Bild på mina babes!<3
:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:
Majas pov*
När jag kom ner till frukostbordet hade killarna dukat fram mafffrukost. De ända som var i köket var Kian och Ricky.
- Var är alla andra? frågade jag och tog en macka från rosten.
- Lia och JC ligger och sover, Sam har åkt iväg, Connor bor ju inte kvar, och Trevor är hemma hos sig, sa Ricky och satt sig ner och tog en macka.
- Var någonstans har Sam åkt? frågade jag och bredde min macka med nutella, nyttig...
- Han sa att han bara bille dra en stund för att det hade hänt något mellan er två, sa Kian och i stort sätt frågade om vad som hänt. Jag suckade.
- Ehm igår, alltså, vi båda blev lite för fulla, sa jag och tog tre tuggor i ett stycke.
- Vad gjorde ni? frågade Ricky och jag tror att han redan förtsog vad som hade hänt.
- Vi eh, asså,
- Gjorde det? sa Kian och gjorde en äcklad min. Min stolhet sjönk till minus tiotusen.
- Ja.
- Det det? sa Ricky för att vara säker. Jag nickade. Kian rös till och sa usch.
- Har inte du en kille? sa Ricky.
- Jag vet inte hur jag ska säga det till - sa jag och rösten sprack. Jag la armbågarna på bordet och händerna för ansiktet.
- Hörru, sa Kian och kramade om mig.
- Jag är den mest idiotiska personen på jorden. Jag kollade upp på Ricky och han så¨g fundersam ut.
- Vad är det? frågade Kian.
- Ehm, Sam dricker inte, sa Ricky. Jag och Kian kollade på honom.
- VA?! sa jag och ställde mig upp.
- Sam dricker inte, han har fel på sin njure som gör att han inte får äta stark mat eller dricka ´något stark, sa Ricky. Jag gick ut ur köket och dunsade upp för trappen. Jag mötte Sam i trappen.
- God morg- sa han men blev avbruten av min knytnäve.
- Vad i helvete gjorde du? sa jag och slängde mig lver honom. Jag slog han hårt i ansiktet. Han drpg sig tillbaka och hförsökte akta men jag låg på hans armar och knep med mina muskler så han inte kunde röra sig. Jag slog han med handen och inte knytnäven. Jag hörde några springa i trappen och jag förstog att det var Ricky och Kian.
- HUR FAN KUNDE DU GÖRA DET? Du var ju inte ens ett dugg jävla full! Du låtsades! Varför´?! För att få mig i säng eller? Du är vidrig ditt jävla äckel!1 skrek jag och Kian drog tag i mig.
- Maja lägg av! sa han.
- Men vad fan! Han vet ju att jag har en pojkvän!
- Men du gjorde ju inge motstånd! sa Sam. Jag blev mållös.
- Vad sa du? min röst skärde sig igen.
- Jag menar-
- Sam, gå! sa Ricky. Sam kollade på mig och sen gick han in till sitt rum.
- Vad är det som händer? frågade Lia som kom ut med JC.
- Jag drar! sa jag och småsprang ner från trappen, jag tog min väska och slängde min macka. Och sen gick jag t genom dörren.
ESTÁS LEYENDO
Niall Horan- Our Moment (Svensk)
FanficDu får det att se magiskt ut, din röst får mig att rysa, din kärlek får mig att koka. Dina ögon får mitt hjärta att bulta. Varje gång du tittar på mig blir jag darrig och knäsvag. Din kärlek är min drog. Maja och Niall har aldrig varit ett vanligt...