Κεφάλαιο 73ο.

4.3K 349 4
                                    

Ξύπνησα απότομα. Τεντώθηκα και ένιωσα ότι η άλλη πλευρά του κρεβατιού ήταν άδεια. Ο Κόλιν είχε ήδη σηκωθεί πριν από εμένα.

Βαριόμουν να σηκωθώ από το κρεβάτι. Κοίταξα το ρολόι δίπλα. Μόλις είδα τι ώρα είναι ούρλιαξα. Ο μπάσταρδος με άφησε να κοιμηθώ και δεν με ξύπνησε.

Ετοιμάστηκα γρήγορα. Πήρα να φάω κάτι στα γρήγορα, πήγα και πήρα στη Σίλβια ένα αρκουδάκι και πήγα στο νοσοκομείο. Μόλις έφτασα εκεί η πόρτα του δωματίου της Σίλβια ήταν ανοιχτή.

-Μπαμπά τότε δεν είχες άσπρα μαλλιά, ακούστηκε η Σίλβια από το δωμάτιο. Και η μαμά είχε κοντά μαλλιά.

-Κοιτά πόσο όμορφη ήταν η μαμά, ακούστηκε και ο Κόλιν. Να ήξερες ποσό πολύ της μοιάζεις.

-Η μαμά ήταν τόσο όμορφη, ακούστηκε ξανά η Σίλβια.

Δεν ήθελα να τους διακόψω οπότε προσπάθησα να δω έστω και λίγο από την πόρτα. Ο Κόλιν καθόταν δίπλα στο κρεβάτι της και κοιτάζανε ένα άλμπουμ. Δεν ήταν οποιοδήποτε άλμπουμ. Ήταν αυτό που ο Κόλιν είχε φωτογραφίες μου και δικές μας, αλλά πιο πολύ δικές μου. Ήδη όσο καιρό ήμασταν μαζί το είχε σχεδόν γεμίσει.

-Η μαμά είναι πολύ αστεία εδώ, είπε η Σίλβια και έδειξε με το δάχτυλο της μία φωτογραφία.

Ο Κόλιν γελούσε.

-Σε αυτήν τη φωτογραφία η μαμά προσπάθησε να κάνει κέικ και της έριξα ζύμη στο πρόσωπο, είπε γελώντας.

Ο μαλάκας. Τη χειρότερη βρήκε να δείξει. Ήταν από τις μέρες που είχαμε πάει στη Σάντα Μόνικα. Η Σίλβια γελούσε. Ξαφνικά έβγαλε μια φωτογραφία από το άλμπουμ και την κοίταξε. Την έδειξε μετά στον Κόλιν. Μπορούσα να διακρίνω ακριβώς ποια είναι. Ήταν μια από αυτές που είχαμε βγάλει στην αποφοίτηση μου.

-Μπαμπά, είπε. Μπορώ να την κρατήσω;

-Φυσικά, είπε εκείνος και της χάιδεψε το κεφάλι. Τι την θες;

-Θέλω να έχω μια φωτογραφία από εσένα και τη μαμά μαζί, είπε εκείνη σηκώνοντας τους ώμους της. Δεν είχα ποτέ. Και εκείνο το άλμπουμ που είχατε μαζί το έχει κρύψει. Θέλω να έχω μια φωτογραφία, γιατί δεν ξέρω αν η μαμά θα σε αφήσει να έρχεσαι.

-Γιατί να μην με αφήσει; ρώτησε εκείνος.

Μην το πεις. Σε παρακαλώ.

-Έχω δει τη μαμά να κλαίει παρά πολλές φορές όταν δεν ήσουν εκεί, είπε. Όταν κλαίει δεν θέλει να με κοιτάει στα μάτια, γιατί κλαίει περισσότερο. Και δεν θέλει να τη βλέπω να κλαίει, έτσι λέει.

Τα πάντα μου, εσύ. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz