Ούτε καν που πάτησα στο γραφείο που με φώναξε ο άλλος. Τι ηλίθιος. Βέβαια τώρα το πήρε πάνω του και θέλει να το παίξει και μπαμπάς.
Είχαμε γυμναστική. Και πήγα να αλλάξω στα αποδυτήρια. Ή μάλλον, να κάτσω στα αποδυτήρια με τη φόρμα κάνοντας δήθεν την χτυπημένη, ξανά. Καθόμουν στον πάγκο μέσα στα αποδυτήρια. Μέχρι που ήρθε και με βρήκε ο Πολ.
-Μωρό μου, είπε και κάθισε. Τι κάνεις εδώ;
-Πολ, είπα σοβαρά. Δίνε του.
-Έλα μωρό μου είπε και με πλησίασε. Αφού ξέρω ότι δεν μπορείς να μου αντισταθείς.
-Πολ κόψε τις μαλακίες, είπα. Δεν έχω όρεξη.
-Γιατί τι έγινε; ρώτησε. Σε πέτυχε ο μπάρμπας να παίρνεις πίπα και παρεξηγήθηκε;
-Κοφτό, φώναξα.
-Γιατί Σιντ; ρώτησε. Βλέπω ότι σου τρίβεται πολύ τελευταία. Και το κυριότερο, ότι εσύ του τρίβεσαι περισσότερο. Αυτός δεν ήταν που ήρθε και σε πήρε από το μπαρ;
-Τυχαίο ήταν, είπα ειρωνικά. Τώρα παρατά με.
-Μήπως του τρίφτηκες και στον πούτσο; ρώτησε και πλησίασε τα χείλη του στα δικά μου.
-Γιατί; ρώτησα με σηκωμένο φρύδι. Ζηλεύεις;
-Θα ήθελα να το κάνεις και σε μένα τότε, είπε.
Και γιατί να μην το κάνω; Σιγά μην κάτσω να ακούσω τον μπάρμπα, τον ηλίθιο. Λες και έχουμε σχέση ή είναι μπαμπάς μου. Αρχίδια. Θα συνεχίσω τη ρουτίνα μου.
Τον φίλησα άγρια. Και κάθισα πάνω του. Εκείνος γέλασε μέσα στο φίλι μας.
-Τι ακριβώς γίνεται εκεί; ακούστηκε μία αντρική φωνή επιβλητικά.
Γύρισα δυσανασχετώντας και ήταν ξανά αυτός ο μαλάκας. Δεν του έδωσα καμία σημασία. Συνέχισα να φιλάω τον Πολ και να τρίβομαι πάνω του ακόμα πιο έντονα. Ο Κόλιν με τράβηξε από πάνω του.
-Μην με αγνοείς Άνταμς, είπε. Νεαρέ βγες έξω.
-Θα μας αφήσεις να κάνουμε ποτέ τη δουλειά μας; ρώτησε ο Πολ.
-Βγες έξω και άσε με μόνο μου με την Άνταμς τώρα, φώναξε.
Ο Πολ τον αγριοκοίταξε και έφυγε.
-Τι στο διάολο θες πάλι; ρώτησα.
-Να σου πω θες να με τρελάνεις τελείως; φώναξε. Τι σκατά κάνεις;
-Τι θες πια από τη ζωή μου ρε μαλάκα; φώναξα.
-Θα πας καρφωτή στον Τζάκσον, φώναξε. Θες να αποβληθείς; Μια ακόμα ανοησία να κάνεις θα σε διώξουν και δεν θα σε δεχτούν πουθενά, το καταλαβαίνεις;
-Τι σε νοιάζει εσένα ρε μαλάκα; φώναξα.
-Να σου πω, είπε και μου έσφιξε το χέρι. Μια φορά να σε δω ξανά με αυτούς τους μαλάκες, τελείωσες για μένα.
-Θες να σου πω που σε γράφω; ρώτησα ειρωνικά.
-Εγώ σε προειδοποίησα, είπε. Πήγαινε στο μάθημα σου, τώρα.
Ελπίζω να σας άρεσε. Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο, να περνάτε καλά και να χαμογελάτε. Φιλάκια!💓
Διαβάστε επίσης:
°Έρωτας του μυστηρίου.
°Όσα μπορεί να αντέξει η αγάπη.Ακολουθήστε με σε:
°Snapchat: raphaelaa_elric.
°Instagram: raphaela_elric.
ESTÁS LEYENDO
Τα πάντα μου, εσύ.
Novela Juvenil"-Είμαι καθηγητής σου και απαιτώ σεβασμό δεσποινίς, φώναξε. -Θες αλήθεια να σου πω που να τον βάλεις τον σεβασμό; ρώτησα. -Θα σε δείρω, απείλησε. -Γουστάρω, είπα." Η Σίντνεϊ Άνταμς, είναι μία 19χρονη μαθήτρια της τρίτης λυκείου και αυτό γιατί έχε...