70.NDE KAPITLET!!

524 11 3
                                    

MINA SNYGGINGAR! IDAG BLIR DET DET 70.NDE KAPITLET!111 GAHHH! JUST EFTERSOM DET SÅ KOMMER DETTA KAPITEL BLI LITE SPECIELLT. DET KOMMER VARA TYP EN DAAATE! NAAW. NI FÅR SKRIVA VAD DET ÖR NI VILL HA. EN CASUAL DAY, EN DEJT, EN TRÅKDAG, EN "ÄVENTYRSDADG" MKAY BYEIII!!!<3<3<3


- Älskling! Niall ropade på mig från vardagsrummet.

- Ja! svarade jag tillbaka.

- Det är meningen att du ska komma hit nu! sa Niall. Nu har han gjort något han inte ska göra. Jag ställde ner datorn på sängen och gick in till vardagsrummet.

- Kan du ge mig mitt glas, sa han och sträckte sig efter ett glas som stog på bordet. Jag sucakde. När jag tog upp glaset så märkte jag att det var en klisterlapp på. "DATE NIGHT?" stog det på lappen. Jag log bret och tittade på Niall.

- Vill du? frågade han och log åt mig. Jag slängde mig över honom.

- Baaabe! sa jag och kramade om honom. Klart jag vill.

- Good, because I've booked for two! sa han och flinade åt mig.

- Nej jag måste gå, men det kommer några och hämtar dig klockan 6, så be ready! sa han och log. Sen ställde han sig upp och klädde på sig. Några minuter senare sa han hej då och gick. Det var hans tur att handla idag och han skulle träffa Dan. ( SIN BÄSTAVÄN)

.


- Hmm, sa jag för mig själv och gick för att bestämma mig bad jag skulle ha på mig. Det var svårt, eftersom att jag hade en walk in closet. Och det betydde ju en sak. Att jag hade alldeles för mycket kläder. Men jag valde en vitrosa klänning med ett brunt skärp som skulle sitta runt midjan. Till det tog jag mina bruna heltfot klackar och sminkade mig med en väldig lät bronsig sminkning och lockade mitt hår. Mina naglar var nymålade med ett gult nagellack så jag sket i det. Jag kollade efter en väska som skulle passa bra och jag kollade mellan en brun nätt väska som var väldigt enkel och en stel plånboks väska med glitter på och svartsilvrig ton. Jag valde den bruna och kollade mig i spegeln. Shit, vad grym jag var på detta. Jag hämtade min mobil och fotade till instagram och tumblr. Sen gick jag ut till vardagsrummet för att dricka.

När jag tagit mig ett glas sangria (oopsi) så satt jag mig på soffan. Mobilen gav ifrån sig den välkända smssignalen och jag satt nästan i halsen för att jag blev så rädd. Jag öppnade meddelandet och det var från Louis

Louis PPP: hello frendo! Jag har blivit ombedd att hämta dig så om du skulle vara jättesnäll så kan du gå ut nu.

Maja :PP: Självklart! Vart ska du ta mig?

-

Louis PPP: Erhm...

Maja:P : Nej GUD INTE SÅ!

Louis PPP: haha ja jag fattar, det får inte jag säga sa Niall.

Maja:P : Nähe.. aja ja går ut.

Jag ställde mig upp och la ner allt ja behövde i väskan och gick ut. Jag satt mig på en av solstolarna utanför och väntade en stund. Efter ungefär fem tio minuter så kom Louis med sin bil. Han klev ur bilen och lekte proffesionell chaufför.

- Ma'm, sa han och öppnade dörren till passagerarsidan. Jag skrattade och tog min väska och gick till Louis, jag kramade om honom och gav han en puss på kinden. Sen hoppade jag in och Louis stängde dörren efter mig. Han satt sig vid ratten och startade sin bil.

- Hur ä det med dig? frågade jag och slängde en blick på Louis. Han snorklade och kollade upp mot vägen.

- Jag har väl varit bättre, jag har hjälpt Eleanor med att flytta, sa han och jag kollade konstigt på honom.

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin