Είχαν φτάσει οι διακοπές των Χριστουγένων. Είχα αποφασίσει να στείλω τη Σίλβια μαζί με την Στέισι για λίγες μέρες μόνες τους πίσω στο σπίτι. Αφού η γιαγιά έχει πεθάνει εδώ και χρόνια πηγαίνουμε μόνο για διακοπές και να δούμε τον Είθαν.
Είχα αποφασίσει να ηρεμήσω για δύο μέρες και ύστερα να πάω να τις βρω. Προτιμούσα να μείνω παραμονή Χριστουγέννων μόνη μου. Να ηρεμήσω και να σκεφτώ.
Κλασικά είχε στην τηλεόραση χριστουγεννιάτικες ταινίες. Αποφάσισα να πάω να πάρω κάτι να φάω για να τη βγάλω το βράδυ σπίτι μου.
Όταν άνοιξα την πόρτα βρήκα έξω τον Κόλιν. Σήκωσα τα φρύδια μου έκπληκτη.
-Τι κάνεις εδώ Κόλιν; ρώτησα.
-Ήμουν σίγουρος ότι δεν θα πήγαινες ταξίδι, είπε και μπήκε στο σπίτι.
Έξω χιόνιζε και είχε πολύ παγωνιά. Εκείνος έβγαλε το κασκόλ του.
-Δεν σου είπα να μπεις, είπα και έκλεισα την πόρτα.
-Δεν χρειάζεται νομίζω, είπε και έβγαλε το χιόνι από πάνω του.
Είχε φέρει μια σακούλα η οποία μύριζε υπέροχα.
-Έφερα κινέζικο, είπε. Θέλεις να φάμε;
Δεν στρώσαμε το τραπέζι. Καθίσαμε στο σαλόνι βλέποντας τηλεόραση. Ποιος θα μου το έλεγε ότι την παραμονή των Χριστουγέννων θα την περνούσα με τον Κόλιν.
Μιλαγαμε, βλέπαμε τηλεόραση, γελούσαμε. Ήπιαμε και ζεστή σοκολάτα και κάτσαμε στο τζάκι. Ήρθε και κάθισε δίπλα μου.
-Αύριο γυρνάμε πίσω σπίτι, είπε.
-Τι; ρώτησα.
-Θέλω να περάσουμε Χριστούγεννα σαν οικογένεια, είπε και μου χάιδεψε το χέρι. Εγώ, εσύ και η Σίλβια. Έβγαλα σήμερα τα αεροπορικά μας εισητήρια.
-Μα έχω κανονίσει να περάσω με τη Στέισι, είπα απογοητευμένη.
-Η οικογένεια πρώτη, είπε. Θυμάσαι;
Τον αγριοκοίταξα.
-Πως να μην θυμάμαι; είπα ειρωνικά.
Γέλασε. Έβαλε το χέρι του στην τσέπη ξανά και αυτή τη φορά έβγαλε ένα βελούδινο μπλε κουτάκι και μου το έδωσε. Το άνοιξα και μέσα είχε ένα κολιέ. Ήταν μια χρυσή αλυσίδα όπου κρεμόταν μια μικρή χρυσή καρδούλα. Το χάιδεψα και χαμογέλασα.
-Είναι πολύ όμορφο, είπα.
-Ναι, είπε. Δες και το άλλο.
Το πήρε στα χέρια του και άνοιξε την καρδούλα. Μέσα είχε χαραγμένα το όνομα του, το δικό μου και της Σίλβια. Του χαμογέλασα. Μου χαμογέλασε και αυτός.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Τα πάντα μου, εσύ.
Ficção Adolescente"-Είμαι καθηγητής σου και απαιτώ σεβασμό δεσποινίς, φώναξε. -Θες αλήθεια να σου πω που να τον βάλεις τον σεβασμό; ρώτησα. -Θα σε δείρω, απείλησε. -Γουστάρω, είπα." Η Σίντνεϊ Άνταμς, είναι μία 19χρονη μαθήτρια της τρίτης λυκείου και αυτό γιατί έχε...