Κεφάλαιο 53ο.

4.2K 344 31
                                    

-Έτσι και το ξαναπείς αυτό θα σε ξεμαλλιάσω αυτή τη φορά, φώναξα.

-Σίντνεϊ, φώναξε ο Κόλιν.

Η Σούζαν μας κοιτούσε με ένα θυμωμένο βλέμμα.

-Η Σίντνεϊ δεν είναι ο λόγος που χωρίσαμε Λούσι, είπε ήρεμα. Ο γάμος μας δεν ήταν ούτως ή άλλως σε καλή κατάσταση.

-Σε ποιον τα πουλάς αυτά ρε Κόλιν, φώναξε η Λούσι. Γιατί δεν λες στην κόρη σου τα κατορθώματά σου;

Είχε κόρη. ΕΊΧΕ ΚΌΡΗ. Και μου το έκρυψε. Απαιτούσε να τα λέμε όλα και μου έκρυψε ότι έχει μια κόρη. Δηλαδή τι ψέματα θα έχει πει και σε κείνη;

-Λούσι παραλογίζεσαι, φώναξε ο Κόλιν.

-Εγώ παραλογίζομαι; φώναξε. Που χάλασες το γάμο μας και την οικογένεια μας για αυτό εδώ το τσουλί; Μαθήτρια του ήταν Σούζαν. Μια μαθήτρια στο σχολείο, που του κουνήθηκε.

-Μωρή καριόλα, φώναξα. Ζωντανή θα σε φάω.

-Καριόλα είσαι συ, φώναξε η Σούζαν. Με ποιο δικαίωμα μπήκες ανάμεσα τους; Τσίπα δεν έχεις επάνω σου;

-Ήρεμα, φώναξε ο Κόλιν.

-Όχι, φώναξε η Σούζαν. Για αυτήν εδώ μας διέλυσες; Και καλά αυτή, εσύ δεν ντρέπεσαι καθόλου;

-Τι να ντραπεί, ειρωνεύτηκε η άλλη. Έτσι όπως τον έχει κάνει το τσουλί.

Δεν κρατήθηκα και άρπαξα τη Λούσι από το μαλλί.

-Θα μιλάς καλύτερα για μένα, φώναξα.

-Σίντνεϊ, φώναξε ο Κόλιν. Σταμάτα!

-Όχι ρε δεν σταματάω, φώναξα. Δεν φτάνει που μου έκρυψες ότι έχεις κόρη, είχες την απαίτηση να τα λέμε όλα!

Με τράβηξε από τον καβγά και άφησα τα μαλλιά της Λούσι. Η Σούζαν ήρθε και με χαστούκισε. Την χαστούκισα και εγώ. Ο Κόλιν μου άρπαξε το χέρι και μου το έσφιξε.

-Στην κόρη μου χέρι δεν θα ξανασηκώσεις, έτριξε. Το κατάλαβες;

-Εκείνη το σήκωσε πρώτη, είπα και τράβηξα το χέρι μου.

-Τέλος, φώναξε η Σούζαν. Δεν υπάρχει λόγος. Ή εγώ ή αυτή μπαμπά, διάλεξε.

-Δεν μπορώ να το κάνω αυτό Σου, είπε. Εσύ είσαι η κόρη μου και με τη Σίντνεϊ είμαι ερωτευμένος.

Υπήρξε σιωπή για λίγο.

-Εντάξει μην το κουράζουμε άλλο, είπε η Σούζαν. Εμένα δεν θα με ξαναδείς.

Πήρε τη βαλίτσα της και βγήκε έξω. Ο Κόλιν πήγε να τρέξει από πίσω της.

-Κόλιν που πας; ρώτησα.

Τα πάντα μου, εσύ. Where stories live. Discover now