Låna Aldrig Ut Din Mobil!

2K 49 13
                                    

Heeej! Som ni kanske läste i min kommentar på det senaste kapitlet, så har kapitlet raderats.. Aja, nu blir det ett nytt kapitel. Och eftersom att jag inte kan rent ut sagt, ett damn shit om killarnas spelningar i Asien... Så det har blivit två veckor framåt nu. De har varit i Asien och spelat så aa.

_-_-_-_-_-_-_-_

"Att vakna av lukten från den man älskar, är det bästa som finns."

Nialls pov

Jag satt nu vid frukost bordet pch tog precis en tugga vårrulle. Idag skulle vi åka hem! Yes, Touren var äntligen slut! Det hade gått tio månader. Vi hade träffat helt amazing fans och jag älskade det! Vi hade släppt fyra musikvideor det här året.

- Niaaaall, sa Louis. Jag kollade bakåt åt det hållet Louis kollade. Där kom Maja, den vackraste personen jag kände. Jag visste seriöst inte vad jag skulle göra utan henne. Jag log mot henne och hon gick och hämtade en talrik. Hpon plockade lite frukost.

- Är det inte dags för dig att liksom börja ta Maja på lite allvar, sa Louis.

- Vad menar du?Jag gör ju det? sa jag.

- Ja men, asså, du måste uppvakta henne,

- Vad menar du Louis? frågade jag och fattade inget.

- Jamen, ajg menar inte att du ska fria till henne eller skaffa barn och så, men, asså, du borde gå ut på mer dejter med henne! Du borde käpa gulliga saker och sånt, sånt som pojkvänner gör! sa Louis. Jag tänkte efter lite. Senaste dejten med henne? Nej, vänta, vi hade varit ihop i 15 månader, och vi hade varit på en dejt tre gånger. Är jag dum i huvudet.

- Faan, Louis, du har rätt,  jag är ju dum i huvudet, Jag måste ju uppvakta min flickvän! sa jag.

- Det åär ju det jag har försökt få sagt! sa Louis med en min som menade att jag var idiotisk. Jag ställde mig upp och smög mig fram bakom henne. Jag drog mina hände runt hennes midja och drog in hennes lukt. Hon hoppade till lite.

- Baby, du skrämde mig! sa hon och log.

- När vi kommer hem, började jag.

- Mmm, sa hon och tog någon form av grönsaksrulle.

- Så ska du inyr ha något för dig.

- Vadå då? frågade hon och rörde sig  mot pinnarna eller det asiaterna kallade bestick. Hon plockade åt sig två styckna. Sen vände hon sig om och och drog sina händer runt min nacke.

- För jag kommer ha en överraskning åt dig! sa jag.

- Resten av mitt liv? frågade hon.

- Nja, typ en hel vecka, eller två, sa jag. Hon flinade.

- What for? frågade hon och bet sig i läppen. Jag drog min hand längre ner mot hennes rygg, and further down, tihi.

- För att du är min flickvän, och det är väl det man gör med sina flickvänner? Vaktar upp de? sa jag och lutade mig framåt. Hon gjorde detsamma.

När våra läppar nuddades så blev jag lycklig.

- Hörni, ungar! Inge porr i hotellets matsal! sa Louis. Vi släppte snabbt och Maja tog sin talrik. Vi bgav oss mot bordet. Hon satt sig ner och hög in i maten. Jag tog en till bit av min så kallade vårrulle.

- Hur känns det? frågade hon. Jag kollade på henne snabbt.

- Vadå?

- Jamen, vi ska ju liksom hem idag! sa hon.

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Where stories live. Discover now