvet och tog av sig jackan och skorna. Sen tog jag av mig jackan och mina skor. Niall kollade på mig. Sen log han, kopplade sina armar runt mig och vi föll på sängen,
- Det känns som en evighet sedan! sa Niall.
- Ja, sa jag och Niall la sig övedr mig och l<ysste mig. Jag kände mig som en prinsessa som hade världens finaste pojkvän. Jag log och drog min hand ner på hans rygg. Han drog sina händer på min rygg. Sen drog han av tjocktröjorna vi hade på oss. Jag tog av mig jumabrallorna och tog på mig shortsen jag hade lagt i min väsk och sen la jag mig under täcket.
Jag satt upp mitt hår i en hög tofs så jag kunde ligga skönt på kudden. Jag kände Nialls armar runtmin midja och jag vände mog mot honom. Han log. Jag visste inte om jag skulle kolla på hans leende eller hans ögon. Så jag skiftade.
- det är så läskigt, sa jag.
- Vad? frågade han och pussade på mitt käkben.
- Att man behöver en person så mycket och är så beroende av personen så mycket, så att när perspnen lämnar, känner man sig så sårbar, sa jag.
- Du har rätt, sa han och kollade upp och vred lite på sig. Jag lutade mitt huvud mot hans bröst. Jag la min hand mot hans hjärta och jag kunde höra det slå. Han la sina armar runt mig och sakta så somnade vi.
¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#¤#
Heej! Hoppas ni gillade kapitlet. Kanske lite långtråkigt men yolo! Aja. Nu är de äntligen tillbaks tillsammans!! Ehm, nästa kapitel kommer den spännande saken! Men jag behöver tio votes för nästa kapitelsuppdatering!<3<3
10 votes! Kom ihåg det! Det klarar vi!
Fråga: Vilken är eran favorit Marabou smak? Om ni gillar Marabou! Min är Oreo!<3<3
- Maja<3<3<3<3<3<3
YOU ARE READING
Niall Horan- Our Moment (Svensk)
FanfictionDu får det att se magiskt ut, din röst får mig att rysa, din kärlek får mig att koka. Dina ögon får mitt hjärta att bulta. Varje gång du tittar på mig blir jag darrig och knäsvag. Din kärlek är min drog. Maja och Niall har aldrig varit ett vanligt...