Flyga Med En Blondin

2K 42 3
                                    

Majas pov

Vi kom till Arlanda och alla var trötta. Det ända vi gjorde var att gäspa och sucka över hur trötta vi var. In checkningen skulle vara om tre minuter, så vi gick fram till in checkningen

- Hej! sa kvinnan. [Jag vet inte hur sån här in cehskningsgrejs är, första gången jag flög var jag 7. Det var 2006 så, aa, tyo tusen år sedan]

- Ehm, Modest Managment, sa Niall.

- Mmm, ni ska med- flight, 819 till Japan, Tokyo? frågade hon.

- Ehm, kommer det inte vara flygbyte? frågade jag.

- Nej, tyvär, vi andvänder inte den resursen länge, bar när man flygeer till Kina, eller Nya Zeeland, sa hon.

- Saik, sa jag och Jag kände Nialls hand upp mot min rygg. Jag rös vid hans rörelse men jag älskade det. Jag kollade mot honom och jag kunde urskilja en smirk. Jag kollade mot kvinnan och hon gav oss grejen till väskan och sedan flygbiljetterna.

- Ha en trevlig resa sa hon. Jag gav henne soldat tecknet med pannan och en gäsp. Hon flinade åt mig och tog sedan emot Lou, och Tom.

Vi gick och satt oss på två sittplatser. Jag märkte att Niall var lite frustrerad, Iiiiffff you know what I mean!;P

- Hur är det bae? frågade jag och kollade mot honom.

- Oskönt, ajg vill ligga i min säng i Irlnd och ha dig nära mig.Eller sängen i England, sa han. Jag flinade mot honom.

- I din l'genhet? frågade jag.

- Vi bor inte i lägenheten l'ngre! sa Niall. Jag kollade på honom.

- Ja, innan vi pkte till Amerika, så kollade jag på ett hus. Och ehh, sen köpte jag det, sa han. Jag höjde mina ögonbryn.

- KÖPTE DU ETT HUS?! sa jag.

- Ja? sa Niall som om det var helt normalt.

- Varför, eller jag menar... Du hade ju en bra lägenhet! sa jag.

- Jamen, den var så liten, plus, att jag behövde lite mer privacy. Min lägenhet höll på att bli överfallen av directioners, skrattaade Niall. Det påminner lite om det på Irland! lade han tilll.

- Asså, Niall... suckade jag med ett leende. Han flinade.

- När jag är på tour och du ska bo i London eller något för ditt vs-jobb, så kan du bo där! Det kommer bli skitbra! sa Niall. Jag kramade honom.

- Tio minuter till 819 flight, Japan Tokyo, Ten minuets to abording on flight 819, Japan, Tokyo, hörde vi rösten från terminalen. Vi ställlde oss upp och joinade crewet.

- vart ska du sitta? Frågade Niall när vi kommit på planet. Jag kollade på biljetten och sedan på alla paasagerare. Inte så många, men ändå.

- Ehm, brevid- Lou, sa jag och kollade tillbaka på Niall.

- Jag ska sitta brevid Harry, ni kanske kan byta frågade han. Jag nickade och gick mto harry som satt sig på platsen brevid Niall.

- Ska vi byta plats? Jag vill gärna sitta brevid Niall och gärna vid fönstret, snääla, sa jag ooch gorde puppy ees minen. Harry stälde sig upp och la sina armar om mig.

- Självklart, sa han och skrattade lite.

- Men jag lämnar väskan här, jag orkar inte flytta den, sa han och pekade mot väskbagaget.

- Sure, sa jag oh Niall kom över. Jag tröck in min handväska i väskbagaget och satt mig sedan ner. Niall satt sig brevid mig och suckade sedan ut.

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Where stories live. Discover now