Heej! Hoppas ni har haft det bra! Jag kommer uppdatera rätt så mycket idag, förhoppningsvis!<3
Aja, hoppas ni kommer gilar det här kapitlet!
- Maja<3<3<3<3<3
~~~~~~
Majas pov*
Niall och jag hade inte pratat sen det senaste samtalet. Jag hoppades han inte blev för sur. För jag ångrade mig direkt efter att jag hade tryckt bort samtalet. Det hade gått en vecka drygt nu. Jag hade jättedåligt samvete för att jag hade skrikit på honom. Jag visste att vårat förhållande inte skulle funka om man inte bråkade. Alla bråkar. Men jag mådde så dåliigt och jag ville veta hur Niall mådde. Jag kollade några gånger på mobilen. Sen la jag ner den. Sen tog jag upp den. Jag låste upp den och gick in på telefonen. Sen letade jag upp N på senaste samtalet. Niall<3. Jag tröck på hans namn och bilden på mig och Niall kom upp. Jag tog ettt djupt andetag och ressade telefonen mot örat. Jag väntade några sekunder och pipen lät som förevigt. Tills jag pipen slutade och jag kunde höra den lena rösten som jag blivit kär i.
- Hallå?
- Hej, ehm, det är jag, började jag.
- Åh, hej, sa Niall och jag kunde höra på honoms röst att han var chockad.
- Ehm, asså, jag ville bara säga- började jag men jag blev avbruten.
- Bara så du vet, så har jag och Zara inte gjort någonting, vi var bara på en fest och hade kul som kompisar. Och jag skulle aldrig gå bakom din rygg med någon skinny modell. Jag HATAR tunna änniskor med perfekt kropp, det vet du! Och jag vill bara säga förlåt om du blev ledsen på mig eller så, sa Niall med en röst som fick mig att nästan smälta. Jag kände hur tårarna trängde sig fram. Jag visste inte vad jag skulle säga. Jag var helt tallös.
- Förlåt, var det ända jag fick fram. Efter en stund av tystnad så kunde jag äntligen prata.
- Förlåt, förlåt, förlåt. Jag blev bara så rädd ooch besviken. Jag vet att dfu aldrig skulle göra det, och efter samtalet så blev jag så arg på mig sjölv över att jag hade skrikit på dig och allt. Jag älskar dig oh det vet du! Men det känns så jobbigt att inte ha dig här, jag lir så osäker utan dig, sa jag och började snyfta.
- Men älskling gråt inte! Vi träffas ju snart! det är fem månader kvar! Det är inget! Se det från den ljusa sidan! Halva tiden har snart gått! skrattade Niall.
- Ja, om två mpnader har det gått halva tiden, och då ör det tre månader kvar! Stönade jag.
- Jamen det kommer gå snabbt, ha kul så gpr det snabbt! sa Niall och försökte uppmuntra mig.
- Men jag kan inte ha kul utan dig! sa ag.
- Och jag kan inte ha kul utan dig! sa Niall.
- Och vi kan bara ha kul tillsammmans! Så jag kan +ka med er på touren! sa jag och log.
- Eller å kan vi vänta tills vi kommer till Sverige! Jag har försökt övertala alla mina jävla managment men de säger att det ära dåligt inflytande för alla fans, muttrade Niall.
- Idioter, aja, men, jag måste gå nu! sa jag när jag såg att butikschefen kom in.
- Okej! Älskar dig! sa Niall.
- Älskar dig också! Puss, hej då! sa jag och la på.
- Ehm, maja, du har ju jobbat här i snart en månad! sa Karin och jag blev lite oxäker i rösten.
ESTÁS LEYENDO
Niall Horan- Our Moment (Svensk)
FanficDu får det att se magiskt ut, din röst får mig att rysa, din kärlek får mig att koka. Dina ögon får mitt hjärta att bulta. Varje gång du tittar på mig blir jag darrig och knäsvag. Din kärlek är min drog. Maja och Niall har aldrig varit ett vanligt...