-Δεν κατάλαβα, είπα. Ποια καθήκοντα;
Προσπαθούσα να τον κάνω να ξεκολλήσει από πάνω μου.
-Ο Ρικ είπε ότι είσαι πολύ καλή στη δουλειά σου, είπε. Και πολύ καλή στο σεξ.
-Ναι είχε την τιμή να το μάθει, είπα ειρωνικά.
-Είπε ότι θα περάσουμε πολύ ωραία οι δύο μας, είπε και μου χάιδεψε τα πόδια.
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και εγώ να τον σπρώχνω.
-Κάνεις τη δύσκολη πουτανάκι για να με ανάψεις, είπε και άρχισε να χαλαρώνει τη γραβάτα του.
-Παρατά με ρε μαλάκα, είπα.
Εκείνος ξεκούμπωσε το παντελόνι του, και με ακινητοποίησε βάζοντάς με μπρούμυτα στο γραφείο. Μου κατέβασε το εσώρουχο και μπήκε μέσα μου βίαια. Εγώ φώναζα αλλά εκείνος προσπαθούσε να με κάνει να σωπάσω.
Αλλά επειδή πρέπει να υπάρχει και ο Σούπερμαν, εννοείται πως ο μαλάκας ο Κόλιν κρυφάκουγε και έσπασε την γαμημένη πόρτα.
-Τι σκατά νομίζεις ότι κάνεις Κόλιν; ρώτησε ο Τζέιμς προσπαθώντας να βάλει τα παντελόνια του.
-Εσύ τι κάνεις; ρώτησε. Άφησε την κοπέλα ήσυχη.
-Το πουτανάκι από δω κάνει τη δουλειά του, είπε. Επειδή όμως μας διέκοψες δίνε του.
Ανέβασα και εγώ διακριτικά το εσώρουχο μου. Ύστερα πήρα ένα τόμο από την βιβλιοθήκη και του τον κοπάνησα στο κεφάλι. Εκείνος έπεσε λιπόθυμος.
-Έξυπνη κίνηση μικρή, είπε ο Κόλιν.
Με τράβηξε από το χέρι για να φύγουμε. Κατεβήκαμε κάτω. Όλοι ήταν στη σάλα, είτε πίνανε είτε χόρευαν βαλς. Εννοείται πως ο ηλίθιος με τράβηξε να χορέψουμε μην μας υποψιαστούν.
-Δεν ξέρω να χορεύω ηλίθιε, είπα.
-Μάτια μου, είπε. Είναι πολύ εύκολο.
-Πάμε να φύγουμε, είπα.
Εκείνος με κοίταζε στα μάτια. Δεν μπορούσα να αντισταθώ σε αυτά. Τα μάτια του ήταν πανέμορφα. Όμως, είχε άλλη να τα κοιτάει. Με μια απότομη κίνηση τραβήχτηκα από κοντά του. Εκείνος με ακολούθησε. Βγήκαμε έξω στην μπροστινή αυλή. Μόλις μου τηλεφώνησε ο Πολ.
-Σιντ, είπε. Έχουμε φύγει δεν είμαστε στην έπαυλη. Απλά για να ξέρεις.
Οι μπάσταρδοι. Άμα δεν υπήρχε ο Κόλιν θα ήμουν στα χέρια αυτουνού του μαλάκα να με βιάζει ανενόχλητος.
-Έγινε, είπα. Μόλις τελείωσα τη δουλειά. Γυρνάω σπίτι.
-Θα πάμε σπίτι του Τζέικ για ποτό, είπε. Δεν θες να έρθεις;
-Όχι είμαι κουρασμένη, είπα. Τα λέμε.
Ο Κόλιν έβγαλε τη μάσκα του.
-Φεύγουμε; ρώτησε.
-Μπα δεν θα περιμένεις τη γυναικούλα σου; ρώτησα.
Εκείνος γέλασε, με εκείνο το γοητευτικό γέλιο. Με τρελαίνει αυτό.
Σίντνεϊ ξεκόλλα!
-Μπορεί να γυρίσει μόνη της, είπε. Έλα μπες στο αμάξι.
Μόλις μπήκαμε τηλεφώνησε στην αχώνευτη.
-Έλα, είπε. Είμαι κουρασμένος πάω σπίτι.
-Περίμενε, είπε εκείνη. Που είσαι; Να φύγουμε μαζί.
-Έχω φύγει, απάντησε. Καληνυχτα, Λούσι.
-Καλά, είπε εκείνη. Καληνυχτα Κόλιν.
Έβγαλα και εγώ επιτέλους τη μάσκα μου. Δεν μπορούσα να τη φοράω άλλο.
-Ήσουν πολύ ωραία σήμερα, είπε ο Κόλιν.
-Ευχαριστώ, είπα και χαμογέλασα.
-Μπα τι βλέπω; ρώτησε. Δέχτηκες κοπλιμέντο μου;
-Παρατά με, είπα.
Εκείνος γέλασε και συνέχισε να οδηγεί.
-Πάντως, είπα. Σε ευχαριστώ.
Εκείνος απλά με κοίταξε.
-Τώρα που το θυμήθηκα, είπε και πάρκαρε απότομα το αμάξι. Τι δουλειά είχες εσύ στο πάρτι;
Ελπίζω να σας άρεσε. Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, να περνάτε καλά και να χαμογελάτε. Φιλάκια!💓
Διαβάστε επίσης:
°Έρωτας του μυστηρίου.
°Όσα μπορεί να αντέξει η αγάπη.
°The play: an unexpected love story.
°Έρωτας επί σκηνής.Ακολουθήστε με σε:
°Snapchat: raphaelaa_elric.
°Instagram: raphaela_elric.
YOU ARE READING
Τα πάντα μου, εσύ.
Teen Fiction"-Είμαι καθηγητής σου και απαιτώ σεβασμό δεσποινίς, φώναξε. -Θες αλήθεια να σου πω που να τον βάλεις τον σεβασμό; ρώτησα. -Θα σε δείρω, απείλησε. -Γουστάρω, είπα." Η Σίντνεϊ Άνταμς, είναι μία 19χρονη μαθήτρια της τρίτης λυκείου και αυτό γιατί έχε...