Bild är på Maja!<3
:¤*:¤*:¤*:¤*:¤*:¤*:¤*:
Majas pov*
Jag vaknade hemma hos Connor och låg med mobilen en stund. Connor sov fortfarande så jag låg med mobilen en stund. Jag kollade igenom instagram och sen twitter. Det var som vanligt hat, gulliga saker och så. Jag förstog inte, jag och Niall hade varit ihop i snart tre-fyra år och jag fick fortfarande hat. Jag kollade på klockan och den var halv tio. Jah skulle försöka boka flyg idag till hemresan. Niall hade skrivit till mig att han skulle åka till Irland och jag tror han skulle flyga dit idag. Så tänkte jag överraska honom med att också åka dit.
Men jag blev ju fortfarande tvungen att berätta saningen. Jag visste bara inte hur.
- Ja! sa jag och sprang upp ur sängen när jag fick bästa ideen.
Jag lånade Connors dator. Jag gick in på en sida och började kolla igenom. Det fanns alla möjliga och jag ville ha alla. Men jag kunde bara ta en. Den skulle vara perfekt.
-
Fyra dagar senare.
Majas pov*
Jag tog ett djupt andetag och väntade på att Niall skulle komma. Jag stog på ett tak i en vit klänning som hade guld vid nacken. Jag hade på mig mitt guldarmband Niall hade köpt till mig. Jag såg en helikopter som var några meter ifrån och jag anade att det borde vara Niall. Jag vinkade mot helikoptern.
Nialls pov*
Jag satt i helikoptern som Maja hade satt mig i. Jag undrade vart de skulle ta mig. Maja hade sagt att jag inte skulle oroa mig. Men jag var lite nervös.
Jag kollade ut genom fönstret på helikoptern och det stog någon och vinkade mot oss. När helikoptern kom närmre såg jag att det var Maja. Jag log för mig själv och tanken kom tillbaka. Tanken att hon var min, och ingen annans. Helikoptern åkte en liten bit till och sen ställde den sig på taket och jag hoppade ut.
Majas pov*
Jag tror att det här skulle nog lösa det mesta som hänt i våran realtion.
Helikoptern landade och jag backade lite för att annars skulle jag väl blåst iväg. När helikoptern landat så öppnades dörren och ut klev Niall klädd i James Bond kläder. Han knäppte knapppen på magen och gav mig ett stort leende. Jag gav han ett större leende tillbaka.
Han gick upp till mig och gav mig en stor kram och en lång kyss. Jag kramade om honom länge, länge.
- Vad är allt dethär för? frågade Niall. Jag gjorde en grimas.
- Bara för lite mys, sa jag. Niall flinade och jag tog hans händer.
- Niall. Jag ska bara släppa bomben, sa jag.
Niall kollade på mig med sina havsblåa stora ögon. Jag tog upp saken jag hade haft i min ficka, men jag höll för med händerna så att Niall inte skulle se vad det var jag höll i.
- Vad? frågade Niall och blev lite orolig.
- Jag älskar dig med hela mitt liv du har gett mig en helt ny chans att se livet på ett annat sätt. Jag har gått igenom mycket, du har gptt igenom mycket men vi har gjort det tillsammans. Jag vill att du ska veta att jag är oerhört tacksam för chansen du har gett mig, för allt du gett mig, från´varenda liten sak till varenda dejt till vidare. Att ha haft dig vid min sida har varit tacksamt. Och jag är så glad att du valde mig och ingen annan, även fast du hade kunnat fått vem du vill, sa jag och kände en tår rinna ner från min kind. Niall skrockade och gav mig ett fint leende som jag blev ännu mer förälskad i.
VOUS LISEZ
Niall Horan- Our Moment (Svensk)
FanfictionDu får det att se magiskt ut, din röst får mig att rysa, din kärlek får mig att koka. Dina ögon får mitt hjärta att bulta. Varje gång du tittar på mig blir jag darrig och knäsvag. Din kärlek är min drog. Maja och Niall har aldrig varit ett vanligt...