Κεφάλαιο 55ο.

4.3K 338 8
                                    

-Σίλβια, φώναξα από τον κάτω όροφο στις σκάλες. Θα αργήσουμε για το αεροδρόμιο. Θα μας ψάχνει η Στέισι.

Έτρεξε γρήγορα κάτω και μου χαμογέλασε. Τα μαύρα της μακριά μαλλιά έπεφταν κυματιστά μέχρι τη μέση της, τα έντονα γαλαζοπράσινά της μάτια, το σωματάκι της. Ήταν μια κούκλα.

Μετά από 8 χρόνια, η Σίλβια ήταν η κόρη μου μόλις 7 χρόνων. Μέναμε όντως στο σπίτι στη Νέα Υόρκη, και η εργασία μου ήταν μερικής απασχόλησης σε ένα σουπερμάρκετ. Ο Είθαν ερχόταν συχνά, όπως και η γιαγιά. Η Στέισι μετακόμισε και εκείνη στη Νέα Υόρκη και μένει κοντά μας. Καμία φορά και σπίτι. Γυρνάει όμως συχνά στο σπίτι της. Πάντως περνάνε πολύ ωραία οι τρεις μας.

Μόλις φτάσαμε στο αεροδρόμιο είδαμε την Στέισι να μας περιμένει.

-Λίγο αργήσατε, είπε γελώντας.

Η Σίλβια έτρεξε και πήδηξε πάνω της για αγκαλιά.

-Σου έλειψα; ρώτησε η Στέισι γαργαλώντας την.

-Κοιτά Στέισι, είπε η Σίλβια και άνοιξε διάπλατα το στόμα της. Έβγαλα δόντι.

-Μπράβο μωρό μου, είπε και της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο.

-Έλα Σίλβια, είπα και την πήρα από την αγκαλιά της Στέισι. Άσε λίγο την Στέισι θα είναι κουρασμένη από το ταξίδι.

-Έλεγα για την ακρίβεια να πάμε να φάμε κάπου, είπε η Στέισι.

-Έχεις όρεξη, είπα. Ακόμα δεν ήρθες.

Εννοείται ότι η Σίλβια χάρηκε σαν να μην υπήρχε αύριο. Αφού την βοήθησα να μπει στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου, η Στέισι μπήκε μπροστά.

-Τι θέλετε να φάμε; ρώτησα.

-Mac Donalds, φώναξε η Σίλβια.

-Βρε μωρό μου χθες δεν φάγαμε πάλι; ρώτησα.

-Έλα μωρέ άφησε την για μια φορά, είπε η Στέισι.

-Καλά, είπα και της χαμογελασα από τον καθρέπτη. Αλλά το σαββατοκύριακο πάλι και αν.

-Σ'αγαπώ πολύ μανούλα, είπε.

-Και εγώ σε αγαπάω, είπα.

-Για πες Σίλβια, είπε η Στέισι. Σου αρέσει που τελείωσε το σχολείο ή θέλεις να πας πάλι;

-Η μαμά είπε ότι θα αλλάξω σχολείο, απάντησε. Αλλά ναι μου αρέσει το καλοκαίρι. Έχω περισσότερο χρόνο με τη μαμά.

-Δηλαδή τι κάνετε με τη μαμά; ρώτησε.

-Με πηγαίνει για φωτογράφιση, είπε και άρχισε να μετράει με τα δάχτυλα της. Μετά για παγωτό ή Mac Donalds, βόλτα, για φαγητό, ψώνια, βλέπουμε ταινίες, κοιμόμαστε μαζί, με πηγαίνει στην πισίνα.

Τα πάντα μου, εσύ. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora