Και ναι μόλις είχε ξημερώσει η μεγάλη μέρα. Είχα έναν τρομερό πονοκέφαλο, δεν μπορούσα να σταθώ. Εκτός αυτού, εννοείται ότι είχα τη χειρότερη ψυχολογία που είχα ποτέ στη ζωή μου. Είχα αρχίσει να το μετανιώνω, αλλά δεν μπορώ να κάνω πουστιά στον Μάικλ. Έκανε τόσα πολλά για μένα και για τη Σίλβια, δεν μπορώ απλά να εξαφανιστώ. Έτσι και αλλιώς είμαι σίγουρη ότι θα τον ξεχάσω τον Κόλιν μαζί του. Αυτός αξίζει να είναι ο πατέρας της Σίλβια.
ΚΌΛΙΝ.
Δεν έκλεισα μάτι όλη τη νύχτα. Προσπαθούσα να κοιμηθώ αλλά δεν μπορούσα. Ξεπεταγόταν η εικόνα της και τα λόγια της συνέχεια. Θυμόμουν στιγμές μας και ένιωσα απλά ότι την έχασα για πάντα. Δεν αξίζει τίποτα πλέον, αυτή ήταν η χαριστική βολή. Την έχασα για πάντα αυτή τη φορά. Θα είναι με κάποιον άλλον άντρα, που θα την κάνει πραγματικά ευτυχισμένη. Δεν θα πάω στο γάμο της. Για την ακρίβεια δεν πρόκειται να ξαναεμφανιστώ ποτέ στη ζωή της. Μόνο τη Σίλβια θα βλέπω και αυτό με τρόπο έτσι ώστε να μην ενοχλώ τη Σίντνεϊ. Κουράστηκα να με διώχνει. Της έκανα τόσο μεγάλο κακό.ΣΊΝΤΝΕΪ.
Αποφάσισα να πάρω ένα χάπι για να μου φύγει ο πονοκέφαλος. Εγώ βέβαια τώρα χρειαζόμουν κάτι για να με μαστουρώσει. Δεν αντέχεται αυτό το φορτίο που κουβαλάω.Πήγα και ξύπνησα τη Σίλβια για να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε σε κάποια φάση.
ΚΌΛΙΝ.
Ήρθε η Σούζαν στο σπίτι για να με ξυπνήσει. Ευτυχώς ήρθε χωρίς τη μάνα της.-Μπαμπά, είπε και κάθισε στο κρεβάτι δίπλα μου. Καλημέρα.
-Καλημέρα Σούζαν, είπα.
Εκείνη μου χάιδεψε το κεφάλι.
-Δεν φαίνεσαι καθόλου καλά, είπε.
-Γιατί δεν είμαι καθόλου Σούζαν, είπα έτοιμος να δακρύσω. Καθόλου καλά.
-Πρέπει όμως να σηκωθείς και να ετοιμαστείς, είπε και με τράβηξε να σηκωθώ. Πρέπει να πάμε στο γάμο.
-Πηγαίνετε εσείς, είπα. Δεν θα έρθω. Δεν μπορώ να δω τη Σίντνεϊ να παντρεύεται κάποιον άλλον. Είμαι ήδη αρκετά δυστυχισμένος που την έχασα.
Εκείνη σηκώθηκε από το κρεβάτι με βιαστικό βήμα και έφυγε από το σπίτι. Ελπίζω να μην θύμωσε πολύ.
ΣΊΝΤΝΕΪ.
-Θα είναι και ο μπαμπάς στο γάμο; ρώτησε η Σίλβια καθώς της χτένιζα τα μαλλιά.Πάγωσα για λίγο. Πήρα μια βαθιά ανάσα και συνέχισα να της τα χτενίζω.
-Μάλλον θα είναι, ψέλλισα. Δεν ξέρω.
BINABASA MO ANG
Τα πάντα μου, εσύ.
Teen Fiction"-Είμαι καθηγητής σου και απαιτώ σεβασμό δεσποινίς, φώναξε. -Θες αλήθεια να σου πω που να τον βάλεις τον σεβασμό; ρώτησα. -Θα σε δείρω, απείλησε. -Γουστάρω, είπα." Η Σίντνεϊ Άνταμς, είναι μία 19χρονη μαθήτρια της τρίτης λυκείου και αυτό γιατί έχε...