Shopping!!

1.4K 27 26
                                    

Följ mig på insta: majaroulette

Följ mig på twitter: @Darbom12

Följ den offeciella sidan för den här novellen: instagram: ourmomentswe

:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:

Majas pov*

När jag vaknade var klockan halv tolv. Det lät som om alla sov men jag visste inte. Jag satt mig upp och sträckte på mig. Jag visste inte att killarnas soffa kunde vara så skön. Jag såg att Trevor låg med sitt huvud precis vid mina fötter.

- Där är ni! sa Sam från köket. Trevor vände på sig och jag orkade inte gå upp så jag gjorde som vanligt. Tog fram min mobil och kollade igenom twitter, jag försökte svara på så många tweets som möjligt.

- Nej, jag vet inte, kanske om en timme eller två? sa Sam, han pratade i telefon. Jag kollade runt i rummet och kollade på alla saker som fanns där. Det stog en kamera på ett stativ med en lampa. Jag tänkte på när jag gjorde videor. Jag hade runt en miljon subscribers. Det var mest mina nutida fans.

Jag undrar vad Niall gör? Mon mobil plingade till och jag kollade på skärmen. När man talar om trollen...

Jag öppnade meddelandet från Niall;

" förlåt att jag inte svarat tidigare men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte vetat vad jag skulle svarat. Lika mycket som jag älskar sig så hatar jag att du gav upp när vi kom in i en svår period... Jag trodde det var du och jag mot världen? Tydligen står kag själv och kämpar nu. Jag hoppas du får det bra utan mig och jag hoppas att du kommer bli lycklig, jag hade inte tänkt gå ut än om att vi gjort slut så om du kunde hålla tyst om det ett tag tills vi båda bli redo att dela ut det..? Ha det bra, Niall"

Jag kände hur det gjorde lite ont i mitt hjärta när jag läste att vi skulle hålla tyst om att vi gjort slut, inte att vi skulle vara tysta om det, men att vi hade gjort slut.

Jag visste inte om jasg fortfarande älskade Niall eller inte. Det ända jag visste var att jag saknade honom.

"Jadå, du kan få säga det om du vill, Hoppas du mår bättre!Kram" var det ända jag kunde skriva in.

- Godmorgon! ropade Lia högt nog så att Trevor skulle kunna vakna. Men han vände bara på sig. JC, och Kian kollade på varandra och sedan tog de mitt gamla glas från igår och hällde vattnet över honom. Sen la de sig på Trevor och jag trodde han skulle kvävas under de två.

- Upp och hoppa! Idag ska vi shoppppppaaaa! skrek Lia. Jag kollade på henne och vi alla skrattade. Efter några minuter gick alla förutom Trevor och jag in i köket.

- Gör de alltid såhär? frågade jag och satt på mig shortsen.

- Inte hela tiden, men ofta! Tillräckligt ofta, sa Trevor och satt på sig en blå tröja med texten great på. Jag öppnade min väska och letade efter en tröja som jag kunde ha till shortsen. Jag tog min vita spets tröja och sedan så smörjde jag in mitt ansikte och händer.

Vi kom ut till köket och där var det livat.

- Vart ska vi någonstans? frågade Trevor när han satt sig ner.

- Vi tänkte

- Westfield Stratford City, sa JC. Jag hade varit där typ tre gånger och det var rätt så jävla stort.

- Det är fett stort där, sa jag och tog en macka.

- Ja, det var därför vi liksom tänkte åka dit, egentligen skulle vi ha åkt och badat, men vi ska göra det senare idag och jag skulle vilja ha ett par nya vans så då måste vi ju liksom åka dit, sa JC och lekte white girl basic.

Niall Horan- Our Moment (Svensk)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora